שאלהה ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלהה ?
    איזה אחד
    04/07/2008

    שלום אני בן 17 וחציי ואני התחלתי לרים משקולותתת התחילתי לתאמן היתי רוצה לדעת תוך כמה זמןן יהיה לי שריריםםם בידיםם והיה לי גוף טוב אני מתאמן פעם אחת ביום מרמים משקולות בכול יד 20 איך עוד אפשר לחזק את השיררים בתרגלי כושר?ועוד דבר אני מטר 82 היית רוצה לדעת עם יגבה עוד כי זה מגיעל להיות יותר גבוה מיזה אני מטר 82 ואני לא רוצה להיות גבוה עוד ועם יש איזה תרופה שיכולה לעצור את הגבוה שאני לא יגבה יותר כי אני מטר 82 ומספיק לי תודהה לכם שיהיה שבת שלום לכולם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלהה ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובהה

    ד''ר גל דובנוב-רז
    04/07/2008

    - אם אתה הרבה זמן אותו גובה - אז סיימת. אם אתה עדין גדל, אז אולי תגבה עוד קצת. וזה לא מגעיל בכלל, ולא סביר שמישהו יתן לך תרופה...
    - אל תתאמן כל יום. 2-3 פעמים בשבוע זה גג למתחילים. השריר נבנה במנוחה, לא באימון... נראה כי את הצריך קצת עזרה ממדריך בחדר הכושר לגבי תכנית אימונים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו