המסטרינג

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • המסטרינג
    שוש
    05/09/2007

    שלום,
    חזרתיי מטרק של שבוע והופיעו לי כאבים באספט האחורי של הברך מעל ההמסטרינג ברגל ימין. הייתי אצל אורתופד, אני לא מוגבלת בתנועה של הברך ואין נוזל. האורתופד המליץ לנוח ונתן לי כדורים (זה היה לפני שבוע וחצי). מדי פעם, שאני עושה תנועה של הרגל יש לי כמו "זרם חשמלי" במקום ואז זה עובר.
    אני מאוד אוהבת לעשות ספורט ונחתי כבר שבועיים ועדיין יש לי כאבים.
    האם אני יכולה לשחות? או שאני חייבת להיות במנוחה לגמרי?
    מה ניתן לעשות כדי לזרז את ההחלמה?
    המון תודה מראש!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המסטרינג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זרמים = עצב

    ד''ר גל דובנוב-רז
    05/09/2007

    זרמים נגרמים לרוב מגירוי לעצב המעצבב את האיזור. מקור הלחץ על העצב יכול להיות בעמוד השדרה התחתון או כתוצאה מחבלה לאזור. דרושה בדיקה אורתופדית טובה בה ינסה הבדוק (רופא משפחה, אורתופד או רופא ספורט) להפיק את הזרמים הללו - ולפי הממצא לתכנן את הטיפול המתאים.
    את יכולה לעשות כל פעילות אשר אינה מכאיבה לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו