שימוש במכשיר אלקטרוני להפעלת שרירים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שימוש במכשיר אלקטרוני להפעלת שרירים
    מתאמנת
    02/09/2009

    שלום רב,
    אני בת 21, מתאמנת קבועה (בממוצע שעה וחצי ביום, גם סיבולת לב ריאה)
    חלום ישן שלי להשיג ריבועים בבטן לא צלח בעזרת התעמלות

    רציתי לדעת האם יש נזק בשימוש במכשירים האלקטרונים הקיימים בשוק
    השולחים אותות חשמליים ישירות לשריר על מנת לכווצו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריבועים בבטן

    ד''ר שמי שגיב
    02/09/2009

    אין שום נזק בשימוש במכשירים החשמליים כמו שאיני מכיר שום תועלת בשימוש במכשיר זה. מעבר לחיזוק ספציפי של שרירי הבטן הגורם החשוב היכול להבליט את "הריבועים" זה אחוז השומן ובעיקר מצבורי השומנים באזור הבטן. באם קיימים מצבורי שומן באזור זה יהיה קשה עד בלתי אפשרי לחשוף את הריבועים גם אם שרירי הבטן חזקים ומפותחים וזאת מכיוון שהשכבה השומנית מרפדת את השרירים ובכך מסטירה את ה- DEFINITION של השריר. ישנם אנשים שאין להם אחוז שומן גבוה אך הם בעלי נטיה לצבירת שומנים באזור מסויים. אינני מכיר את אופי גופך ונטיותיו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה ד"ר שגיב! שאלה נוספת

    מתאמנת
    03/09/2009

    אכן קיים ריכוז שומן אצלי בבטן. מעולם לא נתקלתי בעקרון החומצתיות בדם.
    תודה רבה על המאמר, איישם את שכתבת בו.
    על כל פנים הבנתי ממך שאין נזק בשימוש במכשיר למרות ההתערבות המלאכותית בגוף
    כך שכן ארצה לנסות אותו בשילוב עם המשך הפעילות הגופנית ושינוי התזונה ע"פ עקרון החומציות בדם.

    יתכן שחומציות יתר נוצרת מהתעמלות יתר שלי (יש ימים של שעתיים אירוביות ביום, לא כולל אימוני עיצוב הגוף, בעבודה על 87-94 אחוזי דופק)
    מה שמוביל אותי לשאלה נוספת אליך:
    מחזורי פסק, ככל הנראה מפעילות אינטנסיבית מדי

    האם יש דרך לשמור על רמת האימונים יחד עם ביוץ תקין?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חומציות יתר

    ד''ר שמי שגיב
    07/09/2009

    אין ספק שפעילות גופנית בעצימות גבוהה יוצרת מויות מוגברות של חומצה (חומצת חלב) אך מנגד תהליך ההזעה מאפשר את סילוקן מהגוף. האם את מזיעה במהלך אימון, אם כן אז זה מצויין.
    הרבי בשתייה וצריכת מלחים (מלח סלעים, הימאליה לא מלח שולחני)
    הפסקת הביוץ יכולה להיות קשורה לעצימות בפעילות אך גם קשורה לירידה ברמת השומנים הבריאים
    אומגה 3.5.6.ו-9 צירכי שמן זית, פשתן.
    האם את גם כפייתית בכל הנוגע לפעילות גופנית ולמראך. בכול צריך להעשות בכיף והנאה עם כמה שפחות לחץ ועמידה בזמנים, קלוריות ומשקלים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מודה לך מאוד ד"ר שגיב

    מתאמנת
    11/09/2009

    אתה חד כסכין בתשובות שנתת לי
    כאילו מכיר בלי להכיר אותי
    הנחותיך נכונות

    אינני צורכת שמן, ומכך שמן זית/פשתן בכלל כתוספת מכוונת למזוני
    אני אכן נוטה להגזים בכל מה שקשור לחשיבות האימונים והמשתמע מכך..
    מלח שולחני אינני צורכת כלל ועל סוגי המלחים שפרטת לי אברר ואשיג,
    כמו כן אינני שותה מספיק אך מזיעה די באימון

    בהשראת ההיוועצות עמך נראה לי שכדאי מאוד שאלך לעשות בדיקת דם כוללת


    אני מודה לך מאוד על שתרמת לי מזמנך וניסונך העשיר!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו