מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה עקרונית לגבי טיפול בחדר מלחגילי04/09/2009
שלום, מאז שאני זוכרת את עצמי אני מנוזלת וסובלת מליחה (ואני בת 27). לאחרונה, דווקא בקיץ, חלה החמרה ואני מוצאת את עצמי עם אף סתום כל הזמן ומתקשה לישון. עד היום השתמשתי בתרסיסים שונים שעזרו לי אך לא מעולם לא פתרו את הבעיה משהשורש. לאחרונה התחלתי טיפול בחדר מלח ואני חשה לראשונה בחיי הקלה משמעותית. לטענתם הם יכולים לעזור לי סימפטומית ולייבש לי את האף ואת הליחה ולשמש מעין תחליף לתרסיס.
ידוע לי שטיפול עם תרסיסים, בעיקר כאלו המכילים סטרואידים, עלול להיות ממכר והרסני לריריות. אם כך, שאלתי היא, מדוע אין מכירים בטיפול הזה ברפואה הקונבנציונלית? רופאת המשפחה שלי ממש צחקה עלי כשאמרתי שהשיפור שחל אצלי היה מהמלח. האם יש לכם נסיון בנושא? אשמח לקבל חוות דעתכם.
גילי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חדר מלח
ד``ר ולרי טפליצקי06/09/2009טיפול בחדר מלח הוא אינו טיפול קונבנציונלי, אינו הוכח מדעית.
נשמח לקבל כאן את תגובתך לטיפול זה גם בהמשך,
אינני שולל כל דבר שעוזר למטופל.
באלרגיה יש תמיד גלים של החמרה ושיפור. נקווה שגל הזה של השיפור יהיה ממושך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחה בכל חלקי הגוףד``ר בן רנר04/09/2009
שלום !
בני בן 5.5 בגן חובה (עירייה).
שנה שעברה חזר פעמיים מהגן עם פריחה אחרי שהיה בחצר (רופא העור אמר שאולי אלרגי לעץ אורן). הפריחה הייתה בכל חלקי הגוף (רגליים, בטן, גב, ידיים). הפריחה מלווה בגרד.
אתמול בני חזר מהגן עם קצת פריחה בידיים והיום הפריחה השפשטה לבטן ולרגליים (גם היום היה בחצר) . ביומיים האחרונים בני אוסץ חיפושיות בחצר ומרבה להיות מתחת לעצים.
הגננת אמרה שאחד העצים שיש בגן והבן שלי לידם זה באמת עץ אורן.
האם ייתכן כי הוא אלדגי לעץ אורן? או לעצים אחרים.
ברצוני לציין כי בני נמצא באותו הגן שנה שנייה. שנה שעברה הפריחה הראשונה הייתה לפני פסח והשנייה במהלך חודש מאי.
אודה לכם על תשובה.
תודה ושבת שלום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריחה
ד``ר ולרי טפליצקי06/09/2009יתכן ובדובר בפריחה אלרגית.
לצורך זיהוי גורם אלרגי ניתן לבצע טסטים אלרגיים.
עץ אורן דבקה לא כל כך אלרגני. לעומת זאת שכיחה אלרגיה לאבק, חתול, אבקנים של עץ זית, ברוש, פקן ואלון וסוגים דבים של דשא.
במקרה ופריחה נמשכת כדאי לתת לילד טיפול אנטיהיסטמיני ומשחות במרשם רופא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה?אילת04/09/2009
שלום אני בת 22 בריאה .
לפני חודש התחיל לי בגוף פריחה/אלרגיה?
שהתבטא בעיקר בעיגולים אדומים ענקיים בירך וגירודים עזים ברגליים..
העיגולים הופיעו גם בידיים ובצדי האגן מידי פעם.
רופאת משפחה נתנה לי לורטדין שלקחתי במשך 8 ימים ולא עזר לי כלל.
פרופסור כץ אלרגיולג. אמר לי שזה בכלל לא אלרגיה.
מומחה לעור ד"ר קרלוס טען שזו אלרגיה כרונית/ סרפדת.
הביא לי 30 כדורים בשם AERIUS שאני נוטלת כבר 4 ימים ואין שיפור.
זה מקשה לי על החיים ועל המצב רוח אני לא יודעת מה לעשות שום דבר לא עוזר
שום משחה, פשוט כלום...
אובדת עצות...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי פרט נוסף
אילת04/09/2009העיגולים מופיעים בדרך כלל ב 11 בלילה ונעלמים בסביבות אחר הצהריים יום למחרת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסרפדת, אורטיקריה
ד``ר ולרי טפליצקי06/09/2009זאת מחלה, שאינה קשורה לגורם חיצוני, אלא לגורם פנימי, נוגדנים עצמיים שנוצרים בתוך גופך.
היא יכולה להימשך מספר חודשים,
ניתן להתאים טיפול תרופתי יעיל. ברוב המקרים ניתן לטפל במחלה הזו באופן יעיל ולהביא לשיפור מלא. לא להתבייש לגשת לאלרגולוג פעם נוספת להתאמת הטיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אסטמה ואלרגיהיונתן03/09/2009
שלום ד"ר
שמי יונתן בן 26 סובל כ חצי שנה מאסטמה שלפי דברי הרופא מסווגת כקלה
עשיתי לטסט אלארגיה ב 2.9.2009
ונימצאה חיובי ל:
אלון תגובה קשה
זית תגובה קשה
קרדית האבק תגובה קשה
תיקנים תגובה קלה
ציפר גן עדן תגובה קלה
רציתי לשאול איך אני נלחם באלרגנים בעיקר בקרדית האבק ומה הם דרכי הרפואה לפיתרון בנושא
בתודה יונתן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אסטמה ואלרגיה
ד``ר ולרי טפליצקי04/09/2009חשוב מאוד לבצע טיפול סביבתי נגד קרדית אבק בית: להוציא שטיחים, לשאוב אבק ממזרן וכרית פעם בשבוע, ולשאב מתחת למיטה ומסביב, אחרי המחשב, ספה ורצפה.
לשקול לבצע אצל אלרגולוג טיפול חיסוני אשר בונה עמידות\סבילות לכל האלרגנים שאתה אלרגי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירודים בגןף בסוף חודש 9סבטה03/09/2009
שלום..
אני בסוף חודש 9 שבוע 39
והתחילו לי ברגליים ובידיים פצעים וגירודים..
האם יש איזה משחה או טיפול להקלה...?
תודה מראש...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גירודים בגןף בסוף חודש 9
ד``ר ולרי טפליצקי04/09/2009צריך לפנות לרופא נשים או אלרגולוג לאבחון.
יתכן וזאת אורטיקריה של הריון.
מטפלים בה עם תרופות אנטיהיסטמיניות.
הפריחה עלולה להימשך גם אחרי לידה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם לאלרגיה לחלבשרון03/09/2009
בני בן ארבע וחצי אלרגי לחלב מגיל4 חודשים. בגיל שנתיים וחצי פיתח תגובה אלרגית חריפה וניצל בזכות מזרק אפיפן שברשותנו. מאז הצלחנו לשמור עליו "נקי" מחלב. ביצענו בדיקות דם בכדי לבחון אם ייתכן והאלרגיה חלפה לאחר שנתיים.
בבדיקת הקזאין כנראה היתה בעיה במבחנה ואין תוצאות.
מה שקיבלנו הוא MILK 27.10 KU/L
האם תוצאה זו מספקת על מנת לדעת אם הוא עדיין אלרגי? האם כדאי לבצע שנית את בדיקות הדם של הקזאין כדי לדעת? האם לדעת מהתוצאה מה רמת האלרגיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם לאלרגיה לחלב
ד``ר ולרי טפליצקי04/09/2009MILK 27.10 KU/L - זו תוצאה גבוה מאוד ומעידה על רגישות חזקה לחלב פרה. אין צורך בבדיקה נוספת לקזאין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלרגיה לחלב
שרון09/09/2009בבדיקת אלרגיה לפני שנה התקבל נתון MILK 17.0. בבדיקה שביצענו עכשיו התקבל נתון MILK 27.1. האם ניתן להסיק מכך שהאלרגיה לחלב החריפה?האם יש טיפול כלשהו שניתן לקבל? מה הסיכוי שאלרגיה לחלב ברמה כזו תחלוף לילד בן 4 וחצי? האם ייעוץ יכול לתת כלים טובים יותר להתמודדות או שהתוצאות ברורות ואין מה להתיעץ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנטיהיסטמיניםענת03/09/2009
שלום,
בתי בת שנה ושבעה חודשים סובלת כשלושה שבועות מפריחה אדומה בירכיים ובזרועות המתפשטת באיטיות.
אובחן כמצב דלקתי עקב contact dermatitis
קיבלה פניסטיל בטיפות.
1. אני מאד פחדנית מתרופות (אולי לא בצדק, אבל זה המצב) - האם יש לי מה לחשוש מהתרופה הזו?
2. האם מצב כזה עשוי גם לעבור מעצמו בחלוף הזמן?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנטיהיסטמינים
ד``ר ולרי טפליצקי04/09/2009פניסטיל זאת תרופה בטוחה, לא צריך לחשוש ממנה.
2. האם מצב כזה עשוי גם לעבור מעצמו בחלוף הזמן? - בינתיים זה לא עבר, כנרא שצריך טיפול.
אם פריחה לא תעבור מפניסטיל - תזדקק לטיפול נוסף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיות למזון אצל תינוקליאת03/09/2009
בני בן 10 חודשים. בעקבות חשד לאלרגיה לחלב פנינו לאלרגולוגית מהקופה שערכה לו מבחנים עוריים ונמצאה אלרגיה נמוכה לחלב ואלרגיה משמעותית לבוטנים. לאחר 10 ימים ביקרנו אצל מומחה לאלרגיה והוא ערך שוב את הבדיקות, הפעם נמצאה אלרגיה משמעותית לחלב, שומשום ובוטנים ואלרגיה חלשה לביצים. כיצד ניתן לדעת באיזו מן הבדיקות נפלה טעות? האם טעויות כאלה נפוצות במבחנים עוריים והאם בד"כ טעות היא אבחון אלרגיה כשאין אלרגיה או ההיפך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיות למזון אצל תינוק
ד``ר ולרי טפליצקי04/09/2009שלום רב,
נכון, כמו כל טסט ביאולוגי טסטים אלרגיים לפעמים מראים תוצאות שונות. לכן צריך להתאים תוצאות של הטסטים למצב קליני. מה קורה לתינוק כשהוא מקבל חלב? הקאות? נפיחות? פריחה?
מה קורה שהוא מקבל שומשום, ביצה, בוטנים?
צריך לדבר עם הרופא לגבי כל אחד מרגישות הנ"ל ולהחליט מה מזה משמעותי יותר ומה פחות, ממה צריך להימנע וממה לא חייבים.
במקרים לא ברורים מבצעים תגר: נותנים לאכול סוג של המזון ועוקבים מקרוב אחרי התגובה של התינוק. וזה בהשגחת רופא ולא בבית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לשמריםמאי03/09/2009
שלום רב
אני סובלת שנים רבות ממיגרנות וכאבי ראש כרוניים, וניסיתי כמעט כל סוג טיפול (מערבי וקונבנציונלי) אך הבעיה רק מחמירה. סברה אחת שהועלתה היא שמדובר בתגובה לשמרים (רכיב מזון אותו אנשים צורכים כל יום ועל בסיס קבוע, בסופו של דבר).
שאלתי היא: במידה וארצה לבדוק זאת ולהימנע מאכילת שמרים, מאילו סוגי מזון (חוץ מלחם, המובן מאליו) עליי להימנע (פסטה, למשל?)? האם לתת (המופיעה בדגני הבוקר שאני אוכלת), למשל, בעייתית אף היא? ומה בדבר חומרי תפיחה?
האם יש מזונות המומלצים לאנשים הסובלים מאלרגיה לשמרים? אני יודעת שאלרגיה לגלוטן היא דבר נפוץ מאוד, אולם היכן קיים מידע בנוגע לבעיה זו שלי?
בתודה מראש
עדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיה לשמרים
ד``ר ולרי טפליצקי04/09/2009אלרגיה לשמרים לא גורמת לכאב ראש כתופעה בודדת אלא יחד עם נזלת כרונית או הפרעת נשימה דרך האף,
לכן כדאי לך לפנות לאלרגולוג ולבצע בדיקת אלרגיה לאלרגנים נשאפים כולל עובש (שמרים).
ניתן לבדוק אצלי גם אלרגיה לשמרים שמזון.
כל השאלות ששאלת רצוי להפנות לתזונאית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעול יבשיוסי02/09/2009
אני בן 24 וכבר שלושה שבועות שבשעות הלילה אני מתחיל להשתעל מה יכולות להיות הסיבות לכך? ומה אני יכול לעשות בנדון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעול יבש
ד``ר ולרי טפליצקי02/09/2009אלרגיה היא אחת הסיבות לשיעול ממושך.
תפנה לאלרגולוג לבדיקה וטיפול.
יתר הסיבות כוללות מחלת ריאות, עישון ועוד. תבדוק אצל רופא משפחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיעול יבש, טורדני, כרוני
חן25/10/2012שלום רב ד"ר
אני חן, בת 17 סובלת כבר כחודש משיעול יבש, טורדני כרוני.
כפי שידוע לכם זה שיעול נבחני שמאוד מפריע לאיכות החיים.
נפסלו כבר כל מחלות הריאה, לב וגם אני לא מעשנת בכלל. נולדתי בריאה.
רופא המשפחה ערך עלי בדיקה גופנית, הריאות תקינות, הלב תקין ואינני מעשנת.
לכן, הסיבה היחידה שיכולה להיות היא ללא ספק - אלרגיה.
אני מאוד מפחדת מבדיקות דם, או בדיקות חודרניות אחרות!
אני לא יודעת מה לעשות.
אני לא יודעת למה אני אלרגית. אני רק יודעת שכל התרופות שנתן הרופא
לטיפול בשיעול היבש ובאלרגיה אינן עוזרות והשיעול מתגבר עליהן.
עליי לפנות לרופא מומחה אלרגיה? אני פשוט לא יודעת מה לעשות!
תודה ד"ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח שקדים לתינוק בן שנה ושמונהעידית01/09/2009
חודשים שאובחן אלרגני ועדיין לא ידוע למה....
שלום
בני סובל מאלרגיות שמתבטאות בנזלת כרונית ובהפסקות נשימה ואף פעם אחת בירידת דופק, הוא עבר מספר טסטים אך עדיין לא נמצא הגורם.
כרגע הוא עם פריחה בכל פלג הגוף העליון וסביב האוזניים והקרקפת התחתונה - פריחה אלרגית שנראית כמו פצעונים אדומים .
בנוסף עליו לעבור ניתוח להסרת שקד שלישי והשקדים אך הרופא שאיבחן אינו מוכן לקחת אחריות היות ולא נמצא גורם האלרגיה והוא מפנה אותנו חזרה לטיפול בקופה.
שאלתי היא למה אינו יכול לבצע אתהניתוח היות והילד סובל מאוד וכן יש הרבה הפסקות נשימה תוך כדי שינה - מה יכולים להיות הסיכון הכרוך בניתוח זה לילד אלרגני???
אשמח לקבל תשובה בהקדם האפשרי אנחנו מאוד מודאגים.
תודה מראש,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח שקדים לתינוק בן שנה ושמונה
ד``ר ולרי טפליצקי02/09/2009שלום רב,
סיכון הניתוח תלוי במספר גורמים. סיכון ניתוחי עולה בכל מקרה של מחלה נוספת. עם טיפול טוב הפריחה תחלוף וסיכון ניתוחי ירד ורופא אא"ג יסכים לבצע ניתוח במידה והוא הכרחי.
כדאי לבצע לתינוקך טסטים אלרגיים פעם נוספת לכל האלרגנים הרלוונטיים במזון ובאוויר.
כדאי לתת טיפול תרופתי לנזלת כרונית ולפריחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לכלביםליאת01/09/2009
שלום,
בני בן 9 שבועות סובל מאי שקט נוראי,בקושי ישן, כל הזמן בוכה,כאילו משהו מציק לו,
שמתי לב מספר פעמים שכשאני נמצאת איתו מחוץ לבית הוא שונה בכל המובנים רגוע יותר,ישן בעגלה.
יש לנו כלבה בבית האם יכול להיות שאלרגי לכלבה???
כיצד ניתן להבחין באלרגיה לכלבים?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיה לכלבים
ד``ר ולרי טפליצקי02/09/2009ניתן לבדוק אלרגיה לכלב כמו כל האלרגיות אחרות על ידי טסטים עוריים גם אצל התינוק שלך.
רוב הסיכוים שבנך אינו בוכה בגלל אלרגיה.
אלרגיה לכלבים וקדית אבק יכולה לגרום לאסטמה, נזלת, שיעול.
הוא אוהב עגלה, נדנוד, להיות על הידיים, אוויר צח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תגובה אלרגית ?רומי31/08/2009
אתמול בערב הייתי אצל חברים ואכלתי חטיף עם שמנת ובצל ,
לאחר כשעתיים הופיעו לי בסנטר כתמים סגולים הנראים כשתף דם .
לא קיבלתי שום מכה , יכול להיות שזו אלרגיה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רומי
ד``ר בן רנר31/08/2009הסבירות לתגובה אלרגית נמוכה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ילד בן שנתיים מקיא בתדירות יומיתמאיה31/08/2009
בני בן שנתים מוגדר כ FTT מגיל חצי שנה. שוקל 10.75 ק"ג. התפתחות תקינה לגמרה. מגיל 4 חודשים מקיא בקשת בעיקר אחרי תמ"ל, או אחרי מעדנים חלביים. טופל בזנטק מחשש ל GERD זנטק עזר לתקופות קצרות ואז ההקאות היו חוזרות שוב. בצילום כיבה הודגם רפלוקס קל עד בינוני, בגסטרוסקופיה הרפלוקס לא הודגם כלל, שתי הבדיקות הוגדרו כתקינות.
בנוסף, הילד סובל מקשיי נשימה בכל הצטננות (אני סובלת מאסטמה ואלרגית מאוד בעיקר לאבק)
העיניים קצת נפוחות, הוא גם נוהג לגרד אותם לעיתים קרובות
וכן מפעם לפעם יש גרד וסימנים אדומים בעור
לעיתים נזלת ללא הצטננות או התאטשות
ההצטננות האחרונה הפכה לשיעול שנמשך כבר חודש, מופיע בעיקר אחרי פעילות פיזית, סביב שעות השינה ובלילה. אחרי כמעת כל התקף שיעול מגיעה ההקאה בקשת.
שאלות:
האם הסימנטמים שציינתי עשויים לעלות חשש לאלרגיה אסטמה?
האם נתן להניח שהתקפי השיעול גרמים להקאת המרובות?
האם ניתן לקשור בין ההקאות / אסטמה / אלרגיה לבין FTT?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נירית
ד``ר בן רנר31/08/2009ניתן לבדוק ורצוי לבדוק רגישות למזון.ההקאה בקשת היא עדות דוקא לחסימה במערכת העיכול אך אני מבין שדבר זה נשלל.שיעול עלול לגרום להקאות היות והשיעול מפעיל את רפלקס ההקאה.היות והילד מקיא גם ללא שיעול גם ההנחה הזו בספק. במידה וילד מקיא ולא מקבל תזונה מספקת יש הפרעה בשגשו ג FTT.גשי למרפאה אלרגית להערכה.מסמונת חדשה יחסית המאובחנת בשנים האחרונות היכולה להסביר את מכלול הסימנים היא EOSINIPHILIC GASTRITIS .יש לבדוק גם בכיוון זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לחתוליםהילה30/08/2009
שלום רב.
אני סובלת מאלרגיות שונות ובפרט לחתולים. הבעיה היא שחתולים היא חיית המחמד האהובה עלי.
כאשר גיליתי את האלרגיה השלמתי עם העובדה שלא אוכל לאמץ חתול. אך מאז עברו כ15 שנים ותהיתי אם קיימות דרכים חדשות להתמודדות או העלמת אלגיות מסוג זה.
יש לציין כי האלרגיה מתבטאת בצורה חריפה למדי, כגון גרד בעיניים, דמעות, נזלת ואף קוצר נשימה.
תודה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיה לחתולים
ד``ר ולרי טפליצקי31/08/2009קיים טיפול חיסוני אלרגי סגולי שמאפשר לבנות עמידות לאלרגן ( גם לאלרגן של חתול).
בטיפול מזריקים תמצית של אלרגן פעם בשבוע במשך מספר חודשים, בהמשך פעם בחודש 3-5 שנים.
חיסרון של הטיפול - תגובות אלרגיות לחיסון עצמו במהלך הטיפול.
ולכן הוא לא מומלץ לאנשים שיכולים להימנע ממגע עם חתולים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלרגיה לחתולים
שאלה01/09/2009קראתי באחד האתרים על מישהי שהשתמשה במורינגה והאלרגיה לחתולים חלפה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
