מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קצב חילוף חומריםשרה15/10/2007
כ- 6 שנים שאני אוכלת לא מסודר. בעבר ירדתי באופן דרסטי ולא חכם והעד היום יש לי בעיות אכילה. אני יודעת שהורדתי את קצב חילוף החומרים שלי. (אף פעם לא היה לי בעיות אכילה. תמיד אכלתי מה שרציתי. התחלתי לעשות דיאטה מטימטום והיום אני מצטערת על זה).האם המצב הפיך? מה עלי לעשות כדי להעלות את קצב חילוף החומרים שלי. אני נמנעת לגמרי משומנים ומפחמימות. איזה נזק זה יכול לעשות לי. האם עלי לא לפחד לאכול שומנים במהלך היום? כמה שומנים אנ י צריכה לאכול?אני בת 24 גובה 1.68שוקלת 51. ומצב הכושר הגופני שלי מעולה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוכר
לי15/10/2007
את עדיין במשקל ממש נמוך....!!!!!!
גם אני נמנעת מפחמימות ומשומנים, אבל כמו שכתבתי למטה, לאכול ירקות לא הוביל אותי לשום מקום טוב,
אם את רוצה לשפר את חילוף החומרים, ז"א לאכול יותר ועדיין לשמור על המשקל, את חייבת ללמוד לאכול נכון.
כמוני כמוך.
המשפט של מיה למטה- כשהיא כתבה לי שאל תדאגי אם תאכלי אוכל אמיתי, את לא תשמיני, זה העניין.גם השומנים האלה לא ישמינו אותך, לא אם את אוכלת במידה- שמן זית וכד'...זה חומר סיכה לגוף אני מניחה,
צריך כדי להפעיל את מערכת העיכול כמו שצריך- נכון שזה טיעון משכנע.
בכל מקרה, נשמע שאת עדיין בתוך ההפרעה, ורוצה לצאת אבל לא באמת יודעת איך. כמוני. אני למשל העלתי את הכמה ק"ג מעל מה שאני רוצה להיות, אבל בימים טובים, זה לא באמת מפריע. איך עליתי- אין לי מושג. איך להוריד- גם אין לי מושג. להפסיק לאכול- לא בא בחשבון.
אז סבלנות. דברים שהרסנו, נצטרך לשקם.
אבל לשקם זה אומר גם לא לפחד ולהעז ולהמשיך עם השינוי.
אני כותבת לך,
אבל גם לעצמי :)
יום מהנה.
לי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההכל אימון אישי עם הרצון
מיה בן אפרים15/10/2007תודה בנות,
אתן לפחות מתעניינות בלשפר
הרבה בנות שאני רואה גרמו לכל כך הרבה נזקים לעצמן עד היום שמצאו עצמן בגיל 30 עם עודף משקל רציני. והתחילו טיפול שיתן כלים לירידה ולשמירה נכונה
חבל
הדבר הנכון הוא לשפר עכשיו כדי לא ליפול למלכודת הלא נעימה והמפחידה הזו
טיפול בעזרת איש מקצוע, יכול לתת לכן את הכלים בבטחון
תפסיקו לנסות לבד ולחשוב כל הזמן על אוכל, כמיות, פחמימות ולבטים, זה מתיש!
נשיקות ובהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא להמנע מאבות מזון חיוניים
מיה בן אפרים15/10/2007למה את נמנעת, פחמימות הן מה שמספק אנרגיה לגוף ואם את פעילה, הם גם ישרפו במשך היום?
את יכולה להמנע מפחמימות פשוטות לשארית ימיך אבל מומלץ, ואף רצוי שילוב השיפון או דגני הבוקר העשירים בסיבים, לפחות כדי לאזן את השריר והשומן.
בניית מסת שריר יכול לתרום להאצת קצת חילוך החומרים
בנוסף, את חייבת לאזן עם שומנים שתורמים להאצה כגון אבוקדו, גרעיני חמניה או שמן זית
הכל בר פתרון. מובטח לך!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

.jpg)


