מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מתקשה בבחירת שם לתינוקתמיכל23/05/2011
מתקשה בבחירת שם לתינוקת ,אני גרה בח"ול ומחפשת שם שיהיה קל לביטוי גם בשפה זרה ושלא יהיה זר מידי בארץ...אני אמורה ללדת השבוע אך איני יודעת מתי
האפשרויות:
אמה,אמילי,איוה,אוה,אלה,מיה,
שם משפחה:אלמוסנינו
(בעלי אוהב את השם נועה ואני את אנה אבל מכיוון ששמות אלה יהיו קשים לביטוי החלטתי שאולי כדאי לבחור שם יותר מקומי.)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מיכל
ליאת יוגב23/05/2011חשוב לדעת לאיזה שפה מתחברים כאשר בוחרים השם לתינוקת , זאת מאחר ולא חיים בארץ ..
במידה וחושבים בשפה אחרת מעברית , צייני את השם המלא בשפה בה חושבים !!
גם כי , עדיין אין ידיעה לתאריך הלידה , כך שחשוב לבחון הנתונים כולם ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לבןeden23/05/2011
שלום רב , בשעה טובה ילדתי בן ביום שישי ה20 לחודש בשעה 11:58 בבוקר . שם משפחתי הוא וייס (שם פרטי עדנה ) מתלבטת לגביי השמות : יהונתן (השם שהכי נראה לי מההתחלה ) , רועי , דניאל , מה נראה לך הכי מתאים ומדוע ? אשמח לתשובה במהרה
עדנה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עדן
ליאת יוגב23/05/2011מספר הגורל של התינוק הינו 2-11 מספר המוכיח על צדדים רגשיים במיוחד ,צורך בשיתוף אינטימיות והרמוניה , השם יהונתן מוכיח על כך שה-2 מספר כל כך דומיננטי במפה הופך להיות גם מספר המתח , כמו לומר נקודת הקושי , מצד אחד זהו צורך כל כך הכרחי , מול הקושי בלהיות את מה שהכי זקוק ! כמו לראות נקודת תסכול רבה על אותו יעוד ,ה-2 נחשב במפה של יהונתן - כמספר פצע גלגולי , פצע שהגיע מגלגולים קודמים ואם כך , שוב הוכחה לעד כמה לא יוכל לממש את היעוד שלו .בעייתי .
השם רועי - מוכיח על מפה נשית רגשית , מפה נשית עבור בנים , עלולה ליצור בעיות באינטימיות כמו גם , בלבול בזהות המינית , לימים !
השם דניאל קונפליקט בין ה-2 היעוד לבין ה-1 כמספר השם המלא - דבר המוכיח על בעית ערך עצמי ועוד אין סוף קשיים ,
משום כך , לא אוכל להמליץ על מי מהשמות ..
נסי להתחבר לשמות נוספים !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקבדוי22/05/2011
שלום
בני נולד ב 18-5-11. שם משפחתנו הוא שלום.
אנו מתלבטים בין השמות: עמרי/ עומרי, עופרי, רותם, עמית.
אודה לעצתך..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם לתינוק - תגובה
חנה עטיה22/05/2011שלום רב,
ילדכם הגיע לעולם עם יעוד מספר 9 - יעודו להיות מנהיג, כריזמטי, רחב אופקים, חכם, כריזמטי וכו'.
גם יום הלידה הינו 9 - כך שסה"כ יש לנו 50% מספר 9.
רק השם רותם בא בחשבון - כאשר המספרים העיקריים במפה יוצרים צרוף של אדם חברתי, מוחצן, דינאמי, עושה מה בראש שלו, מקסים, אוהב חופש, חכם.
אך כלפי חוץ הוא יקרין תדמית שונה - הוא יקרין אדם מסגרתי, זוגי, רך, נשי, רגיש, מופנם, מתחשב וכו'. ז"א הוא יצטרך ללמוד לאהוב את מי שהוא באמת.
המפה גם נשית לבן במידה מסוימת וזה לא מומלץ בגלל בעיות באינטימיות בבגרותו.
ממליצה לחשוב על שמות נוספים ואהיה לרשותכם.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איות לשם אופרי או עופרימירי לוי22/05/2011
בשעה טובה נולדה לי נכדה הוריה החליטו על שם ואף רשמו אותו בת.ז. אלא שנודע לנו כי ניתן לרשום את השם בשתי אופנים אופרי או עופרי ,אנא עזרו לי בענין איזה שם הכי טוב לקרוא לילדה מבחינה נומרולוגית ומשמעות השם
תודה מראש מירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איות לשם אופרי או עופרי - תגובה
חנה עטיה22/05/2011למירי שלום,
השם שניתן בלידה הוא הקובע.
השם אופרי - 9
השם עופרי - 6
בכל מקרה כדי לבדוק המפה נחוצים לי כמה נתונים מעבר לשם הפרטי:
שם משפחה ותאריך לידה.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתמירב22/05/2011
שלום, ילדתי בת ב- 9/5/11 בשעה 21:15. אנו מתלבטים בין השמות: אליה, אוריה וליה.
מה מתאים יותר?
תודה מראש,
מירב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה22/05/2011שלום רב,
מה שם המשפחה של הילדה ?
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהינובסקי
מירב22/05/2011ינובסקי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהינובסקי - תגובה
חנה עטיה22/05/2011שלום רב,
השם המועדף הוא אוריה:
גם יום הלידה 9 וגם היעוד 9 = 50% מהמפה מספר 9 - יעודה של הילדה להיות מנהיגה טובת לב, אלטרואיסטית, מוחצנת, חכמה, נותנת בלי לבקש הכרה, כריזמתית וכו'.
עם השם אוריה כל קו המציאות הוא מנהיגות, עוצמה, הובלה, רעיונות, חוכמה.
כל מספרי המפה הם אי זוגיים דבר המעיד שהיא תפעל כמו שהיא חושבת ורוצה לאו דוקא כמו שצריך.
כלפי חוץ היא תראה אינדיבידואליסטית, דעתנית, נוקשה ובחיים הפרטיים תהיה רגישה, טובת לב עם רצון לתת ולהעניק. זה נקרא "2 פנים לאישיות" (קושי בגיבוש האישיות). בחשיבה יושב לו מספר ילדי, יצירתי ומקסים שלא תמיד יאהב להסתכל פנימה ולראות את העוצמה והמנהיגות שבתוכה - זה נקרא "פחד מאיבוד שליטה".
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רבמיטל21/05/2011
הי ליאת,
כתבתי לך אתמול (תודה רבה על התשובה המהירה) ילדתי ב 16.5 בת בשעה 6:04 בבוקר. כתבת לי לבחור שם הנותן את הספרה 9, לצערי אינני מבינה איך מחשבים שם למספר.
חשבתי על עוד שני שמות : ליאל ושירז
שם המשפחה כהן
רב תודות ושבוע מבורך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד 2 שמות ברשותך
מיטל21/05/2011חשבתי על עוד שני שמות : היכל ותהילה
תודה רבה וסליחה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי ליאת דילגת עליי
מיטל22/05/2011:)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מיטל
ליאת יוגב22/05/2011ראשית , הדרך לבדוק שמות פרטיים 9 , להכנס לאתר הנקרא -"שם לי"
באתר זה מצויין ליד כל אחד מהשמות האפשריים - הערך הגימטרי של השם .
בדקתי כל השמות שהצעת , ליאל שירז , תהילה והיכל , אך לא אוכל להמליץ על מי מהשמות הללו , כל שם והבעייתיות שבו .
מוזמנת להתקשר , אנסה לעזור לך !
להשתמע !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבחירת שם לתינוקריקי21/05/2011
מתוכנן לי ניתוח קיסרי לתאריך 29/05/2011
האם השמות הבאים יתאימו לפי התאריך הנתון :
שם משפחה הרר - הראל , איתי , עידו , גיא
אילו מהשמות הבאים יכול להתאים לתאריך הנ"ל ?? תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ריקי
ליאת יוגב21/05/2011אם אכן זהו תאריך הלידה - מספר הגורל של התינוק הינו 2 ,
יום לידה 2-11 כלומר מתקבל כאן מספר רגשי נשי באופן מודגש .
חייבים לחזק וליצור מספרים יותר גבריים ,אסרטיביים ,עוצמתיים ,
המפה על פי השם הראל - 100% של מספר 2 , בעייתי !!
השם אתי - יוצר צירוף קרמטי 16-7 = שיעור במערכות יחסים , מצבים של ניתוקים ועוד - בעייתי !
השם עידו , יוצר צירוף הרמוני , אך נשי , מפה נשית עבור בנים , עלולה ליצור בעיות באינטימיות , לימים, כמו גם בלבול בזהות המינית .
השם גיא , צירוף קונפליקטי , בין מספר 5 דומיננטי לבין המספר 7 , דבר העלול ליצור בלבול רב , כמו גם מצבים של פחד מאיבוד שליטה , או מציאות חיים היוצרת איבודי שליטה .
משום כך , לא אוכל להמליץ על מי מהשמות .
נסי להתחבר לשמות פרטיים שערכם הגימטרי הינו 8 ,
חיזרי אלי אחרי הלידה , כדי שאפשר יהיה לבחון המפה כולה .
להשתמע !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקאלדר19/05/2011
שלום רב ,
היום ב 19.5.2011 ב 6:40 בבוקר נולד לי בן.
שמי אלדר ,אישתי דיאנה ,שם משפחה אהרונוביץ'.
חשבתי על שם איתן או אסף .מה דעתכם? אולי יש שם אחר שהייתם ממליצים?
תודה על העזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לתינוק - תגובה
חנה עטיה19/05/2011לאלדר שלום,
ילדכם הגיע לעולם עם יעוד מספר 1 - יעודו להוביל, להיות מנהיג, לסמוך על עצמו, ליזום, להיות אינדיבידואליסט, אותנטי וכו'. יש כאן 50% מספר 1 - גם יום הלידה וגם תאריך הלידה המלא. ז"א גבריות, מנהיגות, הובלה.
עם השם אסף נוצרת מפה מאוד דיס הרמונית כאשר היעוד האינדיבידואליסט מוקף במספרים שהשילוב ביניהם יוצר בעיות בתקשורת, חוסר אחריות וחוסר יציבות - בקיצור מאוד לא מומלץ.
השם איתן - היעוד מוקף במספרים ילדיים - נוצרת מפה של יצירה, חברותיות, קסם אישי, במה, כושר ביטוי, קלילות, מוחצנות - עושה מה שבא לו ופחות מה שצריך.
כלפי חוץ הוא יקרין רוחב אופקים, חוכמה, נדיבות, מוחצנות, בגרות, מנהיגות, ענוה וצניעות. קצת שונה מהילדותיות שבתוכו. המפה היא הרמונית מה גם שהיעוד הגברי והפחות רגיש מוקף במספרים רגישים יותר.
לשיקולכם.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוק
אלדר20/05/2011חנה שלום ותודה לך על התשובה
איזה שמות כן מתאימים לתאריך הזה ?תוכלי לשלוח לנו כמה שמות לדוגמה ?
מה עם דוד או יהונתן?
תודה לך על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוק - תגובה
חנה עטיה20/05/2011לאלדר שלום,
את השמות רק אתם תציעו ואני אמליץ איזו מפה נוצרת. השם הוא מהתת מודע של האם ולכן חשוב שהשמות יגיעו ממנה.
השם דוד - בעצמו שם קארמטי וגם נוצרת מפה דיס הרמונית. כאשר היעוד האינדיבידואליסט - נוגד את היכולות של נתינה, ביטוי דרך המשפחה, זוגיות, טוב לב. ז"א סיפור חייו יהיה לתת לעצמי או לאחרים וזה בקו המרכזי של גיבוש האישיות (70%) ולכן לא מומלץ אם מתיעצים. קיימים דברים נוספים שלא ציינתי.
יהונתן - הדיס הרמוניה המרכזית היא בין החשיבה והשאיפות לבין היכולות. דבר היוצר קושי בלימודים, קריירה, עבודה וגם קושי תקשורתי עם עצמו והסביבה.
מהשמות שהצעת עד עכשיו איתן הוא המועדף.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוק
אלדר20/05/2011תודה רבה לך חנה .
אז לפי מה שאת אומרת ולפי התאריך המספר הנומרולוגי המתאים ביותר לשם הוא 1 ?
פשוט השם איתן הוא 2.
אני מאוד מתחבר לשם איתן ,אישתי פחות.
אשמח אם תוכלי לפרט קצת יותר על שם איתן ועד כמה באמת הוא מתחבר לתאריך לידה שציינתי .יש לי עוד 2 בנות עדי ונעומי אם זה איכשהו יעזור.
תודה ואני אחכה לתשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוק - תגובה
חנה עטיה20/05/2011לאלדר שלום,
אנסה להסביר - לא ציינתי שהמספר המתאים לשם הוא מספר 1. אמרתי שיום הלידה הוא 1 מתוך 19 וגם תאריך הלידה המלא הוא 1 מ 10.
הצעתם את השם איתן שהוא מספר 11/2 - שם לילד המצפה מעצמו להיות רגיש, משתף פעולה, ילד טוב, עדין, מופנם, אמפטי וסימפטי.
השם מספר 2 - נוגד את יום הלידה והיעוד - שהם כל אחד בנפרד מספר 1 - גבריות, מנהיגות, הובלה, יוזמה, פחות רגישות.
חשוב מאוד שהאם תתחבר לשם ושהאבא "ישתף פעולה" איתה - זה הרצוי.
עם השם איתן נוצרת מפה הרמונית - שבעיקרה היא קסם אישי, כריזמה, יצירה, חברתי, במה, ילדי, עם כושר ביטוי, עושה מה בראש שלו ולא בדיוק מה שצריך, לא מסגרתי.
הוא יהיה כריזמטי, קליל, מקסים ונחמד.
אם ברצונכם במפה יותר עוצמתית לבן - יש לחשוב על שמות נוספים.
שמות האחיות - לפי הידע שלי לא קשורות לענין.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדחוף!!מחר הברית ועדיין אין שם
אלדר25/05/2011חנה שלום רב,
מחר יש לנו ברית ועדיין לא החלטנו על השם .אישתי רוצה תומר.אני איתן.
מה את אומרת על איתי ,תומר,לירן,לירון,שגיא,בנימין,יואב?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדחוף!!מחר הברית ועדיין אין שם - תגובה
חנה עטיה25/05/2011לאלדר שלום,
אישתך רוצה תומר וזה בסדר.
זאת מפה הרבה יותר גברית, חזקה, מנהיגותית, דעתנית, נוקשה, עם יכולת הובלה והצלחה בעשיה.
שאר השמות כל אחד מסיבות אחרות לא מתאים.
לשיקולכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה יותר מתאים ?
אלדר25/05/2011היי חנה ,בטח כבר שיגעתי אותך :)
מה יותר מתאים לדעתך ?
איתן או תומר ?האם מומלץ להוסיף את השם פחות מומלץ (מביניהם )כשם שני?
המון תודה לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה יותר מתאים ? - תגובה
חנה עטיה25/05/2011לאלדר שלום,
זה ממש בסדר, אני לרשותך ומעריכה את השקעתך הרבה בשם מתאים לילדך. תבורך על כך.
השם שבשימוש הוא הקובע במפת ההתנהגות של האדם. ז"א אם אתה נותן שני שמות ומשתמש בשניהם - צריך לבדוק את המפה עם 2 השמות. אך להוסיף שם רק בתעודת זהות אין לכך השפעה על המפה הנומרולוגית.
כפי שכתבתי כבר - הילד קיבל 50% מספר 1 - יום לידה + תאריך לידה מלא. ז"א שהוא בתוכו יהיה כריזמטי, מנהיג, יעשה מה שהוא רוצה, לא יאהב שיגידו לו מה לעשות, יהיה עם רעיונות, יוזם, יחודי, מנטאלי, וכו'.
השם איתן - שאתה רצית - המספרים מסביב ילדיים - ז"א יכולותיו יהיו של יצירה, ביטוי בדיבור, במה, קסם אישי, רגישות - מוסיף רוך, רגישות ופגיעות למפה.
השם תומר - נוספים מסביב מספרים מאוד עוצמתיים, נוקשים, פרפקציוניסטים, דעתנים. ז"א שנוצרת מפה יותר עוצמתית ופחות רגישה.
זה כמובן בקיצור - ולכן הבחירה שלכם.
אם ברצונך בהסבר נוסף תתקשר אלי ואעזור לך.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם להולדת בתמיטל19/05/2011
הי ליאת,
כל הכבוד על תרומתך ועל זמנך!!
ילדתי ב- 16-5-11 בשעה 6 וארבע דקות בבוקר, בת.
לי קוראים מיטל אלפי כהן ולבעלי בן כהן (לילדיי שילת (בת) אליה (בן) חשוב לי שיהיה שם מקורי וכמובן שם שיאיר לה את החיים.
אנחנו מתלבטים בין :מוריאל, אביה, אבישג ותכלת
רב תודות יישר כוח!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם המשפחה שיהיה לתינוקת הוא כהן
מיטל19/05/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מיטל
ליאת יוגב19/05/2011ראשית , תודה על הפירגון , עושה זאת באהבה רבה !!
מספר הגורל שלה תינוקת הינו 7 מיום לידה 7 , מספר כבד רציני , בוגר , דורש שלמות , איכות , כמו גם מספר גברי ,
מכאן שהשם הנכון ביותר הוא אביה , שהינו שם היוצר מידה רבה של ריכוך ,לנוקשות 9
גבריות , כמו גם לבדיות ... (ה-7 זקוק לפרטיות באופן מודגש ,
אך מצד שני , אפשר לראות שלא תמיד נותנים לגיטימציה מלאה למי שאני , שגם על כך קיימים מחירים ... מה שנקרא - מפת חנק , עד כמה מישהו חיצוני לי מבין לעולם הצרכים הקיים בתוכי
נסי להתחבר לשמות נוספים הנותנים 9 , חיזרי אלי ואנסה לעזור לך לבחור השם המתאים יותר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקאתי18/05/2011
נקבע לי תור לילוד מחר בעזרת ה', (19.5.11 ).
אני מאוד אוהבת את השם יהונתן,ומתחברת למשמעות שלו, (מתנת האל,ה' נתן ).
מה דעתך?
אשמח לתשובתך המהירה..
תודה
אתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לתינוק
אתי18/05/2011שם משפחתי- שיש SHISH.
במידה והשם יהונתן לא מתאים, אחפש שם אחר.פשוט מתחילת ההריון זהו השם החזק ביותר שלי,מה גם שזו לגמרי מתנה מה'.
תודה.
אתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוק - תגובה
חנה עטיה18/05/2011לאתי שלום,
אם זכרוני אינו מטעה אותי - כבר פנית לאתר והבעתי את דעתי על השם יהונתן שיש.
בכל מקרה - אם תלדי מחר היעוד של הילד יהיה מספר 1 - יעודו להיות מנהיג, מוביל, יצירתי, מביא רעיונות, אינדיבידואליסט, יוזם וכו'.
היעוד האינדיבידואליסט, האמור לחשוב על עצמו ולהיות קצת אגואיסט. מוקף במספרים מסגרתיים, ביתיים עם יכולות של נתינה וחשיבה על כולם ולא רק על עצמו. דיס הרמוניה בין היכולות ליעוד שזה הקו המרכזי 70%. סיפור חייו יהיה לתת לעצמי או לאחרים.
בנוסף לכך - בחוץ הוא יראה אדם רגיש, עדין, משפחתי, זוגי, נשי.
בבית הוא יהיה - פחות רגיש, יותר מנטאלי, אסרטיבי, גברי, עקשן.
זה נקרא 2 פנים לאישיות (קושי בגיבוש האישיות) כי מתנהג שונה בבית ובחוץ (בעבודה).
לשיקולך.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הוספת שם לבני בן 6סיגלית אוסקר18/05/2011
שלום יש לי בן שנולד 27/9/2004 וקוראים לו סתיו רציתי להוסיף לו עוד שם באיזה מומלץ להוסיף לו המשפחה של סתיו אוסקר ויש לו אחים בשם ליאב יוסף, נהוראי איתי,ואביחי דוד ולאבא קוראים אלי תודה רבה אשמח לתשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוספת שם לבני בן 6 - תגובה
חנה עטיה18/05/2011לסיגלית שלום,
השם שניתן בלידה הוא הקובע במפת ההתנהגות של האדם.
מדוע ברצונך להוסיף שם ?
מדוע לא הוספת שם נוסף בלידתו ?
גם אם ניתנים 2 שמות - השם הקובע הוא השם שבשימוש. אם הינך משתמשת ב 2 השמות - יש לבדוק את המפה עם 2 השמות.
אך מאחר שלא ניתן שם נוסף עד עתה - השם הנוסף אם ינתן לא ישנה את מפת ההתנהגות של הילד.
שמות רק האם מציעה ואני בוחנת איזו מפה נוצרת.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לבני השניאוריין18/05/2011
היי,
שמנו אוריין ואודי דגן. לבכור שלנו קוראים עומרי .
אני אמורה ללדת בסוף יולי (התאריך המיועד הוא 24.7 ) ומתלבטת לגבי כמה שמות .
אשמח לעזרה :
איתמר
אוריה
יפתח
יאיר
הדר
מה מהשמות האלו מתאים יותר בהתחשב בשם המשפחה והמועד המשוער של הלידה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם לבני השני - תגובה
חנה עטיה18/05/2011לאוריין שלום,
תאריך הלידה המדוייק הוא קריטי בהמלצה על שם לתינוק שיוולד.
השם שבא בחשבון בשלב זה הוא יאיר - בלי התיחסות לתאריך הלידה.
שאר השמות כל שם מסיבות שונות לא מתאים - נוצרים קונפליקטים או מספרים קארמטים.
מציעה לפנות לאחר הלידה עם שמות נוספים.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתזואי18/05/2011
שלום,
אני מעוניינת בעזרה בבחירת שם לתינוקת שתיוולד בעזרת השם באוגוסט. חשבנו על השם ליבי . שם המשפחה שלנו הוא אשד. אין לנו רעיונות לשם פרטי נוסף . אשמח לניתוח נומרולוגי לגבי השם ליבי . וכן להצעת שמות מתאימים . תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשבתי על שם אפשרי נוסף
זואי18/05/2011ליאור.
אשמח מאד לעצתכן!!!! תודה
זואי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחשבתי על שם אפשרי נוסף - תגובה
חנה עטיה18/05/2011שלום רב,
תאריך הלידה מאוד חשוב (בעצם אי אפשר בלעדיו), כדי להמליץ על שם מתאים לילדה שתיוולד.
עם השם ליבי (מספר 7) - את מצפה מילדתך שתהיה חכמה ומעמיקה, אינטליגנטית, משכילה, רצינית ובוגרת. היא תצפה מעצמה להיות אינדיבידואליסטית עם עוצמת רגשות עמוקה, יתכן ותרצה להתעמק בנשמה ובמיסטיקה, להיות צנועה ותעדיף איכות על כמות.
בלי התיחסות לתאריך הלידה - בהחלט השם מתאים מאוד - ז"א כל המספרים מסביב הרמונים. צרוף של רגישות, יצירה, נתינה, טוב לב.
השם ליאור 13/4 - השם עצמו פחות מומלץ בגלל שהוא קארמטי. אך נוצרת גם מפה הרמונית בלי התיחסות לתאריך הלידה.
מציעה לחכות ללידה ואז אבחון את המפה לעומק.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתאריך הלידה
זואי20/05/2011חנה,
תודה רבה על התשובה. תאריך הלידה המשוער הוא 11.8.11 . האם זה עוזר לך לבחון את השמות שחשבנו עליהם או להציע שם אחר? או שצריך את תאריך הלידה בפועל?
כתבת שהשם ליאור הוא שם קארמתי. מה זה אומר?
תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתאריך הלידה - תגובה
חנה עטיה21/05/2011שלום רב,
אם תאריך הלידה יהיה באמת ה 11.8.11 - השם ליאור יתאים והשם ליבי לא יתאים.
בכל מקרה רק תאריך הלידה המדוייק יקבע איזה שם מתאים.
לגבי שם קארמטי 13/4 - ילד מספר 4 - הוא ילד שמצפה מעצמו להיות ילד טוב וממושמע, פחות לבכות ולהיות פחות רגיש, ילד בוגר, מסודר ומאורגן, מופנם, מאופק וכו'.
השם הפרטי הוא ציפיות האם מהילד ולכן ציפיות הילד מעצמו. החוב הקארמטי גורם לחוסר מרוצות של הילד מעצמו, מרגיש הגבלה (גם אם לא קיימת), שהכל הולך לאט, נכנס לעקשנות על פרטים קטנים וכו'.
אך השם הפרטי הוא רק פרמטר אחד בכל המפה ולכן אנו קודם רואים איזו מפה נוצרת עם השם המסוים. כי מספר קארמטי במקום מרכזי במפה עצמה בהחלט לא מומלץ.
מציעה שתלדי ולאחר מכן אעמוד לרשותך.
חנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!!
זואי21/05/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הודעה חוזרת שניהאור17/05/2011
שלום ליאת וחנה,
אני שולחת לכן בקשה חוזרת מאחר ואת שתי ההודעות הקודמות לא ראיתן.
אשמח אם תוכלי לבדוק שמות נוספים לתינוקת שנולדה ב-28/4/11 שעה 07:30 בבוקר.
לגבי השם גאיה שרציתי ליאת אמרה לי שיש בעייתיות מסויימת.
אודה מאד לבדיקת שמות נוספים:
צליל
מאיה
בר
אילה (אפשר עם עוד י')
אגם
רומי
תמר/ה
תודה רבה על הסבלנות ועל העזרה הרבה,
אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אור
ליאת יוגב17/05/2011צר לי אך לא הצלחתי לאתר ההודעה הקודמת ,
צייני מהו שם המשפחה של התינוקת ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי ליאת. שם משפחה
אור18/05/2011גדי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פירוש שם לבתאיילת17/05/2011
שלום רב,
ביתי: נוגה קרסנטי, נולדה ב: 27.3.11 בשעה: 10:40 בבוקר.
מה משמעות שמה?
תודה,
איילת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
איילת
ליאת יוגב17/05/2011בקצרה כמה מילים על ביתך , ששמה נבחר ...
המפה מוכיחה על צדדים פרטיים במיוחד , עומק ידע , למידה ,
אינדבדואליות , מול הצורך בלראות עצמה יותר חברותית קלילה זורמת .
צד אחר , שנקרא - פחות קבלה עצמית , כאשר מרבית מספרי המפה הינם
מספרים אי זוגיים , המייצגים צדדים יחודיים פרטיים , ללכת על פי דרכה .
מול העובדה , שכנראה אבא הוא שידרוש ממנה להיות ילדה סטנדרטית , מסגרתית
ההולכת בתלם ,כמו גם , הצורך שלה להראות לעולם הצד הזה , של ילדה ההולכת בתלם , שגרתית וכו. כמו לראות שאם חשוב לי להראות משהו אחר מכפי שאני ,
עד כמה אוהבת את מי שאני ?
חשוב לאפשר לה ללכת עם המיוחדות שלה !!!
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
איילת17/05/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

