שאלה על מנה בשרית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה על מנה בשרית
    לאלי
    30/04/2010

    כרגע אני אוכלת כל יום 50-75 גרם (משקל הבשר כשהוא נא) חזה עוף/כבד/סלמון.
    הייתי רוצה לדעת כמה קלוריות כל אחד מאלה מכיל במשקל הנ"ל?
    והאם מומלץ להעלות את הכמות ל100 גרם?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה על מנה בשרית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעט מאוד

    מיה בן אפרים
    03/05/2010

    הקלוריות נעות בין 120-200 מהחזה ועד הסלמון
    זה מעט מאוד מבחינת כמות ובטח לא משביע,
    אני ממליצה ממילא שיהיה ארוחה עשירה בחלבון מאשר פחמימה, ומן הסתם - כנראה שבאותה ארוחה את אוכלת יותר פחמימות כי אחרת, תשארי רעבה.
    העלי לפחות ל120 ג והשתדלי יותר חזה עוף ורק פעם בשבוע, כבד ופעם בשבוע סלמון. בגלל אחוזי השומן הגבוהים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את בטוחה?!...

    לאלי
    07/05/2010

    את בטוחה שזה 120-200 קלוריות?
    כי לפי בדיקות שעשיתי 50 גרם חזה עוף שווה כ-50 קלוריות (100 גרם = 104)
    100 גרם סלמון נא = 116
    זה מידע שמצאתי במחשבוני קלוריות שונים.

    יש לי עוד שאלה,
    כמה קלוריות יש בבייגל אחד עם שומשום (גדול)
    בסביבות 400, נכון?
    ופרוסת גבינה צהובה זה בערך 100?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הערכה קלורית לתפריט

    לאלי
    07/05/2010

    האם תוכלי לתת הערכה קלורית לתפריט שלי?
    לפי מחשבוני הקלוריות יוצא לי בערך 1000.
    אני מנסה להרכיב תפריט לשמירה וחושבת להעלות את סך הקלוריות בהתחלה בעוד 100 ואז אם עדיין אמשיך לרדת בעוד כ-250.

    בוקר:
    50 ג שיבולת שועל/סולת
    פרי (עד 100 קלוריות)
    מעט חלב (כ30 מ"ל)

    צהריים:
    50-75 גרם חזה עוף/סלמון/פעם בשבוע כבד
    50 ג דגן (כל יום דגן אחר)
    25 ג קטניות (כנ"ל כמו הדגנים)
    3 ירקות (גמבה+ירק מבושל-100 ג חציל/קישוא/לקט ירקות+ עגבניה/מלפפון)

    בעבודה:
    ג'בטה (80 ג) עם תוספת דגנים (שומשום, זרעי פשתן, גרעיני חמניות)
    עם בערך 25 ג סלט אבוקדו וביצה/גבינה בולגרית/סלט טונה במיונז
    [להערכתי הכריך מכיל כ-250-300 קלוריות]

    אני חושבת להוסיף 50 ג למנה הבשרית בצהריים ועוד ירק = בערך 100 קלוריות.
    ואם עדיין אמשיך לרדת, בעוד כשבועיים להוסיף עוד כריך כזה בעבודה = בערך 250-300 קלוריות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעת אכילה????

    ד״ר חדוה בן משה
    09/05/2010

    יערה יקרה
    כיצד הגעת למצב שאת חיה על 1000 קלוריות? מדוע השקילה וההגזמה בדיוק בכמויות האוכל?
    את יורדת ולא שולטת בכך? האם את נמצאת בהפרעת אכילה?
    מהדרך בה כתבת את התפריט והשאלות שלך, אני מציעה לך לפנות ליעוץ דיאטטי והבנה של האכילה.
    אני מצטערת, אבל לא אנתח תפריט שאני חשה שהוא בא ממקום בעייתי ואת זקוקה לעזרה.
    בברכה
    חדוה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קלוריות

    ד״ר חדוה בן משה
    09/05/2010

    יערה שלום
    הקלוריות שאת כותבת הם לבשר לפני הבישול, בעוד שאנחנו כדיאטניות מתייחסות לקלוריות כפי שהן בצלחת אחרי בישול.
    100 גרם חזה עוף לפני בישול הם כ-100 קלוריות ו-100 גרם סלמון לפני בישול שווה כ -150 קלוריות. את יכולה בצהריים לאכול מנה בשרית השווה ל200-300 קלוריות.
    בייגלה גדול עם שומשום וגבינה צהובה יכיל כ-500 קלוריות.
    בברכה
    חדוה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבנתי...

    לאלי
    15/05/2010

    כשאת אומרת שאתן מתייחסות לקלוריות כפי שהן בצלחת, האם זה אומר שהערך הקלורי של מזון משתנה אחרי הבישול? (כמובן בישול ללא שמן וכ'ו, פשוט בשר מבושל או מאודה),
    או שהכוונה היא שאתן מתייחסות למשקל הבשר כשהוא כבר מבושל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בשר מבושל לעומת לא מבושל

    ד״ר חדוה בן משה
    15/05/2010

    יערה שלום
    בשר מבושל מכיל יותר קלוריות. לדוגמה , 100 גרם בקר רזה לא מבושל יהיה 150 קלוריות ומבושל 220 קלוריות. חזה עוף לא מבושל 110 לעומת 140 מבושל. למבושל יש יותר קלוריות כיון ש100 גרם בשר מבושל איבדו נוזלים בבישול ולכן יש לך יותר בשר ויותר קלוריות במשקל זהה. אם נשווה משקל של עוף עם עצמות ועור לעומת מבושל ללא עצמות ועור הפער יהיה גדול יותר.
    בברכה חדוה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני יודעת את זה...

    לאלי
    18/05/2010

    זה ברור לגמרי שמשקל המזון משתנה בעקבות בישול, שאלתי האם הבישול משנה את הערך הקלורי של מזון?
    זה לא נראה לי הגיוני, אבל ליתר ביטחון אני שואלת אתכן.
    העניין הוא שאני מודדת את המזון לפני הבישול: בשר נא, דגנים יבשים וכ'ו.
    עד לא מזמן חשבתי שאני צורכת כ100 קלוריות ממנת חזה העוף שאני אוכלת,
    שהיא 50 גרם בשר נא, אבל אז בדקתי וראיתי ש50 גרם חזה עוף נא הם כ50 קלוריות.
    האם זה נכון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו