מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בחירת שם לתינוקיעל18/06/2011
הייתי שמחה לשמוע את דעתכן בקשר לשם עבור
תינוק שנולד בתאריך 16.6.11 בשעה 11:15
שם המשפחה - וינשטיין
האופציות הן - אורי, איתמר, אדם, יובל, נועם, מעיין, אלון, עמית, דניאל, ועידו.
תודה מראש על תשובתכן
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
יעל
ליאת יוגב18/06/2011מספר הגורל של התינוק הינו 8 , מספר המראה צדדים פרקטיים , שאפתניים , הצבת מטרות , תוך צורך בדינמיות רבה . מול זה , עברתי על כל אחד מ-10 השמות שהצעת, אך מאחר ובמרבית השמות ,מתקבל צירוף קרמטי - (קרמה= קושי שהאדם מגיע איתו מחיים קודמים , דבר המביא לקשיים בחיים אלה.) , משום כך , לא אוכל להמליץ על מי מהשמות .
השם אורי , הוא השם האפשרי , מפה שיש בה חלקים דינמיים סתגלנות , הישרדות ועוד , אך כלפי חוץ חשוב יהיה לו להראות יותר שלווה משפחתיות , כמו לראות- צד שפחות מקבל עצמו ....
השם נועם , גם אפשרי , כאשר קיים צד פרקטי מעשי , נוקשה , מול חלק אחר שלפיו חשוב לראות עצמו כמשפחתי יותר הרמוני , ואם כך , פחד מלאבד שליטה , פחד מללכת עם הקצב והדינמיות הרבה ..מפת פחד מאיבוד שליטה , עלולה להביא למצבי הפתעות בדרך החיים . חשוב לציין , שהמפה על פי השם נועם הינה מפה זוגית במרביתה , מוכיחה על "ילד טוב "! אם כך, שני השמות הללו אפשריים - נועם או אורי ,
לשיקולך .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרות ושאלה
יעל19/06/2011אשמח להבין קצת יותר למה אורי הוא כן יכול להתאים ומה בכל זאת הבעיה עם השם.
שאלה שניה - האם שם שני יכול ליצור סיטואציה יותר הרמונית.
תודה ענקית מראש
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
יעל
ליאת יוגב20/06/2011לשאלתך מדוע אורי הוא השם היותר מתאים , ראשית , כאשר מציגים מספר אפשרויות ,חייבת לראות מהי האפשרות הטובה מכולם , כפי שטענתי , בכל אחד מהשמות נוצרת בעייתיות כזו או אחרת ... כל שם וסיבותיו .
נשאר אם כך , לבחון עד כמה השם אורי מתאים או פחות מכך ,
בשל העובדה שמספר הגורל הינו 8 , מספר דינמי , שאפתן , השגיות, פרקטיות ועוד , מול זה מספר השם המלא שהינו 5 יוצר צירוף הרמוני , שזהו הציר החשוב ביותר במפה , לא אפרט כל הצירים , אך נראה שקודם כל , חשוב ליצור הציר הזה , שנחשב כציר גיבוש האישיות כהרמוני , כאשר ציר גיבוש האישיות , גורל מול שם מלא הרמוני , כי אז יש לאדם יכולת לאסוף עצמו על כל דרך שעובר במהלך הדרך בחיים .
כמובן שאין מושלמות , בשום מפה , זוהי המפה האופטימלית ביותר , אלא אם כן תציעי שמות נוספים .
אין התייחסות מבחינתי לשם שני , כאשר חשוב לבחור השם הראשון בצורה המתאימה והנכונה
מקווה שהבהרתי עצמי ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה חשובה
דיקלה20/06/2011היי,
רציתי לדעת אם שעת הלידה חשובה?
אם רש/מתי שביתי נולדה בשעה 8:20
והיא נולדה בשעה 8:22 האם זה משנה בבחירת השם?
תודה, דיקלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
דיקלה
ליאת יוגב20/06/2011כשבודקים התאמת שם לתינוקת , לא מתייחסים כלל וכלל לשעת הלידה .
נתון זה נכון עבור הצבת מפה אסטרולוגית .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדיין בהתלבטות...
יעל21/06/2011האם היית ממליצה לחשוב על שמות נוספים?
הברית ביום חמישי כך שיש עוד קצת זמן ואנחנו לא מצליחים להרגיש "סגורים" על שם.
עוד שם שעלה לנו הוא עומרי, הלל/הילל, למרות שאורי ונועם עדיין נמצאים באופציות שלנו.
תודה רבה
וסליחה על השאלות הרבות, זו החלטה כל כך חשובה ואני מאוד רוצה להרגיש נוח עם השם שבחרנו.
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
יעל
ליאת יוגב21/06/2011מבין השמות הנוספים שהצעת , השם הלל , אפשרי , אלא שחשוב לראות שקיים ציר הרצוי האומר חייבים להיות דינמיים , קצב עניין היסחפות , מול חלק האומר - שלווה רוגע , הרמוניה מה שנקרא - רצוי מול מצוי היושב על חווית תסכול , כפי שתיארתי את המפה של אורי , אך בנסיבות שונות ...
צדדים חזקים ונוקשים מול יכולת להיות הרבה יותר רך ,
לשיקולך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקתדלית קוסנוביץ18/06/2011
שלום רב ,
נולדה לנו תינוקת בשעה טובה, בתאריך 01/06/2011 בשעה : 12:00 .
שם המשפחה הוא קוסנוביץ .
עד היום אין לה שם וכבר חלפו יותר משבועיים...... אני נורא מתלבטת בין כמה שמות והם : מיכל , קורל קורין ומעיין .
אשמח אם אוכל לקבל איזשהו כיוון לגבי מה כדאי לבחור מבין שמות אלה אם בכלל .
מודה מאוד מראש, דלית .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
דלית
ליאת יוגב18/06/2011מספר הגורל של התינוקת הינו 11-2 מספר המוכיח על הצורך בשיתוף אינטימיות, מול צדדים רגישים במיוחד , צורך בקצב איטי במיוחד , שלווה , גם כאשר הגיע מיום לידה 1 שהינו מספר דינמי יותר... מבין השמות שהצעת ,השם מיכל נראה כמתאים ביותר ,זאת מאחר ומתקבלת מפה הרמונית במרביתה , ראשית על ציר גיבוש האישיות , גורל (צמצום תאריך הלידה) מול השם המלא 8 , שיש בו חלקים המוכיחים על פרקטיות מעשיות , מעיד על כוחות רבים יותר מול ה-2 הרגשי ובכל זאת , שני מספרים מנהיגותיים , בשל העובדה שקיימת כאן התייחסות ל-11 , שעשוי לשמש לימים בהיבט היותר מנהיגותי .. השם מיכל מעיד על קצב מהיר יותר , אם כך יהיה צורך להבין לקצב הדרוש לה מבפנים ... אך בסה"כ זהו השם המועדף על פני השמות האחרים , שנבחנו אף הם , אך בעיתיים , כל אחד וסיבתו .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליאת תודה
דלית קוסנוביץ18/06/2011היי ליאת ,
קודם כל רציתי להודות לך על תשובתך המנומקת.
אני שמחה מאוד משום שמבין ארבעת השמות שהעליתי בפנייך , אכן השם מיכל היה אצלי בעדיפות ראשונה על פני היתר .
אני מודה לך מאוד ומאחלת לך המשך יום נעים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמות אפשריים לבןדינה17/06/2011
שלום רב
ילדתי את בני השני בתאריך 12.6.2011 בשעה 8:39 בבוקר
אני מתלבטת בין כמה שמות :לביא,נבו,ישי
שם משפחתינו :גולדברג
אני מתחברת יותר לשם נבו
אשמח לשמוע ...
הדס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמות אפשריים לבן - תגובה
חנה עטיה17/06/2011להדס שלום,
ילדך הגיע לעולם עם יעוד מספר 13/4 - זה אומר שהוא הגיע להיות מעשי ופרקטי, מאורגן ויעיל, משפחתי ומסגרתי, מופנם ופחות רגיש. ה 13 הקארמטי יקשה עליו להגיע ליעוד עד שילמד להתגבר על תחושת התקיעות, חוסר המרוצות, עקשנות וכו'.
השם שבא בחשבון הוא ישי - 2 השמות האחרים יוצרים מפות מאוד דיס הרמוניות.
לגבי ישי - היכולות יהיו של הובלה, יוזמה, עסק עצמאי, רעיונות, אינדיבידואליזם וכו'.
החשיבה תהיה בגדול ורחב ולכן בתחום העבודה, קרירה ולימודים יש סיכוי טוב להצלחה ומרוצות.
הדיס הרמוניה היא בין ציר השאיפות - לבין היכולות - ז"א הרצוי - מסגרת, בית, משפחה, והיכולות היא של אינדיבידואליזם, לעשות מה שאני רוצה, פחות להתחשב באחרים.
דבר נוסף - הקשר של הזוגיות והיחסים הקרובים הוא הרמוני - אך סגור רגשית.
כלפי חוץ הוא יראה רגיש, עדין, מתחשב ובתוכו יהיה פחות רגיש ויותר נוקשה, אסרטיבי, גברי.
אפשר גם לחשוב על שמות נוספים.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחנה תודה רבה התייעצות לגבי שם נוסף
דינה18/06/2011חשבנו על השם גלעד אך בגלל שם המשפחה שלנו גולדברג
יש ריבוי אותיות מה דעתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחנה תודה רבה התייעצות לגבי שם נוסף - תגובה
חנה עטיה18/06/2011להדס שלום,
כבר הסברתי שהילד הגיע לעולם עם יעוד מספר 13/4 - קארמטי.
עם השם גלעד נוצרת מפה שגם ביכולות יושב מספר 13/4 - הקארמטי ולכן זה מאוד לא מומלץ, מה גם שיוצא אובר מספר 4 (70%) שעלול להביא לשלילי של המספר.
לכן השם גלעד מאוד לא מומלץ.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השם אמיתינירה17/06/2011
שלום רב אני אמורה ללדת בעוד כ חודשיים לערך. את ילדי הראשון בחרתי להביא לעולם כי "הגיע הזמן" לפני כ 4 שנים ולא כי רציתי ילד.
בינתיים לאחר לידתו בחרתי בשם יהונתן כי הרגשתי ש האל נתן לי אותו ואכן זכיתי בילד שמח מאושר וחכם באופן לא רגיל.
כעת אני בהריון מאד מאד רצוי מוכנה בכל רמ"ח אבריי לבני שעתיד להיוולד וברצוני לקרוא לו לכשיגיע הזמן- אמיתי .
זאת כיוון שהפעם אני ממש מרגישה כי אני באמת משתוקקקת לילד וההרגשה שלי אמיתית.
האם זה "בסדר" לקרוא לילד בגלל שהאמא מרגישה שהיא באמת רוצה בו וכי הרגשתה אמיתית?
לרוב אני מאד אינטואיטבית והרגשותיי נכונות.\מה דעתכן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אורי
ליאת יוגב17/06/2011חשוב שתצייני את שם המשפחה , כדי שאפשר יהיה להשיב על שאלתך .
כמו כן , חשוב לדעת מהו תאריך הלידה , כך שהתשובה לא תהיה סופית , אלא רק לאחר הלידה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוףףףףף ביותר !!!!!!!!!!דיקלה16/06/2011
היי ,
נולדה לי תינוקת מקסימה בתאריך 3.6.11 בשעה 8:20
ועדיין אין לי שם שאני מתחברת אליו.
השמות שנישמעים לי הם: אלה, דניאלה נועה, כרמל
אשמח לדעת איה מהשמות מתאים יותר או אולי אף אחד מהם?
תודה רבה, דיקלה בן-דוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
דיקלה
ליאת יוגב16/06/2011מתוך הבנה ששם המשפחה של התינוקת הינו - בן דוד.
מבין השמות שהצעת , השם המתאים ביותר הוא נ ע ה , בכתיב זה .
המפה המתקבלת מפה זוגית , במרביתה , צורך בבטחון מסגרת יציבות ועוד .
נכון שקיים צד האומר , שיש כאן משהו של פחות קבלה עצמית .
למרות זאת , אין ספק שהשמות האחרים , שהצעת , ממש לא מתאימים וזהו השם המתאים ביותר , שוב מדגישה הכתיב שמן הראוי לכתוב השם
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה הקודמת
דיקלה17/06/2011תודה רבה על התשובה המהירה,
הייתי מעוניינת לדעת מה לגבי השמות: דורין או רומי האם הם עדיפים על נעה?
אשמח אם תוכלי להציע לי שמות שכן מתאימים מאחר ואין לי שם שאני ממש מתחברת אליו.
תודה רבה , דיקלה בן-דוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
דיקלה
ליאת יוגב17/06/2011שני השמות הנוספים שהצעת - לא מתאימים !
מצד שני , לא נוהגת להציע שמות , זאת מאחר והשמות צריכים להיות
אלה שאמא מתחברת אליהם ...
נסי באתר - שם לי , שמות פרטיים 1 או 8 אפשריים , אך לא בכל מצב ...
חיזרי אלי עם אפשרויות נוספות ואהיה בשבילך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבחירת שםקארין14/06/2011
שלום רב,
אשמח לקבל עזרה בקשר לשם לבתנו הבכורה אשר נולדה בתאריך 9.6.2011
בשעה 23:23 (מה שהכניס לנו את מימד הלחץ לעניין)
שם משפחתה הוא מאיר
השמות שמאוד התחברנו אליהם הם בעיקר: גאיה ומיקה
גאיה כיוון שלבעלי קוראים גיא וזה נשמע מגניב
ומיקה כי זה סתם שם מאוד יפה
שם נוסף אפשרי: שחר
אשמח לדעת האם אחד מהשמות מתאימים ואם לא אשמח לקבל המלצה או כיוון לשמות או את המספר הנומרולוגי לשמות שמומלץ בשבילה
תודה רבה,
קארין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קארין
ליאת יוגב15/06/2011מספר הגורל של התינוקת הינו 1 , מספר המדגיש צדדים עצמאיים יחודיים, אינדבדואליות, מספר מנהיגותי , מבין השמות שהצעת , השם גאיה הוא השם היותר מתאים , זאת מאחר והמפה המתקבלת היא מפה מנהיגותית .
המספר 9 מאד דומיננטי במפה , מעבר ליום הלידה שהינו 9 .
אם כך , אפשר לראות גם , שלא פעם תרגיש שדורשים ממנה להיות למען אחרים ופחות להעמיד עצמה במרכז .
למרות זאת , זוהי המפה ההרמונית מבין המפות האחרות (מיקה , שחר )
אלא אם כן , קיימות אופציות נוספות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקתרונה14/06/2011
שלום רב !
הקטנה נולדה ב-26/5/11 בשעה: 20:35 ועדיין אין לנו שם עבורה.
שם המשפחה הוא: לוי
השמות שאנו מתלבטים בהם: תאיה, יהל, עלמה, מאי או מאיה.
בתודה מראש על העזרה וההכוונה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
רונה
ליאת יוגב14/06/2011מספר הגורל של התינוקת הינו 8 , מספר המוכיח על שאפתנות , השגיות , גישה פרקטית מעשית ,כוח השרדות ועוד . מול זה , מבין השמות שהצעת השמות היותר מתאימים הם מאי או מאיה .
השם מאי - יוצר מפה שיש בה חלקים מנהיגותיים , המון עוצמה בשילוב טוב לב !!
השם מאיה , מפה שיש בה חלקים סתגלניים , צורך בגיוון ריגוש עניין קצב , תנועה ועוד
אך מתקבל גם מספר קרמטי 14-5 שמציין הצורך לשנות ולגוון כל הזמן .
לשיקולכם !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבחירת שםמאיה13/06/2011
שלום לכן
בשעה טובה ושמחה נולדה בתנו הבכורה
ב12.06.11 בשעה 37;19 שם משפחה טולדו
איך השם מעין (או מעיין)? זה השם שהתחברנו אליו לאורך ההריון
תודה מראש על ההתייחסות האדיבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מאיה
ליאת יוגב13/06/2011מספר הגורל של התינוקת הינו 4 , מספר המוכיח על צורך בבטחון מסגרת יציבות , מול זה, על פי השם מעין - נוצרת מפה קונפליקטית ובעייתית במיוחד !!! נכון שלא לבחור בשם זה , מפה קונפליקטית עלולה ליצור אירועים משבריים בדרך החיים ..
השם מעיין , גם הוא בעייתי , הקונפליקט הוא בהיבט הזוגי לימים , דבר העלול ליצור משברים בתחום
נסו להתחבר לשמות נוספים !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם לבת
מאיה13/06/2011בהמשך להודעה הראשונה, מה לגבי ליאל?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מאיה
ליאת יוגב13/06/2011השם ליאל - בעייתי במיוחד , זאת מאחר ונוצרת מפת חנק , מפה שלפיה , תרגיש שאף אחד חיצוני לה לא באמת מבין לעולם הצרכים הקיים בתוכה , קונפליקט בכל היבט וכיוון .
ממש לא מומלץ , נסי שלא לבחור שמות פרטיים שהערך הגימטרי שלהם הוא 8 .
שם פרטי 1 או 5 , אפשריים , אך מאחר וקיימים פרמטרים נוספים , חשוב לחזור עם השמות שמתחברים אליהם באותו ערך מספרי שציינתי .
להשתמע !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמאיה
מאיה14/06/2011הי, בהמשך לשירשור, אשמח לדעת לגבי השמות נועה ושני.
תודה מקרב לב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מאיה
ליאת יוגב14/06/2011נכון שהשם נועה נותן ערך גימטרי 5 , למרות זאת , אם כך , השם המלא המתקבל הוא 6 , יוצר הרמוניה עם מספר הגורל , אלא שנוצר קונפליקט על ציר הזוגיות , דבר המוכיח , על משבר בתחום , לימים .
משום כך , גם על השם נועה לא אוכל להמליץ
השם שני , יוצר מפה עצורה רגשית , גברית מדי ,
לא מתאים !
צר לי , אך אולי כדאי יהיה לשוחח ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבחירת שםמרינה12/06/2011
שלום,
בתאריך ה- 21.5.11 בשעה 10 בבוקר נולד לנו ( מרינה ואלכסיי קוזנצוב), בשעה טובה, בן.
אנחנו מתקשים להחליט מה יהיה שמו בישראל :)
השמות האופציונאליים הם :
ניב, איתי,ינאי, בן.
אודה לעזרתכן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מרינה
ליאת יוגב12/06/2011מספר הגורל של התינוק הינו 3 , מיום לידה 3 (21) דבר המוכיח על הצורך בביטוי , צדדים ילדיים , קלילות , חברותיות ורגישות , מול זה , מבין השמות שהצעתם , השם המתאים ביותר הוא ינאי , כאשר נוצר צירוף מספרים הרמוני בעיקרו , גם כי , כאשר נכנסים לעומקם של דברים רואים , שעולם הצרכים מאד לרגש , חברותיות , מול הכישורים המעידים על מידה של אסרטיביות , גישה פרקטית מעשית וכוחנית , מה שנקרא - רצוי מול מצוי , דבר העלול ליצור חווית תסכול
למרות זאת , זהו השם המועדף מבין השמות שהוצעו... .
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לפי מזל אסטרולוגיציפי11/06/2011
שלום רב ושבוע טוב,
האם ניתן לכוון לבחירת שם, או לברור שם לתינוקת על סמך מזל אסטרולוגי צפוי (לדוגמ א אם הלידה צפויה להיות במזל סרטן)?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ציפי
ליאת יוגב11/06/2011ממש לא זו הדרך לבחירת השם , חשוב שתתחברי למספר שמות , הציגי אותם לאחר הלידה תוך ציון תאריך הלידה ,
רק אז אפשר יהיה לראות איזה מבין השמות הוא המתאים ביותר .
להשתמע לאחר הלידה !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה מזל האופק של בניאילנה11/06/2011
איך אדע מהו מזל האופק והאם וכמה הוא משפיע על חיי בני.
בני נולד ב 9.7.07 שעון קיץ בישראל חיפה בשעה- 9.55 בבוקר יום שני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
דנה
ליאת יוגב11/06/2011מזל האופק של בנך הוא - בתולה ,
אין לזה משמעות כל כך גדולה , כמו האפשרות לראות היכן נמצאים הכוכבים הראשיים במפה , מעבר להיותו בן מזל סרטן ...
מאחר והפורום נועד לבחירת שם לתינוק , לא אכנס לניתוח המפה של בנך מבחינה אסטרולוגית ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמות לילדים שלילינוי11/06/2011
שלום, יש לי 2 ילדים שעל השמות של שניהם התפשרתי לאחר ויכוחים רבים עם בעלי אבל עד היוום אני עוד לא שלמה איתם.
הבן הגדול עידן נולד ב 21.2.2008 בשעה 23:18 והבת ליאן נולדה ב 6.6.2010.
שם המשפחה הוא טננבוים.
אשמח לבדיקה של השמות במיוחד של עידן.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לינוי
ליאת יוגב11/06/2011מאחר והשמות נבחרו אין מקום לדון כרגע על הבחירה , מאד חשוב שתתחברי לאותה בחירה
כמה מילים על עידן , כשמספר הגורל שלו הוא 6 , ההזדקקות הרבה שלו היא להרמוניה אהבה, שייכות , בשילוב עם המון רגש ,כאשר גם יום הלידה = מספר רגשי במיוחד , המספרים האחרים מוכיחים על צדדים שלפיהם לא תמיד נותנים מספיק לגיטימציה לצדדים הרגשיים , אלא יותר דרישה לגישה פרקטית ומעשית ,
היו קשובים לעולם הצרכים הקיים בו !!
המפה של הבת ליאן -מפה רגשית במיוחד , עם יכולת הבנה רבה , גם היא נולדה עם מספר גורל 6 , כמו גם אפשר לראות שהמספר 6 הוא מאד דומיננטי אצלה , מאד אסתטית אמנותית , רגישה , משפחתית , דורשת שלמות רגשית , שאם לא כך , הרבה כעס ...
שוב , השמות נבחרו לכן , כל שנדרש הוא להתחבר לשמות הנבחרים !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתתמר10/06/2011
שלום רב,
נולדה לנו תינוקת בשבת שעברה- 4.6.11 בשעה 19:30.
מאז אנחנו לא מפסיקים להתלבט בבחירת שמה.
השמות שלנו:
תחיה משה
יהונדב משה
האפשרויות שלנו כרגע לאחר ששמות רבים נפסלו:
נויה
אוריה
נשמח לעזרה.
תחיה משה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תחיה
ליאת יוגב10/06/2011מספר הגורל של התינוקת - 5 מספר המוכיח על הצורך בחופש ריגוש עניין סקרנות , חברה ותנועה . על פי השם אוריה , נוצרת מפה הרמונית , אלא שקיימת בעייתיות , כאשר נוצר צירוף מספרים 19-1 היוצר תחושת עליונות או נחיתות , קורבנות . לכן , למרות שצירוף המספרים נהדר , לא אוכל להמליץ על השם ..
השם נויה , יוצר מפה שעלולה להחשב כמפת חנק , צדדים הסוגרים את מי שאני , ה- 5 , כמספר היעוד מול צירוף מספרים זוגיים , המוכיחים על הדרישות של ההורים מורים סביבה - כמי שתלך ותהיה "ילדה טובה" אם כך , עד כמה מישהו חיצוני לי יוכל להבין לעולם הצרכים הקיים בתוכי ,
קיים גם צד היוצר מידה של חוסר שקט .. לכן , נסו להתחבר לשמות נוספים , כדי שאוכל להמליץ לכם על השם הראוי ביותר .
להשתמע !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
תמר11/06/2011תודה על תשובתך.
מה לגבי השמות:
תמר, חושן, חשן, טוהר, טליה?
תודה רבה,
תחיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאופציות נוספות
תמר12/06/2011נעמה, רתם, רותם, אוראל.
אנחנו עדיין לא לגמרי מתחברים לשום שם באופן מיוחד ולכן אם צריך להמשיך בחיפוש, נעשה זאת בשמחה.
תודה רבה,
תחיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תחיה
ליאת יוגב12/06/2011ואז ראיתי את הודעתך הנוספת ....
השמות רתם רותם ואוראל , שוב בעיתיים במיוחד , קונפליקט כמו גם צירופים קרמטיים , קרמה = קשיים שהאדם סוחב מגלגולים קודמים דבר היוצר קשיים גם בחיים אלה ...
השם נעמה , מפה שיש בה קונפליקט על הציר המקצועי , לימים קושי בבחירה הנכונה בכיוון המקצועי , כמו גם , מפת רצוי מול מצוי , ציר הרצוי המוכיח על זרימה קלילות , מול המציאות הדורשת אחריות רבה, דבר העלול ליצור מצבי תסכול ועוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תחיה
ליאת יוגב12/06/2011השמות תמר חושן , חשן וטוהר יוצרים מפות קונפליקטיות , או קרמטיות ,
משום כך , ברור שלא ניתן להמליץ על מי מהשמות ,
השם טליה , נראה כמתאים ביותר , גם כי לא בצורה המושלמת , מפה שיש חלקים זורמים חברותיים פתוחים , מול החלק האומר - חייבים לשקול להיות זהירים יותר , מה שנקרא - פחד מאיבוד שליטה , דבר העלול ליצור מצבי הפתעות לדרך החיים ,
אפשרות אחרת לנתח המפה , מספרים חברותיים , מושפעים , רכים מול העובדה שכלפי חוץ יהיה חשוב להראות צד אחר לחלוטין , צד יותר מנהיגותי , עצמאי , ונוקשה כמו לראות - פחות קבלה עצמית .
מכאן , שלא ניתן לומר שהשם טליה מוצלח במיוחד , בשל הבעיות הלא מעטות , בנוסף לצד תיקשורתי בעייתי , החוצה תנסה להראות משהו אחר מכפי שהחשיבה שלה , דבר העלול ליצור בעייה חברתית תקשורתית .
נסו להתחבר לשמות נוספים .
שמות פרטיים 9 אפשרייים או 6 , חיזרו אלי עם האפשרויות .
להשתמע !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחזרתי שוב....
תמר12/06/2011אנחנו ממש בבעיה וכבר עבר למעלה משבוע מהלידה.
אין לנו כ"כ הרבה אופציות נוספות-
תכלת, תמרה, נגה.
בנוסף, רציתי לשאול שוב לגבי השם טליה.
אני ממש מתחברת אליו. רציתי לשאול האם יש אפשרות להוסיף שם נוסף לשם טליה כדי שהוא יוכל להתאים?...
תודה שוב,
תחיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תחיה
ליאת יוגב12/06/2011השם תמרה - יוצר מפה הרמונית במיוחד !! מפה שיש בה חלקים הזקוקים לחופש וריגושים , צדדים הרמונית בכל אחד מהצירים , זוגיות , קריירה , חברה וכו. נפלא !!
הוספת שם לא יכולה ליצור פתרון , חשוב שהשם הראשון הוא שיתאים .בהתייחס לשאלתך על השם טליה .
בדקתי גם את השמות תכלת ונגה , אך אינם מתאימים באופן החד משמעי !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליאת שלום!
תמר13/06/2011רציתי לעדכן שבעקבות המלצתך החלטנו על השם תמרה ועוד הבוקר הוכרז שמה בבית הכנסת.
תודה רבה על כל העזרה!!!
באותה הזדמנות, רציתי לשאול לגבי הפעוט שלי האם יש דגשים מיוחדים אצלו שאני אמורה לשים לב אליהם בעקבות המזל שלו ושמו. ובכלל, האם השם שבחרנו לו, מתאים לו.
נהוראי משה.
28.1.09 02:00 לפנות בוקר.
אנחנו כמובן, תחיה ויהונדב משה.
תודה רבה,
תחיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תחיה
ליאת יוגב13/06/2011יופי , על בחירת השם תמרה , חשוב שתתחברי לשם !!
מעבר לכך , באשר לבינכם נהוראי - נולד למספר גורל 13-4 אם כך , חשוב לתת לו את תחושת הבטחון המקסימלי , לה זקוק במיוחד ,
יהיו בו צדדים עקשניים , יהיה צריך ללמד אותו איך "להניח ולהרוויח " נאמר שחבר ביטל פגישה , ללמד איך לא ללכת עם כעסים וסגירה של המערכת , כמו לומר , היום ביטל , מחר נזמין אותו שוב ... לדוגמא .
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מספר 7מבולבלת10/06/2011
מה המשמעות של מספר גורל 7/16 , יום לידה 7 ושם תינוקת שנותן 7 ?
אם אני נותנת שם שהוא 7 , האם אני מקצינה אצלה תכונות שלא כדאי? האם יש מקרים יוצאי דופן וזה מעבר לבחינת המספר 7? יש גורמים נוספים?
אשמח לתשובתכם.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מבולבלת
ליאת יוגב10/06/2011יש נומרולוגים הבוחנים הנתונים על פי , יום לידה , מספר גורל , שם פרטי ,
לא כך אנו נוהגות , חנה ואני , השיטה שעל פיה עובדות שונה לחלוטין ,
כך שכדי לענות לשאלתך , תצטרכי לציין השם המלא ואז אוכל להשיב ביתר דיוק .
נכון , שמשמעות ה-7 , חקר עומק , למידה , כמו צדדים פרטיים במיוחד , מספר הנחשב למספר הכבד יותר , רציני בוגר ודורש שלמות .
אך כפי שציינתי , חשוב לציין הנתונים כולם , שם מלא ותאריך הלידה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תודה
מבולבלת10/06/2011תודה על תשובתך המהירה !
יצא לי להתייעץ איתך במהלך שבוע שעבר . אני רואה למטה את הודעתי הקודמת .
אני פשוט כבר לא יודעת איך להתייחס בבחירת השם ולא מוצאת יותר מדי שמות שאני ובעלי מסכימים עליהם. ועד שכבר מסכימים על משהו אז במפה שלכם כנראה נמצאים דברים שלא כל כך מתאימים .
שאלתי על 7 כי בעלי נורא אוהב את השם לינוי . מה בכל זאת המפה שמציגה עם שם זה ? אני אתן שוב תזכורת : שם משפחה בר-לב . תאריך לידה 25.05.11 .
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מבולבלת
ליאת יוגב10/06/2011אין ספק שהשם לינוי - בעייתי , מפה גברית , נוקשה , כמו גם צדדים פרטיים במיוחד , מול החלק הפוחד מלהיות לבד , כמו לראות , פחד מאיבוד שליטה , דבר העלול ליצור מצבים של הפתעות לדרך החיים ,
באשר למפה גברית , מפה היוצרת , קושי באינטימיות ,לימים , כמו גם בלבול בזהות המינית .
סיבות מספיקות - מדוע לא לבחור בשם ...
כשלא מתייעצים ובוחרים - הכל כאילו בסדר...
וכשמתייעצים , נכון הופך לקושי ,אך המטרה שלנו היא להועיל לחיים , אין ספק בכך !!
סיפורון קטן , בשבוע שעבר הגיעו אלי זוג הורים , שלפני כחמש שנים פגשתי בהם בהרצאה שהרציתי ובסופה נתתי יעוצים קטנים , הילד שלהם היה אז בן חצי שנה , כיום הם נוכחים לראות את התכונות שציינתי בפניהם באותו מפגש , כלומר , לימים תוכלי ,ללא ספק לבחון הדברים , נראה לי שנכון יהיה לבחור את מי מהשמות שהזכרנו למטה , הם הרבה מתאימים ,בהצלחה !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השם אביטלאסף08/06/2011
מה באשר לשם אביטל בהתאמה למספר גורל 6?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אסף
ליאת יוגב08/06/2011המפה המתקבלת על פי השם אביטל , הפנים זקוק לקצב איטי , מול המציאות המאד דינמית , קצב עניין היסחפות , כמו לראות , סוג של חנק , עד כמה מישהו חיצוני לי מבין לעולם הצרכים הקיים בתוכי ,
כמו גם , מידה של חוסר שקט , אך גם יכולת להזניק ולהצליח בהמשך .
לטוב ולפחות מכך ,
מאד אהבתי את השם מיה , שהצעת .נראה כמתאים יותר !
לשיקולך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

