מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבים בברךטליה29/01/2009
שמי טליה ואני אוטוטו בת 18 לפני כשלושה שבועות החלו לי כאבים עזים בברך ימין. לא יכולתי ללכת ללא אחיזה במישהו, ולא יכלתי ליישר את הרגל עד הסוף או לקפל את הברך בשלמות. הלכתי לרופאה והיא אמרה שיש לי חשד לדלקת פרקים עשיתי בדיקות וזה יצא שלילי. לאחר מכן היא שלחה אותי לאורטופד והוא רק נגע קצת בברך ואמר שיש לי דלקת ברצועה הקידמית שלח אותי לאולטרסאונד ונתן לי כדורים. באולטסאונד אמרו שיש לי נוזלים בברך אך לא בצורה חמורה. אחרי שסיימתי את הכדורים והכאבים המשיכו שלחו אותי לאסף הרופא למחלקת אוטופדיה ילדים לראומטולוגיה, לאחר ייעוץ הם אמרו שזה בעיה אורטופדית ושלחו אותי לעשות בדיקת ANA מפני שציינתי בפניהם שסבתא שלי ז"ל נפטרה ממחלת האמלואידיס. וכמובן שלחו אותי לעשות צילומי בירכיים ופרקי יריכיים ובמידה והצילומים תקינים להתחיל פיזוטראפיה טיפול בגלים קצרים וכמובן שוב כדורים בשם NAXYN. בצילום הראו כי יש "היצרות עדינה של רווח המפרק" מזה אומר?? זה חמור? בקיצור התחלתי פיזוטראפיה אני כבר במפגש השלישי במפגש הראשון היא שמה לי רצועות של דבק מסביב לברך בשביל תמיכה, בפעם השנייה היא שמה לי רק מתחת לברך, ובפעם השלישית היא לא רצתה להשים לי דבק ואני התעקשתי איתה שתשים לי מכיוון שכאשר אני מיישרת את הרגל ללא הדבק כתמיכה אני מרגישה כאבים נורא חזקים עד כדי כך שאני כבר בוכה! . אני מרגישה שכאילו העצם של הברך עולה על משהו שם ועם הדבק זה יותר קל לי אני מרגישה פחות כאבים כי הברך עולה על רצועת הדבק. אחרי מספר טיפולים בפיזוטרפיה אני כבר הולכת יותר טוב הבעיה היא שהברך כאילו עקומה נוטת לכיוון שמאל אני מדברת על ברך ימין. והכף רגל נוטה לכיוון ימין. בדרך כלל אני ילדה בריאה בלי בעיות. מה לעשות? אוטוטו אני מסיימת את הטיפול בפיזוטרפיה ברור שאני הולכת יותר טוב מאיך שהכלתי הבעיה היא שאני הולכת אז יש לי כאבים בכף רגל.. זה קשור לברך? כאילו בגלל הכאבים בברך יכול להיות השלכות לכף רגל? אשמח עם תענה לי בהקדם האפשר אני כבר ממש מיואשת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פזיותרפיה..
ד''ר גל דובנוב-רז02/02/2009אחרי בירור כל כך יפה וטיפול - אנו מציעים שתפני את שאלותיך לפיזיותרפיסטית שרואה אותך וכבר מכירה אתוך. היא גם תסתכל על כל הרגל.. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
אובחן חשד לקרע במיניסקוס
זיהום במפרק אחרי ניתוח והאם אפשר לפתור זאת
עזרה בפענוח MRI והבנה מה כל דבר אומר
האם הזרקת סטרואידים גורמת לכך שהמקום יחלים יותר מהר
שכיבות סמיכה שלא בצורה נכונה יכול לגרום נזק לגוף
נזק בלתי הפיך לאצבעות לאחר שיעור קיקבוקסינג
הזרקת סטרואידים בגב התחתון והחלמה
בדיקת סיטי לפריצת דיסק מספיקה או שצריך MRI
שריפה בשריר בשוק לאחר קרע קטן
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









