מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ברית ביום א ב"השלומי23/06/2011
19/6/11 הבן נולד
האבא שלומי , האמא סנדי
חשבנו על : תומר,טום,נדב,בן , איתי
נשמח להצעה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברית ביום א ב"ה - תגובה
חנה עטיה23/06/2011לשלומי שלום,
מה שם המשפחה של הילד
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
שלומי25/06/2011שם משפחה עובד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
חנה עטיה25/06/2011לשלומי שלום,
ילדכם הגיע לעולם עם יעוד מספר 11/2 - יעודו להיות רגיש ועדין, מתחשב, משתף פעולה, אימפטי וסימפטי. מספר המסטר 11 יוכל לבוא לידי ביטוי בבגרותו ברוחניות, הדרכה, יצירתיות וכו'. אך כילד זה יכול לגרום ללחץ ולמתח. יש לשמור מאוד על נפשו העדינה והרגישה.
השם המועדף לטעמי הוא איתי - כאשר המספרים מסביב הם עוצמתיים, חזקים, מנהיגותיים וגבריים (כדי ליצור מפה גברית ליעוד הרך והנשי).
אך מצד שני היעוד יהיה חנוק עם העוצמה הזו, ולכן יש מאוד להתיחס לרגשותיו ולתת להם ביטוי רב.
דבר נוסף - כלפי חוץ הוא יראה אדם כריזמטי, מנהיג, פרקטי, מעשי, יעיל ומאורגן. בחייו הפרטיים הוא יהיה רגיש, ויתכנו אפילו בעיות באינטימיות.
השמות טום, נדב ובן - יצרו מפות דיס הרמוניות - בעיקר נשיות.
השם תומר - גם מפה נשית בחלקה (60%) בעיקר בתחום היחסים הקרובים ולכן איתי הוא השם המועדף מהשמות שהצעתם.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוק, מחר הבריתשרית23/06/2011
אחותי ילדה בשישי האחרון, מחר הברית ומאד מתקשים להחליט.
הכי רוצים את השם "אמיתי", האם בסדר?
נולד ב 17.06.2011
שם משפחה, עופר/עפר.
אודה לתשובה בהקדם,
בברכה,
שרית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שרית
ליאת יוגב23/06/2011חשוב לציין איך נכתב שם המשפחה ?? עופר או עפר ,המפה המתקבלת היא בהתאם לשם המלא , אם כך , דייקי בפרטים !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוק מחר הברית
שרית23/06/2011תודה על התשובה המהירה,
ניתן יהיה לכתוב אותו גם עופר וגם עפר, מה שעדיף, אם בכלל.
בברכה,
שרית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שרית
ליאת יוגב24/06/2011זה לא ממש נכון מה שכתבת , שאפשר גם וגם ,
התשובה היא איך אבא כותב , לאיזה אנרגיה התינוק נולד ? שם המשפחה חשוב
בבחירת השם ,
דברי איתי !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתליסיה23/06/2011
אמורה להיוולד לנו בת ב-10.10.2011.
שם משפחה שלנו הוא כהן ינרוצ'אק
אנחנו מתלבטים בין השמות: נועה, מאיה, אלה.
מה דעתכן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ליסיה
ליאת יוגב23/06/2011מבלי להתייחס לתאריך הלידה , שהינו מרכיב של 50% מערך המפה ,
אוכל רק לומר שהשם מאיה אפשרי , לעומת השמות האחרים , שברור שיוצרים קושי , צירופים קרמטיים , דבר היוצר קשיים בחיים אלה .
היי בקשר לאחר הלידה, להשתמע !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתלימור צינמן23/06/2011
אני בהריון חודש 6, תאריך לידה משוער 4 או 5 לאוקטובר 2011
שם המשפחה הוא צינמן.
אשמח לדעת האם השם שאצלנו בעדיפות ראשונה הוא :מיקה, האם מסתדר?
שמות נוספים: רומי או גלי
המון המון תודה, לימור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לימור
ליאת יוגב23/06/2011מתוך הבנה ששם המשפחה של התינוקת אמור להיות צינמן ,
כל אחד מהשמות שהצעת בעייתי , מתקבלים מספרים נוקשים גבריים , או קרמטיים ,
קרמה= חוב מגלגולים קודמים , שיוצר קשיים בחיים אלה .
נסי להתחבר לשמות נוספים והיי איתי בקשר לאחר הלידה ,
להשתמע !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבן בכורטלי21/06/2011
שלום!
אני נכנסת בקרוב לחודש תשיעי, תאריך לידה משוער תחילת אוגוסט (או סוף יולי).
שמי גל, שם בעלי ניר ושם משפחתנו דנן.
ייעצתן לנו לחשוב על שמות נוספים כאשר פנינו אליכן בחודשים הקודמים, ורצינו לדעת מה "דעתכן" על השם גוני.
שם נוסף הוא לני, או עופרי.
תודה רבה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
גל
ליאת יוגב21/06/2011השמות גוני ועופרי , שניהם יוצרים צירופים חרדתיים , מאחר ואין ידיעה לתאריך הלידה , לא ניתן לומר עד כמה מתאים ? למרות זאת ברור שהצירוף המתקבל ללא ידיעת התאריך - מציין חרדות , כמו גם מספרים מופנמים .
השם לני , אפשרי ,
נשתמע לאחר הלידה , אין סיבה להעלות אפשרויות לפני ידיעת תאריך הלידה כמרכיב של 50% מערך המפה
להשתמע !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוק חדשאירנה21/06/2011
שלום,
נולד לנו תינוק בתאריך 15.06.2011
רציתי לדעת האם השם "גבי" יכול להתאים? לפרצוף שלו השם ממש מתאים :)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך הנתונים
אירנה21/06/2011הבנתי שגם שם המשפחה חשוב, אז השם משפחה הוא "קאידנוב"
שוב תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך הנתונים - תגובה
חנה עטיה21/06/2011לאירנה שלום,
יעודו של ילדך הינו מספר 16/7 - הוא הגיע לעולם להיות חכם, בוגר, מעמיק, נבדל, אינדיבידואליסט, עם עומק רגשות, איכותי וכו'.
השם גבי - יוצר מפה עם יכולות נהדרות בעשיה, זריזות, ארגון ניהול, הובלה, פרקטיות.
היעוד הינו מספר קארמטי - 16 - שבגללו יתכנו פחדים וחרדות - עד שבבגרותו ילמד להתגבר על השלילי של המספר, להבין ולהתחבר לאיכות של ה 7.
נוצרת מפת מנהיגות, אך היעוד החכם, האיכותי, הנבדל והיותר איטי חנוק עם מספרים דינאמים ועוצמתיים.
לשיקולכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לילדהלילי20/06/2011
אני מתלבטת בבחירת שם לילדה. נולדה ב-16.06.2011 בשעה 04:51
שם המשפחה:עטיה
השמות שחשבתי עליהם :אלה,נופר,נעם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם לילדה - תגובה
חנה עטיה20/06/2011ללילי שלום,
ילדתך הגיעה לעולם עם יעוד מספר 8 - יעודה להיות השגית, השרדותית, בעלת כושר ארגון וניהול, כריזמטית, להצליח כלכלית ולהיות פחות רגישה.
יום הלידה הוא 16/7 - נוצר צרוף נוקשה, גברי ולכן צריך ליצור לילדה מפה יותר רגישה ונשית בעזרת השם.
מהשמות שהצעת השם שיכול לבוא בחשבון הוא נעם - נוצרות יכולות של שיתוף פעולה, רכות, טיפול באנשים, רגישות (כאשר בתוכה היא חזקה וגברית) בחשיבה גם יושב מספר נשי עם חשיבה על המשפחה והקהילה, רצון להרמוניה, יופי ואסטטיקה ושכולם יהיו מרוצים.
היא תקרין תדמית שונה - תדמית קלילה, תקשורתית, עושה מה בראש שלה שונה ממי שהיא - אדם יותר מסגרתי, משפחתי וזוגי.
זה נקרא "דימוי עצמי בעייתי" - ז"א היא תצטרך ללמוד לאהוב את עצמה ולא את מה שהיא מקרינה וחושבת שזה מה שאנשים יאהבו בה.
ממליצה לחשוב על שמות נוספים (גם מסיבות נוספות שלא אוכל לפרטן כאן).
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקצ20/06/2011
שלום,
אני נמצאת בשבוע 26, תאריך לידה משוער 26.9 (לידה רגילה) או 19.9 (קיסרי) - עדין טרם ידוע. יש לי בן. שם משפחה מרקו. מתלבטים בין עילי ואופק.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם לתינוק - תגובה
חנה עטיה20/06/2011שלום רב,
בלי להתיחס בשלב זה לתאריך הלידה (שהינו קריטי בהמלצה לשם המתאים).
2 השמות שהצעתם יוצרים מפות עם מספרים קארמטים ולכן מציעה לחשוב על שמות נוספים עד הלידה.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקתדיקלה20/06/2011
היי,
הייתי רוצה לדעת איזה שם הכי יתאים לבת שלי?
היא נולדה בתאריך 3/6
שם המשפחה הוא בן - דוד
שמי הוא דיקלה , שם בעלי אורן.
השמות הם: ליאור, אוריאן , נויה , אליה
תודה רבה ויישר כח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
דיקלה
ליאת יוגב20/06/2011מספר הגורל של התינוקת הינו 4 , מספר המוכיח על הצורך בבטחון מסגרת יציבות , מספר המדגיש מידה רבה של אחריות ,הליכה בתלם ועוד .
בחנתי את כל אחד מהשמות שהצעתם , אך לא אוכל להמליץ על מי מהם .
זאת מאחר והשם ליאור יוצר קרמה 16-7 - שמשמעותה , שיעור במערכות יחסים , מצבי ניתוקים בדרך החיים .
השם אוריאן - קרמה 19-1 מצבי קורבנות ועוד .
השם נויה , מפה קונפליקטית - בעייתי , מפה קונפליקטית עלולה ליצור משברים ..
השם אליה , מפה שכולה מספר4 - נוקשות רבה , כמו גם מפה גברית , העלולה ליצור קשיים באינטימיות , לימים ועוד .
נסי להתחבר לשמות נוספים !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמות נוספים
דיקלה21/06/2011היי, תודה על התשובה המהירה והמפורטת.
אשמח לשמוע את דעתך גם לגבי השמות:
נטלי (נטע-לי), טליה, עדי, רומי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה הקודמת
דיקלה21/06/2011גם רציתי לדעת מה לגביי השם ליאור?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
דיקלה
ליאת יוגב21/06/2011כל אחד מהשמות יוצר איזה שהיא בעייתיות , מפות קונפליקטיות או קרמטיות ועוד
אפשר לחשוב שהשם עדי הוא המתאים ביותר , גם כי מתקבלת מפה פרפקציוניסטית במידה רבה , כמו גם פחד מאיבוד שליטה , צדדים שיש בהם נוקשות ועצירות רגשית , כך שלא בפה מלא אוכל להמליץ על שם זה .
הדרך להתקדם מכאן , היא בלשוחח ... לשיקולך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתספיר20/06/2011
שלום,
רציתי לברר שם לתינוקת שנולדה בתאריך 12.6 בשעה 20:55 : השם שאנו מתלבטים לגביו הוא אריאל.
שם המשפחה שלנו הוא ארז.
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ספיר
ליאת יוגב20/06/2011מספר הגורל של התינוקת הינו 4 , מספר המוכיח על הצורך בבטחון מסגרת ויציבות , מידה רבה של אחריות ועוד , מול זה השם אריאל עבור ביתכם , יוצר צירוף קונפליקטי בכל היבט , מכאן שיווצרו מצבים משבריים , ממש לא מומלץ !!!
נסו להתחבר לשמות נוספים , כדי להיטיב את דרכה של ביתכם ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם נוסף
ספיר21/06/2011תודה רבה על התשובה המהירה...
אשמח לחוות דעתך בנוגע לשמות נוספים:
דרור, יהלי, אוראל
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי ספיר
ליאנה21/06/2011היי ספיר אני גם ילדתי בתאריך 14.06.11 וחשבתי על אביאל אריאל ואוראל זה בעיה לחפש שמות לבנים אין הרבה יפים לאומת בנות.. שהיה לך בהצלחה ובמזל טוב תגדלו אותו בנחת..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ספיר
ליאת יוגב21/06/2011מבין השמות שהצעת , השם היותר מתאים הוא יהלי , המפה המתקבלת הינה מפה שיש בה חלקים עצורים רגשית מול צדדים שלפיהם כלפי חוץ יראה צדדים יותר רכים , אם כך , מי שיכירו מבחוץ לא יכירו מבפנים , הפנים נוקשה ועצור רגשית החוצה יותר רך פשרן ורגשי .
ובכל זאת , המפה אפשרית בהחלט ( האם קיימות מפות מושלמות ? ברור שלא !)
לשיקולך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם מומלץ לבןרוני20/06/2011
שלום,
אני אמורה ללדת בשבועיים הקרובים אך רציתי בכלל לשאול על כמה שמות שלפחות
תהיה לנו התלבטות כלשהיא .
אשמח אם תוכלי לומר אם הם באים בחשבון בסביבות התאריך.
שם המשפחה : גולן
השמות :
יאיר, רואי, ליאד, יובל, ינון, יונתן, יניר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם נוסף ששכחתי ...
רוני20/06/2011אנחנו מעונינים גם לדעת על השם :
רווה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
רוני
ליאת יוגב20/06/2011תאריך הלידה מהווה 50% מערך המפה , לכן אין טעם לבדוק כרגע השמות ,
היו בקשר לאחר הלידה , להשתמע !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתעמית20/06/2011
שלום,
רציתי לשאול לגבי נתינת שם לתינוקת שנולדה ב-15/6
האם השם רוני מתאים? שם המשפחה הוא אשכנזי.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עמית
ליאת יוגב20/06/2011השם רוני עבור ביתכם ,בהחלט עשוי להתאים , זאת כאשר מספר הגורל של התינוקת הינו 7 , מספר המוכיח על עומק , איכות , צורך בעולם הפרטי שלה ,למידה כמו גם נוקשות ,
השם רוני , יוצר מידה רבה של ריכוך וחברותיות ובהחלט מיטיב עם מפתה של התינוקת,
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבן שנולד אתמולשלומי20/06/2011
שם משפחה עובד
שנולד ב 19/6/11* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שלומי
ליאת יוגב20/06/2011רצוי להציע מספר שמות, אייעץ לכם מתוך רשימת השמות שלכם ...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם מומלץ לבןאורית19/06/2011
שלום,
אני עתידית ללדת בן בע"ה ב 4.7.11- תאריך לידה משוער
שמנו : אבי ושרון גולן
האם תוכלי לחוות דעה על השמות הבאים שאנו מתלבטים לגביהם:
ליעד
אופק
יניר
רואי
נועם
לבן הבכור קראנו שחר - אם זה משנה
תודה,
שרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שיר
ליאת יוגב20/06/2011עד אשר התינוק לא נולד , לא נכון לי להתייחס לתאריך הלידה ..
אם כך , אוכל רק לומר שהשמות ליעד ואופק בעיתיים במיוחד .
השמות יניר רואי או נועם אפשריים , אך חשוב לבחון זאת גם ביחס לתאריך הלידה
אם כך , להשתמע לאחר הלידה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לבן
אורית20/06/2011אוקי,תודה רציתי שלפחות יהיו לי כמה שבערך מותאמים כמו שרשמת לסביבות התאריך.ואז אבחר לפי ההרגשה שלי לאחר הלידה.
בעקרון ליעד זה שם בעייתי בכלליות או בגלל סביבות התאריך והשמות שלנו?
אם זה יהיה ליאד ?
מה לגבי השמות:
ינון
ניתאי
אלמוג
אפיק
ליאון
תודה,
שרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינוי שםמיטל19/06/2011
היי,
בתאריך 25.08.11 ילדתי את בתי המקסימה שובל. היו לנו התלבטויות רבות בנודע לשם , לא הצלחנו להחליט על שם ששנינו אוהבים. לבסוף "התפשרתי" על השם שובל. עד היום אני לא הכי מחוברת לשם ויש לי את ההרגשה שהייתי מעדיפה שם אחר. למשל- שקד.
אשמח לשמוע איזה שם לדעתך מתאים לה יותר שובל או שקד , או לקבל המלצה לשם אחר. והאם בכלל כדאי או מותר לשנות או להוסיף שם לתינוקת בגיל כזה (כמעט עשרה חודשים). שם המשפחה הוא לב.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון תאריך 25.08.2010
מיטל19/06/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מיטל
ליאת יוגב19/06/2011מאחר והשם נבחר , כל שעלייך לנסות לעשות הוא להתחבר לשם ולאהוב אותו .
מספר הגורל של התינוקת הינו 9 , מספר המוכיח על צדדים שבהם קיים טוב לב רב , כמו גם , צורך בשליטה רבה , ה-9 זקוק למרחבים וכן "לתקן העולם " , הגיעו אליה דרך התובנה שבה , לא לנסות להתעמת ...
השם שובל , מוכיח על צדדים מנהיגותיים , הליכה על פי דרכה מול הצורך להיות משפחתית ביתית אחראית וכו.
כבדו את עולם הצרכים שבה , למרחבים , לצורך להגיע לבגדול , לרצון להגיע ל"אמת" ולהלחם עליה .
בהצלחה !
השם שקד - בעייתי באופן חד משמעי בעבורה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

