כאבים בזמן ריצה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בזמן ריצה
    א
    12/12/2009

    שלום,
    בזמן האחרון בזמן ריצות החלו להיות לי כאבים (אני מרגיש שזה כאב בשריר) מתחת ובצד (ימין ברגל ימין ושמאל ברגל שמאל) של שרירי התאומים.
    בהתחלה חשבתי שזה שברי מאמץ אך מה שמוזר זה שמתי שאני משחק כדורגל אני רץ הרבה יותר ואין לי שום כאבים.
    חשדתי גם שזה אשמת הנעליים כי החלפתי לנעליים חדשות אך גם כאשר אני רץ עם הנעליים הישנות יש את הכאבים.
    חשוב רק לציין שרוב הריצה שלי בשיפוע (חיפה) ושלפני 3 חודשים הייתי עושה את הריצות הרבה יותר ארוכות וללא שום כאבים.

    בפעם האחרונה שרצתי ניסיתי להלחם בכאבים ומה שקרה זה שהייתי צריך לעצור אחרי שהתחילו כאבים ממש ממש חזקים ואז תוך כדי הליכה גם הרגשתי עקצוצים.
    אשמח מאוד מישהו מכיר את הבעיה הזאת ויוכל לספר לי מה צריך לעשות כדי לטפל בה.

    תודה
    אבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בזמן ריצה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בזמן ריצה

    ד''ר שמי שגיב
    13/12/2009

    כשאתה משחק כדורגל, בהיתלהבות המשחק, המיקוד שלך אינו על גופך.
    כשאתה רץ מן הסתם המיקוד יותר על הגוף למרות שזו אותה פעולה לכאורה ולכן אתה מרגיש יותר את הכאב. זה לא שבמשחק כדורגל הבעיה לא קיימת, זה פשוט עניין של מיקוד.
    נראה לי שקרעתה סיבים בשרירי התאומים ופשוט יש צורך לנוח או לטפל כדי לזרז את ההחלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היו לי בעבר כאבים דומים בזמן

    א
    14/12/2009

    משחק כדורגל כאשר הייתי משחק עם תחבושת AIRCAST ולמרות ההתלהבות של המשחק הייתי מיד מרגיש את הכאבים ומפסיק לשחק.
    מה שמוזר לי עכשיו זה שבכדורגל אני לא מרגיש בכלל שום כאב וגם לא אחרי המשחק ובריצה לאחר כעשר דקות אני מיד מרגיש בכאב.
    בנוסף מה שמוזר זה שבעבר הייתי רץ בתדירות גבוהה יותר ולא היו אף פעם כאבים ועכשיו דווקא שאני רץ לאחר מנוחות ארוכות יותר החלו הכאבים.

    תודה על התשובה
    אבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו