מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אלרגיה לכלבים בטיסהיהודית05/08/2009
שלום רב,
אני אלרגית לכלבים וחתולים.
מה עלי לעשות בטיסה, כאשר יש בתא הנוסעים כלב או חתול?
בתודה
יהודית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יהודית
ד``ר בן רנר06/08/2009ברב המקרים חיות הבית בכלובים בתא מטען.מיוחד.למעשה אין לך מה לעשות אלא לברר עם חברת התעופה את הנושא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה הקשורה באסטמה יונתן טיסקריונתן05/08/2009
שמי יונתן ואני בן 26 ואני סובל מאסטמה כ חצי שנה.
לאחר בדיקת מטוכולין נמצא כי יש ירידה של 26 אחוז בתיפקוד ריאות כיום אני מטופל בסרוטיט דיסקוס. חשבו שההסטמה נובעת ממקום העבודה אך זה נישלל כי אני עובד עים מסכת אבק עים מסננן מיקרונים וכמו כן אני סובל מ נזלת חרונית ומכיך צמיג ביותר
היתי אצל רופא אף אוזן גרון והוא רשם לי פליקסונז על בסיס סטרואיד
היתה לי בעיה של תיקנים בבית וכמויות עצומות של צואת תיקנים היום ניקוי וריסוס יסודי בדירה
אך מותר לציין שאני גר בסביבה של עצי זיית רציתי לשאול עים התיקנים וצואת התיקנים יכולים לעורר תגובה הלרגית ו הוא כיך שגורם ותריגר לאסטמה ועים יש דרך לשפר את החיים ... בתודה יונתן טיסקר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יונתן
ד``ר בן רנר06/08/2009התשובה חיובית.גש להבדק במרפאה אלרגית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות ושלפוחיות בשפתייםנועה05/08/2009
אחייניתי בת ה 11 התעוררה בבוקר עם שפתיים נפוחות מאוד כואבות עם שלפוחיות
זה קרה לאחר שהייתה 3 ימים בכינרת- אמנם נחשפה לשמש אך במינון סביר מאוד, והשתמשה בקרם הגנה, האם ייתכן כי זו אלרגיה, או שמא זו תופעה שמקורה בנזקי השמש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיחות ושלפוחיות בשפתיים
ד``ר ולרי טפליצקי05/08/2009שלפוחיות בשפתיים זה בד"כ עקב הרפס.
באה בחשבון גם אלרגיה למזון או קרם או בושם או תרופות לדוגמת אדקס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- cross reactivityמשה03/08/2009
שלום
האם אם מפתחים אלרגיה לאחת התרופות להורדת שומני הדם-סטאטינים -יש טעם לעבור לאחרת או שיש cross reactivity
ביניהן ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיה לאחת התרופות להורדת שומני הד
ד``ר ולרי טפליצקי04/08/2009כשמדובר באלרגיה או רגישות לאחד התרופות צריך להיזהר מהתרופות מאותה המשפחה. בכל טלוי בפרטי המקרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחהליטל01/08/2009
אני בת 26 ועובדת במעבדה כימית. בנוסף לשהותי הרבה בסביבה של כימיקלים אני עובדת בין היתר גם עם מי שפכים...
לפני כשלושה חודשים הופיעו לי כתמים אדומים (מן שטפי דם) בעיקר באיזור הרגליים והיה אצלי חשש למחלת ה- purpura.
לאחר שקיבלתי זריקת דיפרוספאן + משחות למריחה, הכתמים נעלמו (משך הופעת הכתמים היה כ- 8 שבועות), אך שבוע לאחר היעלמותם החלו להופיע אצלי שוב כתמים דומים באיזור הידיים (משך הופעתם על העור נמשך כשבועיים ונותרו כעת סימנים חלשים).
האם ייתכן כי הכתמים הם תוצאה של תגובה אלרגית מסביבת המעבדה? מה הסיכוי לזהות בוודאות אלרגיה לחומר ספציפי במקרה שלי? ואלו בדיקות עליי לבצע כדי לבחון לעומק ממה זה נגרם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריחה
ד``ר ולרי טפליצקי02/08/2009שלום רב,
כדאי לפנות לאלרגולוג ולבצע בירור אלרגי.
על פי תאור שלך לא ברור קשר האלרגי לגורם סביבתי.
תבחיני עור יכולים לעזור ולמצוא קשר כזה.
במקרה של פריחה מסוג פורפורה צריך לבצע בדיקות מעבדה לבירור ווסקוליטיס אצל רופא משפחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחה הקשורה לתהליכים דלקטייםדורה31/07/2009
שלום רב, במהלך של יותר מעשר שנים מופיעה פריחה על גופי בזמן שהגוף מתמודד עם דלקת כלשהי. כשהדלקת מלווה בחום, הפריחה יותר חזקה. מקומות הפריחה הם מסויימים וקבועים : משני צדי הצוואר, על-יד שני בתי השחי, במפשעה גם משני הצדדים, בצורה סימטרית, וגם בגב לאורך עמוד השידרה.
בהתחלה חשבו שזאת אלרגיה לפניצילין, שלקחתי בזמן דלקת בשן. אבל בהמשך הפריחה הופיעה גם כשלא לקחתי שום תרופה, אבל היה לי חום. למשל חליתי בסינוסיטיס והיה לי חום לא גבוה, הפריחה הופיעה ביום השני של המחלה, לא לקחתי אנטיביוטיקה במקרה הזה. פעם אחרת היתה לי דלקת בכתף, בורסיטיס, וגם הופיעה פריחה. בחורף שעבר חליתי בסוג של וירוס קשה מאוד, היו סימני צינון, חולשה וחום מאוד גבוה שנמשך 5 ימים ולא הצלחתי להוריד אותו עם תרופות להורדת החום. הופיעה פריחה כל-כך חזקה שעוד לא היתה לי קודם.
צריך לציין שהפריחה לא מגרדת, אבל זה נראה מפחיד. ככל שאני מבריאה, הפריחה לאט לאט עוברת.
כרגע שוב אני הצטננתי, באמצע הקיץ, כנראה מהמזגנים, הגב תפוס וכואב מאוד בחלק האמצעי שלו, בין השכמות למותניים, יש לי חום 37.5 ושוב הופיעה פריחה.
רציתי לבקש את חוות דעתכם בעניין הפריחה ומה מומלץ לעשות.
בתודה מראש, - דורה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריחה הקשורה לתהליכים דלקטיים
ד``ר ולרי טפליצקי02/08/2009בכל מקרה של פריחה חוזרת יש לאבחן אותה לפי המראה, ובמקרים מסויימים יעשו גם טסטים אלרגיים.
בנוסף כדאי לבצע בירור מעבדתי שמקובל במקרה של פריחה חוזרת (ווסקוליטיס עורי?).
קיימת גם אלרגיה לתרופות נגד חום כמו אקמול, אדקס, אדביל, נורופן, אופטלגין. צריך לבדקו קשר נסיבתי עם נטילת תרופות האלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נזלת עיקשתקרן31/07/2009
לבן שלי בן 2.5 מסוף החורף יש נזלת שלא עוזבת. לא נזלת שקופה אלא צהובה-לבנה - מצטערת על התיאור.
כשהיה תינוק, עד גיל שנה בערך, היה רגיש למטרנה חלבית שגרמה לו לשלשולים ושתה תחליף חלב סויה. בגיל שנה-שנה וחצי חזרנו בהדרגה למטרנה חלבית והיום אינו סובל משלשולים או מתופעות חריגות מאכילת מוצרי חלב (כבר אינו שותה בקבוק...).
האם יכול להיות שעדיין הוא אלרגי לחלב ואלרגיה זו מתבטאת בנזלת? כיצד אפשר לבדוק זאת?
תודה - קרן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נזלת עיקשת
ד``ר ולרי טפליצקי02/08/2009שלום רב, נזלת ממושכת יכולה להיות בגלל אלרגיה לאלרגנים נשאפים כמו אבק, עובש, רוק של חתול ואבקנים.
זה לא קשור לאלרגיה לחלב.
בודקים קיום האלרגיה על ידי טסטים אלרגיים בלבד אצל אלרגולוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נזלת אלדגיתהיבה31/07/2009
שלום, אני בחורה בת 27 סובלת מנזלת אלרגית כבר שנה ,עברתי את כל הטסטים של האלרגיה (לא מצאו רגישות למשהו מסוים) קבלתי השנה 4 זריקות של דיפרוספן כל פעם זה היה עוזר כחודש וחצי
האם קיים פיתרון אחר חוץ מהזריקות שאני מקבלת???
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיפרוספן
ד``ר ולרי טפליצקי02/08/2009בד"כ מטפלים בנזלת אלרגית עם תרופות אנטיהיסטמיניות כמו מיזולן וטיפות אף סטרואידים כמו נזונקס.
דיפרוספן מכיל סטריאיד במינון גבוה ושיחרור מושהה ואינו מומליץ כטיפול חוזר בתדירות גבוה.
אני מעייץ לך לפנות שוב לרופא אלרגולוג ולבצע שוב טסטים אלרגיים בתקווה למצוא האלרגן וגורם ובהמשך להתאים טיפול תרופתי הנ"ל או טיפול חיסוני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטילה כפולה של טלפסטיפעת31/07/2009
שלום,
אני סובלת מאלרגיה עונתית, המופיעה כהתקפי נזלת ועיטושים, סחרחורות ועייפות.
הרופאה רשמה לי טלפסט, לאחר שכדורים קודמים לא הועילו במיוחד.
לצערי, גם הטלפסט לא תמיד עוזר. האם אפשר ליטול שני כדורים ביחד?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נטילה כפולה של טלפסט
ד``ר ולרי טפליצקי31/07/2009לצערי, לא ניתן לתת באינטרנט הנחייות לנטילת תרופות מעבר למינון המקובל,
תרגישי טוב,
באופן כללי מטפלים בהתקפי ריניטיס אלרגי עם כדורים אמטיהיסטמיניים בודדים, שילובים שלהם וספריים שונים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לפניציליןאורלי30/07/2009
בני בן 7.5 חודשים. עם לידתו הוא אובחן באסטמה של העור. הוא נבדק ע"י רופא מומחה והופנינו לרופא אלרגיה.
רופאת האלרגיה עשתה לו טסטים בגיל 5 חודשים והוא אובחן בעל סיכוי גבוה לארגליה לחלב וביצה.
השבוע בני חלה בדלקת אוזניים וקיבל אנטיביוטיקה -מוקסיפן. יממה לאחר מתן המנה השנייה החלה פריחה על כל גופו והוא אובחן כאלרגי לפניצילין.
שאלתי- הבנתי שיש קשר בין אלרגיה לפניצילין ואלרגיה לעקיצות דבורים.
האם נכון הדבר? כיצד אני יכולה לברר זאת, והאם ישנן אלרגיות נוספות שעליי לבדוק בוודאות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורלי
ד``ר בן רנר30/07/2009הבנת לא נכון אין קשר בכלל! מה זה סיכוי גבוה? או שיש או שאין אלרגיה. כל עוד לא נבדקה רגישות לפניצילין בתבחין עור אין לתפרחת משמעות..ילדים מפתחים פריחות בזמן מחלות זיהומיות עם או בלי פניצילין ללא אלרגיה בכלל.בשלב זה אציע לעקוב .במידה ויש רגישות למזון (ולא חשש) יש להמנע מהן.במידה ולא מעקב בלבד.ביצה ממילא לא מומלץ לפני גיל שנתיים וחלב לא לפני שנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לחלבליאורה29/07/2009
בתי בת 5 חודשים ניזונה מהנקה מלאה. בגיל 3 חודשים לאחר שניסיתי לתת לה מטרנה התנפחו פניה, הייתה פריחה בכל הגוף והיא הקיאה. רופא הילדים אבחן שמדובר באלרגיה לחלב ומסר לי שרק בגיל 9 חודשים ניתן יהיה לבדוק האם היא אלרגית לחלבון או ללקטוז שבחלב. הרופא נתן לי מרשים של נוטרמיגן משלא הסכימה לאכול ניתן לי מרשם לניאוקייט שגם אותו אינה מוכנה לאכול.
האם לא ניתן לבצע תבחיני עור לפני גיל 9 חודשים?
כמו כן, אני מרגישה שכאשר אני אוכלת מוצרי חלב יש לה כאבי בטן (ועל כן אני נמנעת מלאכול מוצרי חלב), האם יתכן שזה קשור לאלרגיה?
בנוסף, בנה של חברה אשר אלרגי לחלבון החלב ניזון מסימילק צמחי, האם עלי לנסות מזון זה?
שאלה אחרונה- האם הסימילק/מטרנה הצמחית טובה למי שאלרגי ללקטוז או לחלבון של החלב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיה לחלב
ד``ר ולרי טפליצקי30/07/2009אלרגיה לחלב ניתן לבדוק כבר בגיל 5 חודשים וגם לפני. מבצעים טסט עורי אצל אלרגולוג ומקבלים תוצאה ישר במקום. בודקים גם אלרגיה לסויה ומשלא אלרגי יכול לקבל פורמולה צמחית.
טסט זה ניתן לבצע אצל כל אלרגולוג, אצלי, אצל ד"ר וורנר וגם אצל אלרגולוגים אחרים.
רגישול ללקטוז גורמת לשלשול וכאב בטן אך לא לנפיחות ופריחה.
אם בתך אלרגית מאוד לחלב פרה יתכן ותרגיש כאבי בטן אחרי שתינק חלב שלך בגלל כמות מזארית של חלבון חלב שיכול להימצא שם. במקרה כזה מומלץ גם לאם המניקה לא לאכול מוצרי חלב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לאבקשחף29/07/2009
שלום קוראים לי שחף ואני בת 20, כשהייתי בת 12 הייתי במחנה קיץ במישיגן בארה"ב ושם הייתי ממש חולה, כשחזרתי לארץ עשיתי בדיקות וגילו לי אלרגיה לאבק ולקרדית אבק הבית, ניסיתי תרופות רגילות לאלרגיה שהרופא נתן לי וזה לא עבד, אח"כ פניתי להומאופתיה והתרופה עזרה.
כיום התרופה כבר לא עובדת, ניסינו לשנות אותה אבל אני עדיין מקבלת הרבה התקפים. אני נמצאת עכשיו בצבא וזה לא עוזר כי שם אני מקבלת עוד יותר התקפים שמתבטאים בנזלת, עיטושים, עיניים אדומות, כאבי ראש, כאבים באף ובסינונים, וכול הגוף ממש חלש אני לא מסוגלת לתפקד בכלל. הרופא בצבא המליץ לי על הזריקות נגד האלרגיה אבל אני באמת לא יודעת כבר מה לעשות ההתקפים הפכו בזמן האחרון להיות כל שבוע או כמה פעמים בשבוע, כל הסביבה שלי בבית מאוד נקייה אבל בבסיס ובשאר המקומות יש לי גירויים ואז התקפים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שחף
ד``ר בן רנר29/07/2009יש מרפאות אלרגיה בצבא .גשי וקבלי יעוץ.אין טעם לסבול.אם המליצו לך על זריקות זהו הפתרון האופטימלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לצבעיפה יעקובי29/07/2009
בס"ד.
שלום
אבקש לדעת האם ההחלקה סברה מסוכנת למי שאלרגי לצבע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יפה.
ד``ר בן רנר29/07/2009גם החלקה בעיתית ויש חומרים האסורים בשימוש. שאלי את הספר במה הוא משתמש.בכל מקרה החומר אינו זהה לחומר הצבע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיהאבישי29/07/2009
שלום ברצוני לשאול איך מתבטאת אצלכם אלרגיה לקטון cg
ואיך ניתן לטפל בזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קטון CG
ד``ר ולרי טפליצקי29/07/2009זה גורם בד"כ לפריחה מגרדת בעוד,
טיפול בהימנעות ממגע עם מוצרים שמכילים את החומר ובמקרה של פריחה עם משפחת "קורטיזון"* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגשיות יתר לעקיצותליאת28/07/2009
שלום רב,
בני בן שנתיים וחודשיים, בעל עור מאד מאד רגיש. כל עקיצה בעור מתנפחת מאד הופכת את האזור לאדום לעיתים נקודת העוקץ יוצרת שלפוחית ולרוב מסביב לאזור נוצרת בצקת.
פניתי כבר מספר רב של פעמים לרופא עור ולרופא ילדים ושם ניתן לי רק טיפול להקלה עי פנסטיל טיפות/גל בליויי בשחה אנטיביוטית לחיטוי הדלקת שנוצרת בשלב השני לאחר גירוד מסיבי עד כדי דימום.
האם ישנו טיפול נוסף אפשרי? האם יש דרך מניעתית? האם ניתן לדכא את התגובה המאסיבית הזו של הגוף??
ולשאלת השאלות: האם לא מדובר במצב מסוכן, שכן היווצרות בצקת ביד וברגל (אפילו בעין פעמיים- עד כדי התנפחות העפעף כולו), אינה מסוכנת אך מה יקרה עם יעקץ חס וחלילה בגרון??
האם יש לבדוק תגובה של הגוף לעקיצות של חרקים אחרים/ דבורים? כדי לוודא שלא יהיה מקרה של תגובה כלל מערכתית??
תודה רבה
ליאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליאת
ד``ר בן רנר28/07/2009הרגישות תחלוף בבא בעת.אין טיפולים אחרים ואין צורך היות וזו תופעה לא מסוכנת. רק לא נעימה.רשתות בחלונות בתוספת דוחי יתושים עוזרים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

