פציעה באמסטרינג

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פציעה באמסטרינג
    ניר
    06/03/2011

    לפני שבוע וחצי נתפס לי שריר האמסטרינג תוך כדי ספרינט לכדור, במשך כל השבוע האחרון המשכתי להתאמן בעצימות בינונית (ללא משחק עם כדור) ריצות קלות וכו' בחדר כושר,
    (למרות שהייתה עדיין רגישות באיזור שהלכה ופחתה במשך השבוע.)
    ביום שישי האחרון בדיוק שבוע אחרי המתיחה חזרתי לשחק ותוך כדי משחק התחלתי להרגיש שוב כאבים חזקים באיזור הפגוע והיום יום ראשון הכאב עדיין קיים גם במישוש וגם תוך כדי כפיפה של מפרק הברך.
    השאלה שלי האם התפתחה באיזור דלקת?
    האם יתכן שהשריר נקרע?
    מה עלי לעשות כדי לגרום לאיזור להתאחות בצורה הכי מהירה
    כמה זמן עליי לנוח ?
    האם המנוחה צריכה להיות מוחלטת
    והאם טיפול תרופתי כגון (ארקוקסיה) יוכל לזרז את ההחלמה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פציעה באמסטרינג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פציעה באמסטרינג - תגובה

    ד''ר שמי שגיב
    06/03/2011

    על פניו נשמע שאכן מתחתה או נוצר קרע בשריר
    יש חשיבות שההחלמה תהיה אקטיבית -טיפולי עיסוי לשריר למניעת הצתלקויות וטיפולים מנואליים למקום
    כעט יש להימנע מכול פעילות הכוללת ספרינטים ניתורים וכיוצא בזה
    אתה יכול לבצע פעילות כול עוד שאינה מעמיסה על המקום הפגוע
    מתי אתה יכול לחזור לפעילות? זה תלוי במידת הנזק ורמת הטיפולים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו