מיקרה מוזר של דופק גבוה אצל ספורטאי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מיקרה מוזר של דופק גבוה אצל ספורטאי
    ladybug
    06/07/2010

    אנחנו מתגוררים בארה"ב.
    בני, בן ה 16.5 החל להתאמן לפני כחצי שנה בנבחרת האתלטיקה של בית הספר (ספרינטר) וכן בהרמת משקולות (שיעור עם מאמן בבה"ס).
    במהלך אימון כושר רגיל בסופ"ש, שמנו לב כי במאמץ לא גבוה הוא מעלה מאד את הדופק (180-200).
    עצרתי לו את האימונים וקבעתי פגישה בווינגייט להמשך בירור.
    עשינו בדיקת חומצת חלב ומאמץ והתוצאות היו ש הא.ק.ג תקין, הדופק במינימום מאמץ הוא מאד גבוה, כפי שראינו באימון, 180, ובמאמץ גבוה הוא כ 200.
    חומצת חלב מופרשת ב 192.

    הרופא המלווה ביקש לבצע בדיקות דם, אקו לב ולא לעצור אימונים אלא לנסות לבנות את האימונים בשנה הבאה בצורה אחרת.
    יש לציין שהוא מתאמן עם מאמנים מאד מקצועיים.
    מה דעתכם?
    פולניה מודאגת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דופק גבוה

    ד''ר שמי שגיב
    10/07/2010

    שום דבר אינו מוזר
    לדעתי נפח הפעימה שלו קטן מהרגיל אך עם האימונים ואימונים נכונים זה יגדל וכך ירד גם הדופק
    אם הוא רק התחיל להתאמן רצוי לעקוב אחר הדופק ולהעלות עצימות בהדרגתיות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו