מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבים ברגלייםארז מימון30/01/2009
שלום ד"ר שמי ארז, בן 25, לפני כחודשיים אחרי פעילות גופנית בחדר כושר ריצה הרגשתי כאבים בקרסוליים, במקום היו בצקות וכאבים ולאט לאט הבצקות והכאבים החזקים נעלמו. הפסקתי את הפעילות הגופנית לגמרי, ובמשך הזמן הרגשתי החמרה במצב.....חום מסויים מכף רגל ועד השוקיים בשתי הרגליים, לאחר כחודש מאז הרגשתי כאב מסויים בשתי הברכיים. עשיתי CT וראו שם שברי מאמץ בקרסוליים ובמיפוי עצמות ראו גם בברכיים. כבר חודש וחצי אני סובל מזה בהתחלה רק הקרסוליים והרגשתי רק חום מסויים בברכיים ואז התחילו גם שם כאבים. עשיתי מדרסים וזה מקל קצת על הכאב בקרסוליים אבל הברכיים זה ממש סיוט. אני בולע כדור בשם ארקוקסיה 90 מ"ג שלא ממש עוזר לי. בבדיקת CT בסיכום כתוב: "לדעתי מדובר בשברי מאמץ בשתי טיביות דיסטליות כאשר משמאל הממצא בולט יותר". בבדיקת מיפוי העצמות בסיכום כתוב: "קליטות מוגברות ככל הנראה על רקע שינויים ניווניים או דלקתיים לקורולציה קלינית ורדיולוגית. אני כבר חודשיים רואה שאין שיפור......נראה לי רק החמרה במצב. לפני שבועיים עשיתי מדרסים וזה מקל עליי קצת בעניין הקרסוליים, הכאב בכרסוליים הוא בכיפוף הקדמי של כף הרגל. בעניין הברכיים הכאב הוא ממש בברך מלפנים וגם מעל הברכך ובשוקיים קצת....מידי פעם מרגיש דקירות. אפילו בנהיגה ממש קשה לי......ממש לא יכול לנהוג (גיר רגיל). אני כבר שבועיים רצוף בבית, כמעט במנוחה מוחלטת. סך הכל ההרגשה היא של חום מכף רגל ועד שוקיים וכאב במקומות מסויימים! אשמח לשמוע את דעתך ד"ר ולקבל כמה טיפים להתגבר על הבעיה. תודה ארז מימון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר RSD?
ד''ר נעמה קונסטנטיני01/02/2009מדובר בתסמונת כנראה על רקע הפעלת יתר של מערכת העצבים, reflex sympathetic dystrophy או בשמה היותר מעודכן Complex Regional Pain Syndrome. התסמונת כוללת שינויי חום וקור באיבר המעורב, לעתים נפיחויות, שינויי גוון ותחושות כאב/עקצוץ באזור. לרוב זה מופיע לאחר חבלה או פגיעה באזור - כמו למשל במקרה שלך, ואכן יתכנו שינויים במיפוי העצמות. האבחנה מורכבת ובמקרה זה - רק משוערת שכן מדובר בשאלה בפורום.... אפשר להציע אפשרות זו לרופא המשפחה ו/או לאורתופד המטפל. תסמונת זו מטופלת ע"י תרופות שונת מהתרופות נוגדות הכאב המסורתיות. הצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחזרתי לאורטופד עם התגובה שלך
ארז מימון05/02/2009האורטופד נתן לי איזה ספריי של סידן להתיז באף מידי יום וגם קיבלתי הפניה להידרוטראפיה, פיזוטרפיה במים. באבחנה הוא רשם PAIN LIMB BILATERAL STRESS FRACTURES - CRPS EARLY בבדיקה הדרושה הוא רשם לי RUNNING IN THE WATER אז אני מבין שיש לי התחלה של RSD וצריך לעשות ריצה במים? מה ניתן לעשות לטפל בעניין או לפחות למנוע החמרה במצב? כרגע המצב הוא כפות רגליים חמות מידי פעם, בצקות בצידי הקרסוליים בשתי הרגליים, והרגשה לא נעימה כזאת של דקירות ואי נעימות בברכיים ובשוקיים שאני לא יודע אם זה קשור לזה או שזה שברי מאמץ. דרך אגב במרפקים של הידיים גם יש לי את ההרגשה המוזרה הזאת כמו בשוקיים ולפעמים כאב קטן במרפקים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצריך פגישה
ד''ר נעמה קונסטנטיני08/02/2009אין ברירה - לא הכל מתאים לפורום. במקרים מורכבים, ממושכים עם הרבה בדיקות צריך פגישה, לשמוע שוב את הסיפור כולו ולשאול שאלות, לבצע בדיקה גופנית, ולראות בעיניים את ממצאי בדיקות העזר. אתה מוזמן להתקשר ולתאם, או לפנות לרופא המשפחה לאישוש האבחנה ותחילת טיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעניין הכאבים בידיים וברגליים
ארז מימון17/02/2009שלום ד"ר נעמה עשיתי בדיקת דם ל B12 והבדיקה מראה שזה נמוך אצלי. התוצאה היא 164. גבול תחתון זה 211 וגבול עליון זה 911. האם זו סוף סוף לבעיה של הצריבות\חום, דקירות וכאב קטן בידיים וברגליים??? יכול להיות שאבחנת ה - CPRS הייתה שגויה? תודה מראש ארז מימון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהB12 לא מסביר את תלונותיך
ד''ר נעמה קונסטנטיני17/02/2009חוסר B12 יכול להתבטא בתחשות זרמים ועיקצוצים - אך תארת שינויים רבים + ממצאים בבדיקות הדמייה. לאור ריבוי התלונות והממצאים - דעתי מתחזקת שיש צורך ביעוץ פורמלי, ע"י רופא ספורט או רופא משפחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
אובחן חשד לקרע במיניסקוס
זיהום במפרק אחרי ניתוח והאם אפשר לפתור זאת
עזרה בפענוח MRI והבנה מה כל דבר אומר
האם הזרקת סטרואידים גורמת לכך שהמקום יחלים יותר מהר
שכיבות סמיכה שלא בצורה נכונה יכול לגרום נזק לגוף
נזק בלתי הפיך לאצבעות לאחר שיעור קיקבוקסינג
הזרקת סטרואידים בגב התחתון והחלמה
בדיקת סיטי לפריצת דיסק מספיקה או שצריך MRI
שריפה בשריר בשוק לאחר קרע קטן
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









