ארטרוסקופיה2

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ארטרוסקופיה2
    שלום
    10/09/2008

    לפני 5 חודשים עברתי ניתוח ארטרוסקופיה בברך. בניתוח התגלה שיש קרע חלקי ב-acl ו-pcl קשה לבדוק לפי בדיקה קלינית בהרדמה יש קרע,בניתוח עשו שטיפה של הברך. אין לי עדיין יישור מלא של הברך האם זה צריך להיות ככה?כאשר אני שם את שני הרגליים יישרות על הרצפה ברך שמאל לא מתיישרת עד הסוף. כאשר אני לוחץ בכדי להוריד את הברך למטה אני מרגיש שמשהו תקוע ולא נותן לי להוריד עד הסוף. האם זה בגלל שהשרירים עדיין מדולדלים? האם הברך תחזור למצב של יישור מלא? מתי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ארטרוסקופיה2

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ענינו לך בפעם הקודמת

    ד''ר נעמה קונסטנטיני
    13/09/2008

    ולהלן תשובתנו:
    טווח התנועה חייב להיות זהה בשתי הרגליים לכן יש צורך לבצע תרגילי פיזיותרפיה. גש לפיזיותרפיסט אשר יתאים לך תרגילם ספציפיים. דווקא באופניים אין יישור של הרגל ויתכן וזו הסיבה בגללה לא הגעת ליישור מלא. הליכה וריצה - יכולות מאוד לעזור אך יש צורך להבדק ע"י הפיזיותרפיסט בהקדם בכל זאת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו