ריצה בגיל 46

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ריצה בגיל 46
    דב
    01/03/2013

    שלום רב, אני בן 46 ,רץ על הליכון בחדר כושר שלוש פעמים בשבוע , כ-8 קמ"ש בכל פעם ,במהירויות משתנות ( מגיעה גם ל-17 קמ"ש)ולפעמים מבצע גם אירובי על סקי במקום הריצה,
    שאלתי : האם בגילי מותר לרוץ או שעדיף הליכה ? האם האינטרוולים אינם גורמים לנזק ? ( ברך) האם כדאי לבצע בדיקה אצל רופא המתמחה ברפואת ספורט ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריצה בגיל 46

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריצה בגיל 46 - תגובה

    חנן בן-עמי
    03/03/2013

    הי

    השאלה היא מה אתה רוצה להשיג? מרחק או מהירות?
    אם חשקה נפשך בריצה ארוכה למרחקי 10K וצפונה, הפחת את המהירות והיה מתון..הריסון קשה בהתחלה אך שווה בהמשך

    אם אתה רוצה מהירות וק"מ קבוע (8 קילומטרים בכל פעם) אזי רוץ מהר מכיוון שהמרחק לא ישתנה, אלא אלמנט הזמן ומכאן תדע איך השיפור שלך

    אינטרוול דורש המון מהגוף. כדי להימנע בפציעות על הגוף להיות מסונכרן ובעל יכולת להתמודד עם עומסים.

    מתשובתי הבנת שאם אין לך קושי אנטומי או פיזיולוגי, רוץ ידידי.
    להליכה תגיע עוד 25 שנים

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו