מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שמות לתאומותשירן06/05/2011
היי, התאומות שלי נולדו ב-3/5 .
שם המשפחה- כהן (שמי-שירן)
השמות שחשבנו עליהם-
אגם ועדן (אגם לבכורה, אנחנו מתלבטים לגבי הקטנה).
או אגם ואלין
או אגם והודיה
אמורים לברך אותן מחר אשמח לתשובה מהירה, תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמות לתאומות - תגובה
חנה עטיה06/05/2011לשירן שלום,
התאומות הגיעו לעולם עם יעוד מספר 3 - יעודן לשמח אתכם, להיות אופטימיות, יצירתיות, חברתיות, בעלות קסם אישי.
השם אגם - יש כאן 50% מספר 3 - גם יום לידה וגם יעוד. ז"א שיתכן ותהיה רגישות יתר, פגיעות, ילדותיות. כל קו המציאות אובר רגישות ותלותיות. דבר נוסף גם מאוד חשוב שנקרא "פצע גלגולי" - סכום המספרים החסרים בשם המלא הוא גם מספר 3 ויקשה עליה להגיע ליעודה וחבל אם כבר מתיעצים.
עדן - קארמטי ביכולות - לא מומלץ.
הודיה - קארמטי בחשיבה וגם דיס הרמוניה בזוית הזוגיות והיחסים הקרובים.
אלין - היעוד הילדי - חנוק עם מספרים בוגרים, גבריים, נוקשים ופחות רגישים. דיס הרמוניה בקו העיקרי בין היעוד ליכולות.
ולכן מציעה לחשוב על שמות נוספים.
מצטערת חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמות לתאומיםעדי06/05/2011
שלום,
ילדתי שני בנים ב31/3/2011 . שתי שאלות- האם מספר הגורל שלהם -11 לפי תאריך הלידה הוא מספר מאסטר? ומה זה אומר לגביהם? אני מתלבטת בנוגע לשמות והשמות האהובים עליי כך שמעתי לפחות (ואני מאמינה בזה...)- גיא, עומר, אדר נחשבים לשמות לא טובים...האם זה נכון או שבודקים כל מקרה לגופו גם על פי שם המשפחה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמות לתאומים - תגובה
חנה עטיה06/05/2011לעדי שלום,
אבקש את שם המשפחה של התאומים .
אני מאמינה שהשמות הם מהנשמה של האם ובחירה שלך בלבד.
אני בודקת את השם לפי הנומרולוגיה (כך שאיני מבינה לגבי שמות טובים ולא טובים).
כל שם שאת מציעה אני בודקת לפי השם עצמו ושם המשפחה, בתוספת תאריך הלידה המלא. נוצרת מפה התנהגותית שממנה אני בודקת וממליצה האם נוצרת מפה הרמונית או דיס הרמונית למען שהילד יחיה חיים טובים עם פחות מהמורות ומשברים בחייו.
כן, התאומים הגיעו לעולם עם יעוד מספר 11/2 - שזה מספר מאסטר - ביום יום הם יתנהגו כמספר 2 - רגישות, זוגיות, שיתוף פעולה, עדינות, סבלנות, מופנמות. כאשר יתבגרו יוכלו להביא לידי ביטוי את ה 11 - שהוא מספר מאסטר של הרוחניות, ע"י הדרכה, העברת ידע, מנהיגות וכו'. אך כילדים יתכן לחץ ומתח בגלל האנרגיה הגבוהה של המספר. ממליצה מאוד לשמור על נפשם העדינה, להעניק להם הרבה אהבה, הבנה ורגישות.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמות לתאומים-המשך
עדי07/05/2011תודה...
שם המשפחה הוא רייטן חמו. מה כוונתך שמספר המאסטר שלהם הוא 11/2 ? איך מגיעים ל-2?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמות לתאומים-המשך - תגובה
חנה עטיה07/05/2011לעדי שלום,
11/2 = 1 + 1 = 2.
כותבים 11 - כדי לשמור על המאסטר.
האם התאומים יקראו בשם משפחה רייטן חמו או רק אחד מהם ?.
והאם השמות שאת רוצה שאבדוק הם גיא, עומר ואדר ?.
מחכה לתשובתך
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמות לתאומים בנים- המשך
עדי07/05/2011היי חנה,
שם המשפחה יכלול את שתי השמות - רייטן חמו. השמות הם גיא,עומר,אדר,דור,יהונתן או יונתן (לגביו עדיין ישהתלבטות כי בעלי לא אוהב...)
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמות לתאומים בנים- המשך - תגובה
חנה עטיה07/05/2011לעדי שלום,
כפי שכבר כתבתי היעוד הוא 11/2 - רגישות ועדינות, שיתוף פעולה ורכות (מספר נשי). חשוב ליצור מפה עם מספרים יותר חזקים ועוצמתיים (גבריים).
עם כל השמות שהצעתם יצאו מפות מאוד דיס הרמוניות.
רק עם השם יונתן יצאה מפה הרמונית יחסית, אך מפה נשית. אך זה לא מתאים לבנים, כיוון שעלול לגרום להם לבעיות באינטימיות בבגרותם.
מציעה שתחשבו על שמות נוספים ואני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שמות לתאומים
עדי08/05/2011היי חנה
השמות הנוספים עליהם חשבתי (וגם הם כולם ברירת מחדל) הם שקד,אופק ועידן.
לגבי אופק קראתי שהמספר שלו-7 מייצג אנשים מופנמים ומתבודדים האם זה נכון?חשוב לי לבחור שם שיעניק להם תכונות של אמביציה ודומיננטיות...
הבנתי שהאם צריכה לבחור את השם אבל ברגע שאני מחפשת שמות בכוח זה לא מפספס את המטרה? כי זה כבר לא הארה...
ושאלה נוספת- את בודקת לפי נומרולוגיה קבלית?
המון תודה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שמות לתאומים - תגובה
חנה עטיה08/05/2011לעדי שלום,
אני עוסקת בנומרולוגיה מערבית ולא קבלית.
השם הפרטי - הוא ציפיות האם מהילד (בתת מודע שלה) ואז ציפיות הילד מעצמו. המפה ההתנהגותית של האדם נוצרת מתאריך הלידה המלא והשם המלא - ז"א שהשם הפרטי הוא אחד הפרמטרים במפה.
לגבי מספר 7 - זה ילד שמצפה מעצמו להיות חכם, בוגר, איכותי, לומד, מתמחה וכו'.
מקוה שעם השמות שהצעת יצאו מפות עם אמביציה ודומיננטיות (כפי שאת מצפה).
עידן - נוצרת מפה הרמונית למחצה. היעוד הרגיש והעדין מוקף וסגור במספרים מאוד עוצמתיים של מנהיגות, הובלה, יכולת להצליח כלכלית. מה שבולט, שכלפי חוץ הוא יראה כאדם מאוד השגי, תכליתי, מנהיג, כריזמטי ופחות רגיש, ובתוכו בחייו הפרטיים יהיה רגיש. חשוב שתתיחסו ברכות לנפשו העדינה (גם לגבי התאום השני) ללמדו להביע רגשות ולעסוק ברגשות. בתחום הזוגיות יתכנו בעיות באינטימיות ויש להיות מודעים לכך.
אופק - לא מומלץ.
שקד - היעוד העדין סגור עם מספרים פחות רגישים, עם השגיות, פרקטיות, כושר ניהול וארגון, כריזמה. לעומת זאת כלפי חוץ הוא יקרין רוחב אופקים, נדיבות, התחשבות, אינדיבידואליות, חמלה וכו' וזה לא בדיוק מי שהוא יהיה. בתוכו יהיה מסגרתי, משפחתי, בעל כושר שיפוט טוב, רואה את שני צידי המטבע. הוא יצטרך ללמוד לאהוב את מי שהוא באמת.
שתי המפות לא מושלמות - אך בגלל היעוד הרך והנשי - חשוב ליצור מפות גם עם מספרים גבריים ועוצמתיים.
אם יש לכם הצעות נוספות אני לרשותכם.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת-שמות לתאומים
עדי14/05/2011שלום,
בהתכתבותנו הקודמת כתבת שהשם אופק לא מומלץ.מדוע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת-שמות לתאומים - תגובה
חנה עטיה14/05/2011לעדי שלום,
משלושה השמות שהצעת - עידן, שקד ואופק - זאת האופציה הפחות טובה.
כלפי חוץ הוא יראה כאדם אידיבידואליסט, דעתן, גברי.
בחיים הפרטיים יהיה - רך, נשי, פשרן, ותרן.
זה נקרא 2 פנים לאישיות - מתנהג אחרת בבית ובעבודה. זה קושי בגיבוש האישיות.
יוצא 60% מספרים נשיים.
המפה הרמונית למחצה אך השמות הנוספים שהצעת טובים יותר.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התאמת שם תינוק נולד לשמות אחיוmichal06/05/2011
אני קרבה ללדת בן. שם התינוק המועדף עלינו הנו דניאל. לאחר מכן אריאל.
שם המשפחה הוא: ויצמן
האזנתי במקרה ל"אור הקבלה" של נתנאל הכהן, והנ"ל ציין כי לבעל שם המתחיל באות ד' יש חסימה והתנגשות עם שם המתחיל באות "ש". הבנתי שמדובר בעיקר בתקשורת שבין בני זוג, ושבין הורה וילד.
כיוון ששם בני הבכור הוא שביט, רציתי לדעת האם מבחינת הנומרולוגיה או שמא ההתייחסות היא יותר לנומרולוגיה הקבלית, תתכן בעית תקשורת בין שני אחים שהאחד מתחיל באות ד' והשני האות ש'.
תודה!! אשמח מאד לקבל תשובה. מיכל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מיכל
ליאת יוגב06/05/2011ראשית , לא יודעת להסביר אמירותיהם של אחרים , אני אישית לא מכירה את הנושא של צירופי בני משפחה עם האות ד ו- ש כקושי ?!
התייחסותי היא לגמרי שונה וכדי להשיב על שאלתך , האם השם דניאל או אריאל מתאימים
חייבת לראות תאריך לידה , שהינו מרכיב של 50% מערך המפה ,
רק בהתייחסות חלקית בלבד , אפשר שהשם אריאל יוצר צירוף מספרים קונפליקטי בכל הנוגע להיבט המקצועי , לימים ,
השם דניאל , שילוב מספרים נשי ,אך חייבת לבחון גם את תאריך הלידה , כדי לדעת האם יתאים ?
נסי להתחבר לשמות נוספים והיי בקשר לאחר הלידה !,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למה צריך גם את שם השפחהמיכל05/05/2011
שלום,
ישנם נומרוגלים שבכלל לא לוקחים בחשבון את שם המשפחה
האם גם בחישובים שלכם זה אפשרי?
תודה
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
יעל
ליאת יוגב05/05/2011את בהחלט צודקת , יש נומרולוגים שמסתפקים בשם הפרטי כדי לנתח את האדם ,
לא כך למדתי ואם כך לא כך מנתחת המפות , קיימת חשיבות רבה מבחינתי לשם המלא של האדם , שם מלא מייצג כישורים יכולות ועוד . כמו גם בזכות השם המלא , אפשר לראות צורת חשיבה של האדם , צדדים הקשורים לאינטימיות , צדדים המייצגים החברה ויכולת התקשורת וכן כיוונים מקצועיים , כל זאת ועוד ניתן לדעת מתוך השם המלא של האדם ותאריך הלידה ,
אם כך , במידה ורוצה לזכות בניתוח שכזה עבור התינוק ? נכון לציין הנתון הנ"ל .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם השם טוב..
מיכל06/05/2011הבנתי , אבל מה קורה ברגע שמתחתנים ? ..המפה משתנה ?..
בתי נולדה ב 14.8.2010 שמה נויה אייל
האם השם טוב עבורה ?
תודה,
וסופש נעים
דרך אג ב, שם המשפחה המקורי הוא איילד לאחרונה הורדנו את ה " ד " ..אשמח אם תתייחסי גם למפה לולא היה שם משפחה זה ומה עדיף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
יעל
ליאת יוגב06/05/2011ההתייחסות בבדיקת מפה לאדם היא קודם כל על פי השם הראשון אליו נולד !!!
כלומר , המפה המשפיעה ב-80% לדרך החיים זוהי המפה שאליה אדם נולד .
אם כך , החשיבות היא לשם נויה איילד , אם כך , נוצרת מפה שיש בה חלקים מאד מנטליים מספר גורל 7 מול שם מלא 9 , תובנה רבה , יחודיות , פרטיות , מול הצורך המאד גדול בהרמוניה אהבה ומשפחה , כאידיאל . כמו לראות צדדים ההולכים בדרכה המיוחדת , אך הפחד שמא לא אהיה חלק מ...
מאחר ושיניתם את שם המשפחה , אוכל רק לומר שציר גיבוש האישיות , שאליו נולדה -מאד הרמוני , מול זה , שהשינוי יצר מידה רבה של קונפליקט , בין מספר הגורל 7 למספר השם המלא 5 (נכון שנולדה לצירוף המספרים הזה ביום הלידה מול מספר הגורל , יום 14-5 גורל 7) ובכל זאת זהו קונפליקט בעייתי יותר על ציר גיבוש האישיות , גורל מול שם מלא ,
חשוב אם כך , להבינה באופן מיוחד על המיוחדות שקיימת בה להפנותה לכיוונים רוחניים או יצירתיים
בהצלחה ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקשה להמלצה לשם שיהיה גם בינלאומידפנה05/05/2011
אנחנו ממש אובדי עצות!
אין לנו שם לבייבי שלנו שנולדה ב 1 למאי שם משפחה מורד.
חשבו על אניה,שירה או נטלי (חשוה לנו שיהיה שם בינלאומי)...
נשמח לשמוע גם המלצות נוספות אם יש לך!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
דפנה
ליאת יוגב05/05/2011אין ספק , שמבין השמות שהצעת , השם המתאים ביותר הוא שירה ,
זאת מאחר ומספר הגורל הינו 1 , מספר המדגיש צורך ביחודיות עצמאות , ללכת בדרכה המיוחדת במיוחד , כאשר השם שירה יוצר מפה הרמונית , המאפשרת ללכת בדרכה המיוחדת , כמו גם רכות מסויימת , פשרנות , מספרים נשיים , מעבר למספר 1 שהינו דומיננטי ונחשב למספר גברי , כלומר 50% מערך המפה מספר גברי 50% מספרים נשיים .
השמות האחרים שהצעתם , לא מתאימים , חשוב לציין שלא נוהגת להציע שמות ,
כך שאם תחשבו על שמות נוספים הציעו אותם !
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד בבקשה...
דפנה05/05/2011מה לגבי שרון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
דפנה
ליאת יוגב05/05/2011השם שרון יוצר מפה שלפיה קיימים צדדים יחודיים עצמאיים , אפשרות ללכת עם תעוזה רבה , אך הבעייתיות היא שכלפי חוץ , חשוב יהיה לה להיראות יותר זוגית ומשתפת פעולה , כמו לראות מצב של פחות קבלה עצמית ! אם הרושם שחשוב להראות לעולם הוא של שיתוף זוגיות ואינטימיות , אך לא זו מי שאני , סימן שלא תמיד אוהבת ומקבלת את מי שאני ...
אפשר גם לראות שאבא - לא תמיד יכבד את עולם הצרכים שלה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לבןרינת04/05/2011
שלום,
בננו השני נולד ביום ראשון, 1.5.11 בשעה 17:58 ואנחנו מתלבטים בנוגע לכמה שמות, כאשר השניים המובילים הם יואב, או אלעד.
נשמח לשמוע המלצתכם.
האם דרושים פרטים נוספים כמו שם משפחה או שמות של ההורים?
תודה!
רינת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם לבן - תגובה
חנה עטיה04/05/2011שלום רב,
מה שם המשפחה של הילד ?
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
רינת04/05/2011ברט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה - תגובה
חנה עטיה04/05/2011לרינת שלום,
יעודו של ילדך הוא מספר 1 - יעודו להוביל, להיות יוזם, יחודי, אינדיבידואליסט, ללמוד, להביא רעיונות, וכו'.
השם אלעד - נוצרת מפה יחודית הנקראת "מפת יתר" - כל המפה אותו מספר (1) ורק התדמית החיצונית שונה. האדם כביכול כל הזמן אותו מספר, מודל למספר המסויים - אך גם יכול לגרום לפחדים וחרדות כי קשה לאדם כל הזמן להיות אותו הדבר. מספר 1 יפחד מהיוזמה שלו, מהאינדיבידואליות שלו, מהלבד שלו.
השם יואב - קארמטי ביכולות - קושי לבטא את הזריזות, תנועה, תקשורת, פתרון בעיות.
גם "פחד מאיבוד שליוטה" - חשיבה השגית, תכליתית, מסגרתית ופחד להסתכל פנימה ולראות את החופש, תקשורת, עושה מה "שבא לו" ולא מה ש"צריך".
מציעה לחשוב על שמות נוספים.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאודה להמשך עזרתך- הברית מחר
רינת07/05/2011מה לגבי אייל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאודה להמשך עזרתך- הברית מחר - תגובה
חנה עטיה07/05/2011שלום רינת,
השם אייל - ממש מצטערת אך יוצא ביכולות מספר 19/1 שזה קארמטי - ז"א קושי בהובלה, יוזמה, רעיונות ותחושה שמישהו מעלי או מתחתי (תחושת מסכנות) ולכן קושי לישם את היכולות. גם אובר מספר 1 - שעלול להביא לידי ביטוי את השלילי של המספר.
מצטערת, ממליצה לחשוב על שמות נוספים.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה נוספת
רינת07/05/2011מבאס, כבר ממש חשבנו שזה מתאים. מה לגבי עידן או איתי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה נוספת - תגובה
חנה עטיה07/05/2011לרינת,
ממש מצטערת - המפות שנוצרות הן מאוד דיס הרמוניות.
מנסה לעזור (רק בגלל דחיפות הענין) - חישבי על שמות 4 או 5 ואז אבדוק.
את יכולה להתקשר אלי ואנסה לעזור לך.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם השם מתאים לה ?אורית04/05/2011
היי ,
בהמשך לפנייתי הקודמת , התינוקת נולדה ב 03.04.11 .
שמה בישראל יעל דולינגר .
אשמח לשמוע את דעתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אורית
ליאת יוגב04/05/2011לא ראיתי הפניה הקודמת ,
על כל פנים ,השם יעל עבור ביתך מוכיח על כך , שנולדה למספר גורל 11-2 שמוכיח על צדדים רגשיים במיוחד , צורך בשיתוף אינטימיות , תמיכה ועידוד , זאת חשוב לתת לה .
מול חלק אחר , שהמספר הדומיננטי במפה הינו 8 , המוכיח על יכולת להיות אסרטיבית , חזקה , פרקטית יעילה , כלומר , אפשר גם לראות שמי משני ההורים או שניהם , דורשים ממנה להגיע לשאוף ולהצליח ,
חשוב לכבד את עולם הרגשות הקייים בתוכה !!
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם שמי מתאים לת. לידתיגלית04/05/2011
שלום רב,
שמי גלית גולברי ונולדתי בתאריך 22.9.76, רציתי לדעת האם שמי מתאים לת. לידתי?
בתודה גלית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
גלית
ליאת יוגב04/05/2011שאלה מעניינת , אך מאחר והפורום נועד לבחירת שמות לתינוקות , מזמינה אותך להתקשר ...? אם תרצי בכך , כמובן .
אומר רק , שאם תדעי ללכת עם הצדדים העוצמתיים שלך , תרוויחי ובגדול !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה נוספתאילנית03/05/2011
שלום,
אזכיר כי בננו נולד היום ה' ה- 28/4/2011 בשעה 6:15 בבוקר.
ציינת כי השמות אלעד ואיתי הינם בעייתיים.
אודה להסבר באיזה מובן???
בברכה,
אילנית ודודי קמחי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אילנית
ליאת יוגב03/05/2011מצטערת , אך לא תמיד מוצאת לנכון להסביר השמות הלא מתאימים ,
אין סיבה להכנס לפירוט , כאשר בהחלט ערכתי בדיקה מדוקדקת ,
כשעונה את תשובותי , בהחלט מתייחסת לכך בכובד ראש , מה שנקרא ברצינות רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה
אילנית04/05/2011שלום,
שאלתי את שאלתי ממקום של לבטים לא פשוטים שעולים בבית.
בעלי ואני חפצנו מאוד בשם אלעד בשל המשמעות שעולה מן השם.
ואת ציינת כי השם בעייתי!!!
פשוט רצינו לדעת באיזה מובן השם בעייתי על מנת לקבל החלטה הטובה ביותר עבור הילד.
אילו בעיות להערכתך יכולות להיות בבחירת שם זה?
כ"כ ציינת כי השם עמיחי הינו המתאים ביותר לנתוני הלידה... וציינת כי השם יוצר דינמיות פעלתנות. באיזה מובן? הואיל ופעלתנות יתר, להערכתי, לא תמיד הינה חיובית...
אנו דיי מבולבלים ואובדי עצות...במובן מסויים, אנו חשים כי גורלו תלויי בנו...
נודה לכל הסבר והכוונה נוספת...
ושוב תודה
דודי ואילנית קמחי (ת.לידה 28.4.2011 בשעה 6:15 בבוקר)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אילנית
ליאת יוגב04/05/2011אוכל רק לומר מדוע השם אלעד - פחות מומלץ , (מבלי להתייחס למשמעות שגילית על השם) התייחסותי היא מהבחינה הנומרולוגית בלבד .
השם יוצר מפה נשית רגשית , מדובר בבן ,מפה נשית עבור בנים , עלולה ליצור קושי באינטימיות , לימים , כמו גם בלבול בזהות המינית .
השם עמיחי - מפה הרמונית במיוחד ,ללא קונפליקטים , קיימים גם מספרים גבריים וזה חשוב .בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה אחרונה בהחלט .....
אילנית04/05/2011הנני מתנצלת על ההטרדה, ומודה לך על ההתייחסות הרצינית וההיענות הגבוהה לשאלותיי. ישר כוח!!!!!
אשאל שאלה אחת נוספת ובהחלט אחרונה לשם השקט הנפשי ....
מה באשר לשם איתי??? האם גם שם זה להערכתך הינו שם לא מומלץ על סמך נתוני הלידה של הילד (ת.לידה 28/4/2011 בשעה 6:15 בבוקר)
ושוב תודה
אילנית ודודי קמחי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אילנית
ליאת יוגב05/05/2011השם איתי - לא מתאים , מאחר ונוצר קונפליקט בעייתי בכל הקשור בציר הזוגיות , דבר העלול ליצור משברים בעניין !
מעבר לבעייתיות נוספת , אם כך , לא לבחור בשם זה !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עדיין מתלבטים לגבי השמות לתאומיםאמא03/05/2011
בן ובת נולדו ב19-4-2011 האם השם זוהר מתאים לבת?האם השמות :הלל אוריה או איתמר מתאימים לבן?תודה רבה ביום חמישי הברית ועדיין אובדי עצות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדיין מתלבטים לגבי השמות לתאומים - תגובה
חנה עטיה03/05/2011שלום רב,
לגבי הלל- (לבן) מפת מנהיגות, כוח, עוצמה, שאפתנות. הוא יראה בחוץ כאיש מעשי, השגי, עם שליטה רגשית. אבל בתוכו ובחייו הפרטיים כן יהיה רגיש ונדיב. זה נקרא "שני פנים לאישיות" - שונה בבית ובחוץ.
זוהר - כבר שאלתם כמה פעמים לגבי זוהר לבת. אני לא לגמרי שוללת זאת - כי כל קו השאיפות הוא מספרים רכים, חברתיים והיכולות הן של הובלה, ארגון, יעילות, זריזות. זה נקרא "רצוי מול מצוי". הרצוי הוא רוך, נשיות והיכולות הן - גבריות, מנהיגות, עוצמה.
ה 9 האינדיבידואליסט סגור עם מספרים יותר מסגרתיים, העושים דברים "כמו שצריך" ולא מה שבא או מה שמתחשק לי. לכן יקח לה זמן להבין ולהגיע ליעוד.
איתמר ואוריה לא מומלצים.
סיכום: זוהר והלל מפות הרמוניות בחלקן.
אם יש לכם שמות נוספים, אני לרשותכם.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לבןמאיה03/05/2011
שלום,
בני השלישי נולד בתאריך 28.4.2011 בשעה 21:26.
אשמח לייעוץ בבחירת השם, האם יש שם שמתאים במיוחד? או אותיות שמתאימות?
חושבים מאוד על השם גיתאי - מה את אומרת?
אופציות נוספות הן קורן (בעיקר מתלבטים בין השניים האלו)
וגם אמיתי, מרום, ירון
אנחנו מאיה ודגן רקנטי
נשמח לייעוץ
הברית מתקרבת...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מאיה
ליאת יוגב03/05/2011שתי האופציות הקיימות , מבין השמות שהצעת , ירון או אמתי , בכתיב זה ,
השם ירון - יוצר מפה שיש בה חלקים הזקוקים לחופש עצמאות , יחודיות , מול הצורך להיות בשייכות , להיח חלק מ.. אם כך , פחד מאיבוד שליטה , פחד מללכת עם הצדדים הפרטיים ביתר , למרות זאת , מאד אוהבת המפה , מאחר וקיים צדדים דינמיים במיוחד , פעלתנות , עניין היסחפות , נכון שכלפי חוץ יהיה חשוב לו להיראות כיותר ביתי ומשפחתי . וקצב איטי יותר .
אך זוהי מפה שיש בה אלמנטים של יכולת להזניק !!
השם אמתי , יוצר מפה שכולה אי זוגית , צדדים יחודיים פרטיים יכולת ללכת בדרכו המיוחדת , לפרוץ ולהעיז .
צדדים מנהיגותיים , מול חלק ילדי , צורך בביטוי ועוד .
בהחלט אפשרי ,
כל השמות האחרים נבחנו אף הם , אך מאחר וקיימת בעייתיות בכל אחד מהם בצורה קיצונית , לא אמליץ על מי מהם , גיתאי , קורן , מרום .
בהצלחה !
נ.ב אשמח לדעת מה החלטתם ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירה
מאיה04/05/2011תודה.
התבאסתי... אנחנו כבר הרבה זמן מדברים על גיתאי
והילדים מעורבים בבחירה ועכשיו מאוד מתלבטת....
ומבולבלת....
נחליט עד יום שישי בע"ה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מאיה
ליאת יוגב04/05/2011מצטערת על האכזבה בכך שהשם גיתאי ירד מבחינתי מהפרק ,
אנסה להסביר מדוע ?
קיימת במפה מצד אחד יכולת ללכת עם ה-9 הכל כך דומיננטי , (מספר הגורל ומספר השם המלא=9) מול החלק החשיבתי הכל כך חרד , מפה שיוצרת מצבים של פחד מאיבוד שליטה ,עד כדי מציאות של איבוד שליטה ,
יודעת שמאכזב , אך בכל זאת האמיני לי , מתוך הכרות קרובה לצירופי המספרים הללו , שיוצר קושי בחיים !
מקווה שתוכלי להתחבר לשם שייטיב לתינוקך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה אחרונה
מאיה04/05/2011האם יש אפשרות לשנות את הכתיב וזה יכול להשפיע?
למשל להוריד את הא, או ה י' הראשונה?
גיתי
גיתיי
גתאי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מאיה
ליאת יוגב04/05/2011השם גתאי או גיתי ,בדרך זו , יוצר מפה נשית ורגשית , מפה נשית לבנים , עלולה
ליצור קושי באינטימיות , כמו גם בלבול בזהות המינית .ף
גם אם המפה הרמונית , אך בהחלט - קושי ...
לשיקולך!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבתייערה03/05/2011
עתידה ללדת בחודש יוני הקרוב ומתלבטת כרגע בין שני שמות לביתי.
1. הילה
2. מאיה
מה דעתכם בעניין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
יערה
ליאת יוגב03/05/2011מה אמור להיות שם המשפחה של התינוקת ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם משפחה
יערה03/05/2011שמות ההורים: יערה ואמיר שם משפחה מאור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
יערה
ליאת יוגב03/05/2011שני השמות שהצעת , יכולים להתאים , חשוב לבחון זאת גם ביחס לתאריך הלידה , שנחשב למרכיב שערכו 50% מערך המפה
הכיני שמות נוספים עד הלידה , היי בקשר לאחריה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוק - ברית מחר...רוני02/05/2011
אני ממשיכה את שאלתי מאתמול: עומר 29.3.75, רוני 9.6.72, נוי 14.2.04. שמות הבאים בחשבון: הראטל, עילי, יותם, יובל. האם מתאימים? התינוק נולד ב- 25.4.11 שעה 23.01 שם המשפחה הררי.
בתודה מראש,
רוני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
רוני
ליאת יוגב02/05/2011מספר הגורל של התינוק הינו 6 , ציינתי את רגישותו הרבה , צדדים הזקוקים להרמוניה משפחה ואהבה , מול זה , כל אחד מהשמות יוצר צירוף מספרים בעייתי ,
או צירוף קרמטי 13-4 היוצר מצבים של נעילות מחשבתית , חוסר שביעות רצון , תחושת תקיעות ועוד , זאת על פי השמות יובל ויותם .
השם עילי , יכול להיות לא רע , אך חשוב לדעת שמדובר במפה פרפקציוניסטית , כמו גם בוגרת במיוחד .
לאיזה שם התכוונת כשרשמת הראטל ? האם התכוונת לשם הראל ?
נסי להתחבר לשמות נוספים ואהיה בשבילך ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאכן הכוונה להראל. טעות בהקלדה
רוני02/05/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
רוני
ליאת יוגב02/05/2011השם הראל , מאחר והמספרים המתקבלים הינם מספרים נשיים , עלול ליצור בעייתיות , גם אם המפה הרמונית במיוחד , מפה נשית עבור בנים עלולה ליצור , לימים , קשיים באינטימיות , כמו גם בלבול בזהות המינית .
צר לי ,נסי להתחבר לשמות נוספים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתנוקת-דחוףדינה02/05/2011
שלום נולדה לי נכדה והוריה מתלבטים בבחירת שם אשמח אם תוכלו ליעץ ןלהמליץ על שם אחד מתוך השמות:הילה,מעיין.דניאל.ליהי,אביב,נועם
תאריך לידה 27.4.20011
שמות ההורים רביד.דרור
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
דינה
ליאת יוגב02/05/2011צייני בבקשה את שם המשפחה שהתינוק נולד אליו !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם לתנוקת
דינה02/05/2011שם המשפחה :שחר
שובתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
דינה
ליאת יוגב03/05/2011מספר הגורל של התינוקת הינו 8 , מספר המוכיח על מידה רבה של שאפתנות השגיות תוך גישה פרקטית במיוחד , נולדה ביום לידה 27=9 הוכחה למנהיגות !זהו לפחות מתוך המהות אליה נולדה , מול זה , על פי השם הילה , נוצרת מפה שאפשר היה לומר - לא רעה , אלא שמאחר ומספר הפצע הגלגולי על פי שם זה , תואם למספר הגורל , מוכיח שיהיה קושי לממש היעוד . מספר פצע גלגולי משמעותו - פצע שהאדם סוחב מגלגולים קודמים ואם כך , קושי בחיים אלה באותו תחום , כשאדם נולד למספר פצע גלגולי התואם למספר הגורל - מקשה לממש היעוד !!
השם מעיין , מפה שיש בה צדדים חרדתיים מסויימים בללכת ולממש היעוד .מפה שבמרביתה - גברית
השם דניאל , יכול להתאים , אך אציין , שמי שיכירה מבחוץ , לא תמיד יכיר אותה מבפנים , הפנים יותר זוגי , סטנדרטי החוצה הולכת עם צדדים יחודיים מצד אחד כמו גם רוחניים מצד שני , הוכחה לכך שתקלוט מסרים כפולים , מצד ההורים , או מצד ההורה הדומיננטי ...
זהו השם שנראה לי בעדיפות , על פני השמות האחרים , שלא אכנס לפירוט מדוע אינם מתאימים ...
לשיקולכם ! (מקוה שהורי התינוקת יקראו המסר ).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לבתקובי מסיקה02/05/2011
שלום
ביום ו' ה- 29.4.2011 בשעה 4:05 לפנות בבוקר הגיחה לעולם הבת הבכורה שלנו. אשתי ואני מעונינים להעניק לה את השם ליאה, רצינו לוודא שהשם אכן מתאים.
נשמח לקבל הכוונה בהקדם,
טניה וקובי מסיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קובי
ליאת יוגב02/05/2011מספר הגורל של התינוקת הינו 1 מספר המוכיח על עצמאות יחודיות , אינדבדואליות מקוריות , כשפחות תאהב שיחליטו בעבורה , מאחר והגיעה מיום לידה 2 - משום כך , יהיו גם צדדים של שיתוף , רגש ואינטימיות .. אם כך , השם ליה - בכתיב זה , הוא היותר מתאים !!
מפה הרמונית בעיקרה , מספרים אנרגטיים , פעלתניים , דינמיות ,קצב ובקיצור - יופי !
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

