אנמיה - כיצד להמשיך פעילות גופנית ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אנמיה - כיצד להמשיך פעילות גופנית ?
    מישמיש
    15/06/2013

    שלום רב ,
    אני בת 38 ,משקל 48 ק"ג מתעמלת בצורה רצופה מגיל 24 ( הליכות , פילאטיס , שיעורי חיטוב - גם במהלך שני הריונות ) . לפני כחודשיים התחלתי להתאמן בריצה בצורה הדרגתית פעמיים בשבוע ואני עדיין בשלב האינטרוואלים כדי לבנות סיבולת בצורה נכונה ולא להעמיס על הגוף .
    במהלך השנים סבלתי אחת לכמה שנים מאנמיה ותוחזקתי בכדורי ברזל , קל וחומר במהלך ההריונות . לאחרונה נוכח עייפות מרובה ביצעתי בדיקות דם השבוע ומסתבר שהיסטוריית האנמיה שלי חזרה בגדול :
    Fe- iron - 19
    Hemoglobin - 10.7
    Ferritin <8
    בקיצור בדיקות הדם מצביעות על אנמיה בכל מדד אפשרי ורופאת המשפחה רשמה לי כדורי ברזל במינון מוגבר על מנת להשלים חוסרים.

    אודה על האמת ואומר שאימוני הריצה שלי לא מתרוממים ( לא מפתיע כנראה) - עד כה אני מצליחה במקסימום לרוץ כ 2.5 ק|מ באינטרוואלים מתוך 5 ק"מ המשלבים ריצה והליכה ואני בהחלט חשה בקושי ( אני מרגישה ש" הגוף לא סוחב/ מתניע ") וכעת נראה שברור מדוע .

    הפעילות שלי נכון להיום :
    - פילאטיס רצפה - פעמיים בשבוע + פילאטיס מכשירים - פעם בשבוע + 2 אימוני ריצה / הליכה באינטרוואלים .
    שאלתי היא איך ממשיכים ? אני לא חשה קושי או עייפות באימוני הפילאטיס אבל בריצה בהחלט כן . האם להפסיק להתאמן בריצה כרגע עד לשיפור הברזל ? האם להמשיך רק בהליכות ? מה הנכון לעשות בשלב זה ?
    אודה מאד לעצתכם המקצועית
    תודה
    מישמיש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו