עזרה בהרזיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה בהרזיה
    יעל
    07/11/2009

    שלום,
    אני בת 26 ובחודשים האחרונים עליתי כ-2 -3 ק"ג...זה לא נשמע הרבה אבל אני נמוכה ורואים עלי בבירור כל קילו...
    יש לי בעיה, לאחרונה אני נורא אוהבת לאכול בחוץ עם חבר שלי ותמיד נגררת לאכול משהו משמין...
    כשהוא מזמין הביתה פיצה- גם אני "טועמת"...כשיוצאים והוא מזמין בירה- גם אני...
    בקיצור- שנינו משמינים בקצב...
    לפני שהכרנו הייתי יותר פעילה גופנית ושמרתי על אכילה מאוזנת ועכשיו סדר העדיפויות וההרגלים השתנה...

    איך אפשר לרדת במשקל ?יש לכם טיפים?
    אמרו לי שכדאי לנסות לאכול 6 ארוחות קטנות ביום- זה עוזר?
    אם אני לא אוכלת במשך איזה 2-3 שעות יש לי נפילות סוכר וסחרחורות...

    תודה.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בהרזיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרזות עם בן זוג שזולל

    ד״ר חדוה בן משה
    07/11/2009

    יעל שלום
    אכן בן הזוג יכול להשפיע על אכילה מרובה. היות וגם הוא משמין, כדאי לשוחח על המצב ולאמץ אכילה בריאה יחדיו.זה יהיה הכי קל והכי טוב לשניכם אם הוא ממש מתנגד, תצטרכי להיות אסרטיבית ,לאכול בריא ולעסוק בספורט ולא להסחב אחריו לאכילה לא בריאה.
    שש ארוחות קטנות זה מצוין וימנע ממך להתפתות לשטויות בגלל רעב. אכלי 3 ארוחות מאוזנות של חלבון ופחמימה וארוחות ביניים קטנות של פרי, יוגורט או מעט שקדים. חזרי לספורט.
    תשארי את עצמך גם עם בן זוג.
    בהצלחה
    חדוה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת זוג

    יעל
    08/11/2009

    היי חדווה
    תודה רבה על התגובה המהירה :)
    בעבר ניסיתי "לשדל" אותו לאורח חיים בריא יותר אבל כמובן שיש גבול לכמה שאפשר להשפיע...ואם טוב לו עם מה שהוא אוכל- אני לא מתערבת...הוא בא מבית שבו מבשלים אוכל כבד ועשיר...ואני בשנים האחרונות נעה און אנד אוף עם אכילה בריאה.

    יש לי שאלה- אני מאוד אוהבת טחינה, גם גולמית, פשוט שמה 2 כפות ככה על סלט.
    עד כמה זה בריא/מומלץ לדיאטה ובאיזה מינון?

    תודה
    יעל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טחינה

    ד״ר חדוה בן משה
    15/11/2009

    היי יעל
    מאמצת ומחזקת אותך בשמירה על אורח חיים בריא למרות בן הזוג.
    טחינה היא שומן צמחי בריא ומומלץ. כף טחינה = 50 קלוריות. כף טחינה גולמית = 100 קלוריות.
    2 כפות טחינה בסלט זוהי כמות סבירה של 100 קלוריות. העדיפי טחינה מלאה שמכילה יותר סידן וברזל.
    בברכה
    חדוה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו