כנסוו..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כנסוו..
    חסויה
    03/07/2008

    שלום. האם ברזל קצת נמוך מהגבול יכול לגרום לסחרחורות באימונים אירוביים? אני מתעמלת שנה+ בחדר כושר ואף פעם לא קרה לי מקרה כזה..עשיתי הליכה של 20 דק' ואז התחלתי לרוץ כ-10 דק' ופתאום התחילו לי כאבי בטן נוראיים. ירדתי מההליכון וכעבור 5 דק' נהייתה לי סחרחורת ורק כעבור 10 דק' בערך הכל התאזן והמשכתי להתאמן כרגיל. יש לציין שהברזל שלי תמיד היה טוב רק לאחרונה לאחר בדיקות דם מצאו שהוא גבולי/טיפה נמוך. האם יש קשר בין הדברים? או אולי זה בגלל שהייתי לפני מחזור?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כנסוו..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יכול להיות

    ד''ר גל דובנוב-רז
    04/07/2008

    אך יכולים להיות עוד דברים. מה גם שחוסר ברזל לא עושה "כאבי בטן נוראיים" - אולי זה קשור למחזור. אם זה חוזר, מומלץ לגשת לבדיקה בסגנון "חוק הספורט", בה יש שאלות רבות ספציפיות למאמץ ולסכנות בנדירות הטמונות בו, בדיקה גופנית, ואולי לבצע אק"ג במנוחה. סחרחורות וחולשות יכולות לנבוע ממגוון סיבות. חבל שלא ציינת ערכים של רמות הברזל, מעניין אותי בעיקר הפריטין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו