כאבים בשרירי הירך והעכוז

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בשרירי הירך והעכוז
    א.צ.
    21/10/2008

    שלום, אחרי כמה שנים לא פעילות התחלתי בהליכות. אני בת 57 עם משקל יתר. הופיעו כאבים שדומים לאישיאס. לקחתי ארקוקסיה כמה שבועות וכשרציתי להפסיק (בהדרגה) הופיעו כאבים נוראיים בכל שרירי הירך והעכוז, ממש דקירות במקומות שונים, קשה לי ללכת וגם לשבת. התחלתי לשחות מעט אבל גם זה גורם לי כרגע להגברת הכאבים. אולי אפשר לקבל איזה הסבר לתופעה, וטיפ כלשהו מה ניתן לעשות ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בשרירי הירך והעכוז

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבקשתך, קבלי טיפ

    ד''ר גל דובנוב-רז
    22/10/2008

    חסר הרבה מידע בסיפור - כמה זמן זה כך, האם היתה תנועה מוסימת שבעקבותיה הכאב, ועוד. והנה הטיפ - גשי לרופא המשפחה. הבדיקה הגופנית חשובה כאן מאוד כדי למקם את הכאב ולהבין באילו תנועות הוא מופיע. אם אתם לא מצליחים להתקדם משם, מומלץ לפנות לאורתופד/ רופא ספורט. תרגישי טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו