מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מבקשת חוות דעת על תפריט להרזיהדניאלה09/03/2008
הייי. שמי ליאל והשתחררתי לפני כחצי שנה מהצבא עם עודף כואב של 14 ק"ג (התחלתי את הצבא עם משקל של 50 ק"ג וכעת אני כבר הרבה חודשים שומרת על 64). כל הרגלי האכילה שלי השתנו ללא היכר, אני אוכלת בלי הכרה, אוכלת גם מבלי להיות רעבה- סתם כי "בא לי" משהו טעים או כי משעמם לי בפה. אשמח לקבל עצות מועילות מהמקצועניות שאתן וחוות דעת כנה על התפריט להרזיה (מנסה לרד ל57-58 ק"ג). בוקר (8:00): כוס חד פעמית של פייבר1+גביע יוגורט 1.5%. 1ביניים (10:00): סנדביץ' מלחמניה קטנה/2 לחם קל עם קוטג' 3% או כף אבוקדו/טחינה. צהריים (12:00): כוס פחמימה אחרי בישול (קינואה או אורז מלא בד"כ)+ 2 קציצות מבשר הודו טחון/חזה עוף/ירך עוף בגריל ללא עור+ משתדלת להוסיף ירק מבושל (ברוקולי,שעועית ירוקה,כרובית) אך לא תמיד. ביניים1 (15:30): חטיף אנרג'י/חטיף של הקורנפלקסים TO GO (עוגי,קוקומן). ביניים 2 (17:30): יוגורט 1.5% (לפעמים עם תוספת של פרי) או פרי מיובש/טרי+ 5 פרפרי אגוזי מלך. ערב (19:00)- פשטידת ירקות (לא דיאטטית) עם סלט+כף גרעיני חמניות או לחמניה קטנה (או 2 לחם קל)+ביצה (פעמיים בשבוע)+ חצי גביע קוטג' 3%+סלט+כף גרעיני חמניות. לילה (20:00): בננה/חצי פומלה. לגבי הספורט: מתאמנת בין 3-4 פעמים בשבוע בחדר כושר, כל פעם 35 דק' על מכשיר הסקי ועוד 35 דק' כפיפות בטן ומשקולות לעיצוב. תודה מראש, ליאל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה במשקל
ד״ר חדוה בן משה09/03/2008ליאל שלום
התפריט נפלא ובריא. הוא מכיל 1500 - 1700 קלוריות (לא ציינת אם את שמה גם שמן בסלט).
בשילוב של ספורט את אמורה לרדת לאט. ירידה טובה היא בין 1/2 ק"ג ל-1 ק"ג בשבוע.
אם הקצב יהיה איטי מאד, תוכלי לחסוך את התוספת בצהריים ולאכול הרבה ירקות עם החלבון או להוריד את צריכת האגוזים וגרעיני החמניות אם יש כבר שמן בסלט.
אם חילוף החומרים שלך טוב וסה"כ את צעירה ולא עשית הרבה דיאטות , אני מקווה שתרדי טוב בקלוריות האלו. אני מעדיפה תמיד לבדוק ירידות בהרכב קלורי גבוה יותר. תמיד אפשר להוריד,
אבל אז רעבים יותר ,נשברים וזוללים.
ספרי איך הולך
בהצלחה
חדוה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


