מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מה עושים עם תחושת רעב מציקה בדיאטה?ס.25/04/2009
גזרתי על עצמי תזונה של עד 1400 קל' ע"מ לרדת קצת במישקל
ולאזן אחרי החג,אבל לעיתים קרובות,אפילו בלילה,אני רעבה.אך
אני מפחדת לחרוג,כדי לא להשמין...מה עושים?
נתוניי: מתקרבת ל-40
מיבנה גוף:די רחב
גובה:160
מישקל נוכחי:62,רוצה לרדת ל-60-61
מבצעת 5 פעמים כל שעה פילות גופנית:קראטה+הליכה נימרצת).
עובדת כל יום במעון לילדים,ז"א,זזה המון.
אז..מה עושים? איך אפשר להתגבר על הרעב,בלי לחרוג ? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פחןת רלוונטי
מיה בן אפרים25/04/2009פחות רלוונטי הקלוריות, העיקר שתאכלי כל 3 שעות, גם אם זה לחם קל, חטיף או קרקרים. אם תהיה רעבה, כי את אוכלת ארוחות מלאות אך ביניהן כלום, לא תצליחי ללהתמיד ובטח לא להגיע למטרה. בדקי שתזונתך מתאימה לסגנון חייך ולא להיפך..
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה,מאוחרת,על התגובה,עוד שאלה:
ס.30/04/2009נוכחתי לדעת,מניסוי,שכריך מפרוסות של לחם רגיל,מחיטה
מלאה,משביע אותי הרבה יותר מאותו כריך עם לחם קל.
ואז החלטתי:בשעות הים ללכת על כריכים של לחם רגיל,לא לבן,
כי אז אני יותר פעילה,ומשעות הצהרים והערב,לאכול כריכים
מלחם קל(כמובן תוך התחשבות בסה"כ הקלוריות ורק עם
ממרחים דלי-שומן). מה דעתכם על זה? תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתלוי בכמויות
ד״ר חדוה בן משה05/05/2009אפשרי לאכול בחלק מהיום לחם מלא ובחלק לחם קל. סך הקלוריות וסך הפעילות הוא מאזן יומי, אז את לא שורפת יותר טוב את הלחם המלא כשאת פעילה ( אם זה השיקול שלך לאכול לחם מלא במשך היום ולחם קל אח"כ ) או אולי בעצם אלו שעות שאת רעבה יותר?
אפשר לאכול רק לחם מלא ולא לחם קל ולבדוק אם יורדים.
כתבי לי את התפריט שלך ואומר לך כמה קלוריות את אוכלת.
בברכה
חדוה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשאלתך,אני מנהלת יומן תזונה וממוצע
ס.10/05/2009הקלוריות שלי הוא 1400.האם זה סביר
לאחת כמוני.נתוניי שוב:מישקל :61
גובה:160 ס"מ.
גיל:40
מיבנה גוף\עצמות:די רחב.
פעילות גופנית:5 פעמים כפול 60 ד'=הליכה וקראטה פעיל מאוד.
עובדת כמטפלת במעון-יום,כלומר הרבה תנועה. האל סה"כ הקלוריות מספיק לשמירת מישקל.
אולי אני צריכה לרדת? פשוט,פחות מ-1400 אני רעבה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההקלוריות אפילו נמוכות לשמירת משקל
ד״ר חדוה בן משה13/05/2009ברמת פעילות של 5 פעמים בשבוע, שעה הליכה, נשמע לי מעט מדי 1400 קלוריות לשמירת משקל.
גם במשקל 61 ק"ג. יתכן ואת אוכלת יותר, כי יש ארועים ויש סופ"ש והחיים לא מורכבים מתכנת מחשב של 1400 קלוריות. אז או שהממוצע גבוה יותר או שהרגלת את הגוף למעט קלוריות.
בברכה
חדוה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)

