מבנה גוף רזה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מבנה גוף רזה
    רועי
    24/04/2008

    שלום רב.
    אני בן 22 גובה 1.80 שוקל 75
    היתתי ברוב שנות ההתבגרות בחור מאוד רזה..שקלתי בסביבות ה50 קילו ורק לאחרונה התחלתי ללמוד על הנושא ולהתחיל להתאמן באופן רציני ולאכול ועליתי במשקל בצורה מכובדת.

    הבעיה שעדיין מפריע לי שהמבנה גוף שלי צר ועושה תחושה של רזה..אז נכון המסת שריר שלי קצת גדלה אבל עדיין בעצם כמו בכתפיים ובמותן אני מרגיש רזה יחסית לאחרים שאני אפילו שוקל יותר מהם.

    האם זה משהו שאין לי מה לעשות איתו? זהו המבנה הגופני שלי וככה זה תמיד ישאר? האם אפשר להיבדק אצל רופא כלשהו כדי לבדוק את זה ?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מבנה גוף רזה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה מבנה גופך וכך תישאר

    ד''ר נעמה קונסטנטיני
    01/05/2008

    ותגיד הרבה תודה. עדיף ממבנה גוף שמנמנן ? קשה מאוד לבנות מסת שריר משמעותית ולשמר אותה, ו"לעלות במשקל בצורה מכובדת" בלי להוסיף שומן מיותר. אם אתה מרגיש שאתה עוסק הרבה בנושא דימוי הגוף ומראהו לעומת אחרים - כדאי להתיעץ עם רופא המשפחה/ רופא ספורט לגבי האפשרות שמדובר אולי בהפרעה בדימוי הגוף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו