ספורט לאחר חור בריאה - חזה אוויר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ספורט לאחר חור בריאה - חזה אוויר
    טל
    18/09/2008

    שלום, אני בן 19 וחוויתי חזה אוויר קטן אשר נסגק מעצמו. לא עברתי לא ניתוח ולא ניקוז. השאלה היא איך אני ממשיף את הספורט לבינתיים? מה מותר ומה אסור? השאיפה לחזור לחדר כושר בהקדם האפשרי..... כרגע איני סובל מכאבים או בעיות נשימה, וצילום אחרון הראה שהחור נסתם ואין לי יותר חזה אוויר. האם אפשר לחזור להתאמן? או כמה זמן לחכות עד שאפש רלחזור להתאמן איך אפשר לשמור על עצמי יותר? האם נשימות קטנות דרך הבטן בעת מאמץ כגון הרמת משקולות יעזרו על מנת לשמור על כך שהתופעה לא תחזור? תודה מראש, טל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא לעשן

    ד''ר נעמה קונסטנטיני
    25/09/2008

    קודם כל, כי מגביר סיכון שיחזור. יש סיכוי שזה יקרה שוב, אך לא ניתן לחזות מתי. לכן צלילה לא בא בחשבון כמובן. היינו ממליצים לבצע פעילות מתונה יחסית ללא סכנה לחבלות חזה או עלית לחץ תוך בטני - הליכה, ריצה, שחיה ואופניים. האם תיכננת משהו אחר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו