מה לעשות?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מה לעשות?
    דניאל
    07/07/2008

    יש לי קצת כאבים בחלק העליון ביותר והלטרלי של הירך, שהתחלתי להרגיש ממש פתאום. החלטתי לרוץ כי אני רץ כשלוש פעמים בשבוע ועושה תרגילי רגליים במכון לארבע ראשי וההמסטרינג והאמת שזה לא ממש הפריע לי בריצה. העניין שכבר עבר שבוע ואני עדיין מרגיש את זה כל הזמן ממש טיפה בהליכה. זה לא מחמיר אבל גם לא נעלם. זה מרגיש לי כאילו שנפלתי וקיבלתי מכה קטנה באיזור, אבל זה לא קרה. מה זה יכול להיות? אולי דלקת? ומה כדאי לעשות מבחינת הריצה והמכון שבינתיים הפסקתי לגמרי? אני חייב לחכות עד שזה יעבור לגמרי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה לעשות?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ITB

    ד''ר גל דובנוב-רז
    13/07/2008

    בצד החיצוני שמעל הברך עוברת רצועה הנקראת ITB בקיצור. בריצה/ אופניים, חיכוך שלה על אזור גרמי שמתחתיה גורם לדלקת. האם את רצה על משטח ישר? לעתים ריצה על משטח שאינו ישר (שיפולי כביש, חוף ים) עלולים לגרות את האזור. כנ"ל עם כיסא אופניים גבוה מדי. חשוב לזהות מהו הגורם לדלקת ולסלקו. הטיפול לרוב כולל מנוחה יחסית, כלומר פעילות אחרת שאינה מכאיבה, וניתן לקחת כמה ימים של נוגדי דלקת (נורופן=אדביל=אדקס או אלה מהדור החדש יותר שדורשים מרשם רופא). אם לא חולף - דברי אתנו שוב. במקרים עקשניים - ניתן לבצע תרגילי פיזיותרפיה ואף לקבל זריקת סטרואידים מקומית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו