הליכון או אליפטומטר?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הליכון או אליפטומטר?
    רונית
    27/04/2012

    שלום,

    יש לי דלקת בגידים מאחורי ברך שמאל. מקור הדלקת ככל הנראה באימון שהייתי עושה בעבר בחדר כושר על אליפטומטר (פעולת רכיבה על אופניים בעמידה), 4 פעמים בשבוע, 40 דקות בכל אימון.

    הפסקתי להתאמן בכלל כבר קרוב לשנה בגלל הדלקת והכאבים הפסיקו.
    כעת אני רוצה להתאמן בבית עקב צלוליטיס חריף שהתפתח אצלי (בעיקר אחרי שהפסקתי עם הספורט) ולכן לקנות הליכון.

    השאלה - האם הליכון רגיל יוכל לעשות את העבודה? גם לחטב וגם להפחית צלוליט?
    אני לא רוצה לקנות אליפטומטר כי אני יודעת שזה יחזיר לי את הדלקת.

    כ"כ, האם יש טיםול מסוים שיכול להקל על הדלקת בגיד? הבנתי שזה לא יכול לעבור לגמריי.

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הליכון או אליפטומטר?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הליכון או אליפטומטר? - תגובה

    חנן בן-עמי
    29/04/2012

    הי רונית

    דלקת הגידים שהופיעה אצלך לא נבעה ממכשיר האליפטיקל עצמו אלא משלל ליקווים שהתרכזו בפעילות במכשיר.
    הפסקת הפעילות בטח שתפסיק את הכאבים, אך מוטב לך להבין שדלקת פורצת כאשר:
    הטכניקה לא נכונה,
    גידים נוטים להתגייס לפעולה כאשר לשריר קשה. במקרה הזה מדובר על שריר הירך האחורית (המסטרינג) שדורש קצת חיזוקים טרם תחילת פעילות - אפילו על הליכון
    לעיתים כאשר עושים מהר מדי-חזק מדי- יותר מדי, משיגים אפקט הפוך.
    פעילות גופנית אמורה להיבנות לאורך זמן ובהתמדה כדי ממש לראות תוצאות.
    לכן הייתי מייעץ לך לתפוס איזה איש מקצוע מתחום הכושר והבריאות, שיבנה תוכנית שמתאימה לך על סמך יעדים, מס אימונים ריאלי בשבוע, משך כל אימון, תזונה, שעות מנוחה והתאוששות מתיחות וגמישות, ועוד פרמטרים.
    ככה תבטיחי לעצמך פעילות מהנה, מועילה ותמזערי את הנטייה לפציעות

    בהצלחה

    ,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמו שחנן ציין

    ליאת ג'רבי
    16/05/2012

    המכשיר האליפטי היווה זרז והעיד על ליקויי תנועתי, פשוט משום התנועה שמפעילה מספר מפרקים ביחד - ידיים, אגן, ירך, ברכיים, קרסוליים.....
    תני לי לנחש... היו מקרים שהרגשת "הירדמות או נימול" באחד מהמפרקים... זה הסממן לליקוי תנועתי וחשוב להפסיק את ה"ריצה" על האליפטי במיקרים שכאלה
    ממליצה לך בחום לבחון תוכנית אימונים שמתאימה לך עם בעל מקצוע המתמחה בתחום היציבה והתנועה
    לעיתים, למרות הרצון שלנו לעשות את המקסימום וכי כיף לנו ועושה לנו טוב, יש לנו רק גוף אחד... :)

    תרגישי טוב
    ליאת, ליאתנועה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ברוכה הבאה ליאת, תישארי

    חנן בן-עמי
    19/05/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חנן. תודה

    ליאת ג'רבי
    21/05/2012

    בשמחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חנן, איך אני יכולה לכתוב לך מייל ?

    ליאת ג'רבי
    21/05/2012

    בבקשה ... משום מה אני לא מצליחה להעלות את המייל שלך ואני מעוניינת לשאול אותך משהו שלא על גבי הפורום...
    תודה
    ליאת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו