מרפק טניס.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מרפק טניס.
    איתי טלמור
    16/11/2013

    שלום רב.
    לפני כשלושה שבועות ביצעתי אימון כח (מתאמן בחדר כושר 4 חודשים).
    יום אחרי זה התחיל לי כאב קטן ("כאב מציק") בתנועות מסויימות ביד שמאל (טניס אלבו).
    שלושה ימים אחרי זה עשיתי אימון קטן. 5 ימים אחרי זה הייתי אצל אורטופד שקבע שיש דלקת, טניס אלבו.
    שבוע לאחר מכן, הרגשתי שזה עבר לי, עשיתי אימון רגיל כמו תמיד, ואחרי זה זה שוב חזר לי.
    היום, 5 ימים אחרי האימון אני בקושי מרגיש משהו, צריך ממש לחפש את הכאב בשביל להרגיש (בתנועות מסויימות).
    חשוב לציין שלא היו כאבים בכלל בזמן מנוחה. וכמובן שלא לקחתי את ה "ארקוקסיה" שהאורתופד רשם לי, כי אין צורך.
    השאלה היא, מתי לחזור להתאמן? לחכות עוד שבוע? לחכות שזה יעבור ממש לגמרי, עד שאני לא ירגיש כלום?
    אני בינתיים הולך פעמיים-3 בשבוע לקצת אירובי, ואימון רגליים ובטן.
    רציתי לציין שזאת פעם ראשונה שזה קרה לי, ומההתחלה שזה קרה לא היו לי כאבים בזמן מנוחה בכלל, וגם בתנועות המסויימות (כמו כפיפת מרפקים לדוגמא) זה היה יותר מציק מכואב.
    תודה רבה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מרפק טניס.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מרפק טניס. - תגובה

    ד''ר שמי שגיב
    29/11/2013

    TENIS ELBOW אענה מתרחשת מפעולה אחת זו דלקת הנגרמת מעומסים מצטברים
    זה לא רק האימונים אלא גם יתכן דברים אחרים שאתה עושה - מחשב- נהיגה ועבודות אחרות
    מכול מקרה רצוי לתת למקום עוד מנוחה ואולי גם להשתמש ברצועת מרפק טניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו