הרזיה נכונה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הרזיה נכונה
    אורטל
    13/02/2008

    בוקר טוב!
    אני בת 26 ושמונה חודשים (מבחינת המחשבונים זה כבר נחשב 27?), גובהי הוא 1.64 ומשקלי 68 ק"ג. יש לי מספר שאלות:
    1. אני מעוניינת להשיל ממשקלי כ-9 ק"ג בתקופה של חמישה עד 6 חודשים, האם אפשרי?
    2. אני גרה באיטליה (סטודנטית), ארץ הפיצה, גלידה והפסטה. כיצד אני יכולה לשלב מאכלים אלו בדיאטה והאם זה אפשרי בכלל?אני גרה עם חבר שלי (רזה מאוד) והוא כל יומיים חושק במאכלים הללו ואני צריכה לשבת לידו ולאכול את הסלט שלי.
    3. כרגע אני בתקופה מבחנים ולכן אני לא יוצאת הרבה מהבית(משמע לא עושה כמעט ספורט), אך מתחילה שוב ללמוד בסוף החודש. בימי לימודים אני נוסעת שעה (חצי שעה לכיוון) על האופניים, לפחות 4 פעמים בשבוע. האם זהו מספיק זמן כושר?

    תודה מראש על התשובות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרזיה נכונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרזיה נכונה

    ד״ר חדוה בן משה
    13/02/2008

    אורטל שלום
    1.ירידה של 9 ק"ג במשך 5-6 חודשים היא ריאלית. יוצא בערך חצי ק"ג לשבוע שזוהי ירידה שפויה שאינה מרעיבה ואינה פוגעת בחילוף חומרים.
    2. את יכולה לשלב פסטה כחלק מארוחה. רצוי פסטה מלאה. כוס פסטה = 2 פרוסות לחם.
    פיצה וגלידה בתדירות רחוקה ובמנות קטנות.
    3. רכיבה על אופניים שעה ביום 4 פעמים בשבוע היא ספורט אירובי במינון יפה. כדאי להוסיף פעמיים שלוש בשבוע עיצוב, גמישות ומשקולות.
    בהצלחה
    חדוה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו