מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תגובה אלרגיתיפעת19/07/2009
שלום
בני בן 3 וחצי חודשים והוא רק יונק .
הוא סובל כנראהומ אסטמה של העור .
בנוסף ביום חמישי אכלתי טחינה וליטפתי אותו לאחר מספר דקות כל פניו היו אדומים ונפוחים .
הזמנו מיד אמבולנס ועד שהגיעו ובמהלך טיפולם ירדה לו הנפיחות בפנים ונותרה מעט אדמומיות ולכן לא פונה .
האם יתכן קשר בין האטוםיה לנפיחות ולאודם ? האם זוהי אכן תגובה אלרגית ? האם ניתן לבצע עבורו טסטים לבדיקות אלרגיות ? האם יש צורך כעת לגשת לרופא ?כיצד עלי לפעול בפעם הבא כשקורה דבר מסוג זה ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה אלרגית
ד``ר ולרי טפליצקי19/07/2009צריך לגשת לרופא אלרגולוג ורופא ילדים לקבלת הדרכה ועולי גם בדיקות אלרגיות.
ניתן לבצע טסטים אלרגיים לטחינה ועוד סוגים של מזון ולהתאים תרופות למקרה חרום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לפניציליןבילי דגן18/07/2009
שלום אחרי טיפול ברוליד, קבלתי פריחה בכל הגוף. טופלתי בסטרואידים ובכדורים נגד אלרגיה. חלפו 10 ימים רב הפריחה מחלקי הגוף הפכה לכתמים ונראה שנעלמת, למעט אצבעות הידיים. הפריחה באזור זה חוזרת מדי יום ,מגרדת מאד ,מהו המשך הטיפול הרצוי במקרה זה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריחה
ד``ר ולרי טפליצקי19/07/2009צריך להמשיך טיפול כל עוד יש פריחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חזרו לי שיעוליםדני18/07/2009
אחרי המון תרופות שונות במשך חודשים שלא עזרו ניסיתי את כדור הטלפסט נגד אלרגיה והוא עזר לי נגד השיעולים היבשים
אני אלרגי לכרדית אבק הבית שני הסוגים
בשבוע האחרון חזרו לי השיעולים שמתחילים בדגדוג באמצע הגרון
מה לדעתך צריך לעשות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חזרו לי שיעולים
ד``ר ולרי טפליצקי19/07/2009תנסה שוב טלפסט או לורטדין או זילרגי. במקרה ושיעול לא יעבור יש לחשוב על אסטמה ולבקש טיפול בהתאם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחה בחלק העליון בגוףפינקלשטיין צי17/07/2009
לד"ר שלום רב
יש לי פריחה בגוף בחלק העליו(כלומר מעל החזה )וגם על הכתפיים ומתחת לכתפיים,וכתם אדום בודד בין בית השחי לצציצים.התופעה היא כתמים אדומים ומגרדים.
טופלתי ע"י משפחה ואכן זה עזר לי .משזה עבר הפסקתי את הטיפול במשחה אך כעבור כמה ימים
זה חזר. אני כבר נועשת מטיפול במשחות
השאלה האם זה אלרגיה למשהן .?
תודה מראש ד"ר
ציפי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריחה בחלק העליון בגוף
ד``ר ולרי טפליצקי19/07/2009יתכן מאוד וזה אלרגיה למשל לבושם או מתכת של שרשרת הצוואר, או דאודורנט.
קיימים מספר אשפרויות. תפני לאחד האלרגולוגים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהXXססס
ציפי24/07/2009לד"ר ולרי טפליצקי שלום רב
תודה רבה מאוד על תשובתך . גם דעתי היא שזה אלרגיה .
אתה כותב לדיאודראט זה לא יכול להיות כי אני משתמשת " בלדי סטיק " ,שרשרת מזמן אין לי על הצוואר,בושם זה היה החשש שלי ולכן הפסקתי להשתמש באותו בושם כבר 3 שבועות ועדיין לא עובר.
סבון אני מתרחצת עם סבון נוזלי כי נאמר לי ע"י רופא עור שלי אסור להשתמש בסבון מוצק.
מה עוד יכול להיות ד"ר ,אני כבר בייעוש עם בעיות העור שלי.
ושוב תודה מראש על תשובתך
ציפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפריחה
ד``ר ולרי טפליצקי26/07/2009בדיוק למקרים כאלה הלא ברורים המציאו טסטים אלרגיים,
תפני לאלרגולוג לביצוע טסטים והתאמת טיפול,
במרפאתנו מתבצעים טסטים לאלגנים נשאפים (אבק, אבקנים) ואלרגני מגע (בושם, גומי, מרכיבים של שמפו, קרמים ועוד).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אביטרן/אטופןרוני17/07/2009
שלום,
שמי רוני ואני בן 42.
לפני מספר שנים לקחתי אביטרן שגרם לי להתנפחויות סביב העיניים ולגרודים אלרגיים. יש לי בעיה דומה עם אופטלגין.
לאחרונה עקב דלקת בכתף קיבלתי אתופן.
מהרוקח בבית המרקחת הבנתי שאמנם זה מאותה משפחה של האביטרן, אולם החומרים הפעילים שונים!!
אני בכל זאת חושש ליטול התרופה ובעצם שואל אתכם אם אני יכול להיות רגוע וליטול אותה, מאחר והכאבים בכתף לא נפסקים לי.
אשמח לתשובתכם,
בברכה,
רוני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אביטרן/אטופן
ד``ר ולרי טפליצקי19/07/2009זאת שאלה לא פשוטה. קודם כל אל תיקח אטופן, הוא כן שייך למשפחת אביטרן.
בגלל שיש לך תגובה למספר תרופות נגד כאבים כדאי להעדיף אקמול, אלגוליזין, טראמדקס בגלל שהם שייכים למשפהות אחרות ומסבלים היטב בדרך כלל..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת אלרגיותמור16/07/2009
שלום דוקטור,
הלכתי לרופא א.א.ג עקב בעיות בנשימה דרך האף והוא אמר לי שהבעיה שלי היא אלרגיה והפנה אותי לארגולוג וביחד רשם לי מרשם לתרופה שנקראת אלגרו.
במרפאת אלרגיה עשו לי בדיקת אלרגיה (טסטים) והרופא אמר לי שאין לי שום אלרגיה.
ראוי לציין שהתרסיס אלגרו עזר לי פלאים אך קצת הרדים אותי.
השאלה שלי היא אם באמת אין לי אלרגיה לשום דבר איך יכול להיות שתרסיס מקומי נגד אלרגיה כל כך עוזר לי?
והאם שווה לי להמשיך עם התרסיס כל חיי או לעשות ניתוח לכריתה חלקית של הקונכיות?
אודה לך על תשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת אלרגיות שליליות
ד``ר ולרי טפליצקי17/07/2009שלום רב,
שיפור גדול מאלגרו מצביע על כך, שעוליי בכל זאת מדובר באלרגיה. כדאי לבצע טסטים אלרגיים פעם נוספת כולל טסטים עם זריקה ולא רק דקירה, או לבצע בדיקת דם לאלרגיה.
ניתוח אף לא מטפל באלרגיה אך גורם לשיפור המבנה. במגביל לניתוח וגם אחריו צריך להמשיך טיפול נגד אלרגיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה עונתית לא נגמרתיונה16/07/2009
שלום,
אני בת 38 ובשנים האחרונות אני מזוררת באביב. השנה זה עדיין לא עבר.
אני גרה בפריז ועוד מעט כבר הסתיו. אני מנוזלת נזלת מימית הרבה פעמים ביום.
כדורים נגד אלרגיה ותרסיס אף שהרופא המקומי נתן לי לפני כחודשיים - לא עזרו.
עד מתי?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיה עונתית לא נגמרת
ד``ר ולרי טפליצקי17/07/2009שלום רב, את צריכה לבדוק את רגישויות שלך על ידי בדיקות אלרגיות אצל אלרגולוג,
בקייץ באירופה אנשים אלרגיים סובלים מאבקנים של דשאים ומקרדית אבק בית, מישאלרגי לאלה.
תבקשי החלפת הטיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ד"ר ורנרסולי16/07/2009
שלחתי לך את המרכיבים בקמיל סנסיטיב ורגישות לקטון CG
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין קטון CG במרכיבים הנ"ל
ד``ר ולרי טפליצקי16/07/2009שלום רב,
אין קטון CG במרכיבים הנ"ל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמרכך "טבעי" לשיער, עם קטון CG
איריס16/07/2009עובדים עלינו !!!
המרכך מיוצר ע"י חברה שמתהדרת שהיא משתמשת ברכיבים טבעיים.
טוב שקראתי את המרכיבים לפני שמרחתי את השיער...
חוץ מכמה שמנים שדחפו שם, הכל שם לא טבעי בכלל.
אני מתגעגעת למרכך הירוק של הוואי,
אבל אסור .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלקטונתי
סולי20/07/2009עם אלו מוצרים הינך משתמשת גם אני אלרגית לקטון CG ואני מתוסבכת בגלל זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלסולי
איריס21/07/2009שמפו טבעי של "שביט" מהניו פארם.
במקום מרכך שיער- קניתי מסיכה אומגה אובליפיחה של PURE LINE מהניו פארם.
לחות לשיער- שמן קוקוס של חברת ג'מוקה מבית טבע.
סבון- אל סבון נוזלי של פנינה רוזנבלום , יש בכל מקום.
קרם גוף , גם לפנים- וזלין אינטנסיב רסקיו, בקבוק לבן עם פקק כחול מהפארמים למיניהם.
לנקות ולשטוף כלים- רק עם כפפות !!!
גם בסבון כלים ובנוזלי ניקוי יש קטון.
היתה לי אקזמה ביד ימין ולא הבנתי למה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקטונתי תודות
סולי21/07/2009תודה רבה עזרת לי מאד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחיות עם קטון- עניין של הרגל
איריס21/07/2009צריך לקנות את אותם מוצרים באופן קבוע, אין לנו ברירה.
אז בעצם משלימים עם הגזירה, כי יש צרות גדולות יותר !!!
אני לא מדברת רק על מחלות איומות , אבל לאחותי גילו אלרגיה לכמה חומרים במקביל (ממש קיבלה רשימה), אז תמיד אפשר להתנחם...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מרכיבים בקמיל סנסיטיבסולי16/07/2009
contains: mineral oil,caprylic capric tnglycende, fragrance,zea mays oil, tocopheryl acetate,chamomilla recutita,flower oil,squalane,retinyl palmitate,linalool,l hydroxyisohexyl-3 ciclohexene carboxldehyde,hexyl cinnamal geraniol, coumarin, citonellol, buthylphenyil,methyl benzyl benoaye, alpha isomethyl lonone
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מרכיבים בקמיל סנסיטיב
ד``ר ולרי טפליצקי16/07/2009שלום רב,
אין קטון CG במרכיבים הנ"ל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה ודלקת באוזןשני16/07/2009
דר' שלום רב,
לאחרונה ולראשונה בחיי התחלתי לסבול מאלרגיות. ההתקפים מחמירים בחודשים האחרונים וכעת יש עד מספר התקפים ביום, כאשר הסימפטומים שהחלו בנזלת אלרגית ועיטושים התרחבו וכעת יש גם גרד עז בגרון, צריבות וגרד בעיניים, וגרד חזק מאוד באוזניים. כאשר ראיתי ששום טיפול לא עוזר בצורה מיטבית, קבעתי תור לאלרגולוג (יתקיים בשבוע הבא).
בינתיים המליץ רופא המשפחה לא ליטול אנטי היסטמינים עד הבדיקה, וזיהה דלקה באוזן ורשם לי טיפות - אמר שגם רצוי לא ליטול אנטיביוטיקה לפני בדיקה אלרגית. ובכל זאת הפנה אותי לאאג, אשר לדבריו באמת יש דלקת לא יפה באוזן, ייתכן שכתוצאה מהאלרגיה, ואני חייבת לקחת אנטיביוטיקה (מוקסיפן), כמו כן רשם לי אנטי-היסטמינים (לורטדין) ותרסיס ספריי להקלה על הנזלת (פלוטיקסון פרופיונט).
מה עושים? האם ליטול את האנטיביוטיקה למרות הבדיקה? האם התרסיס מותר? האם יש טיפול אחר שיכול להקל בינתיים על כל הסימפטומים המעיקים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיה
ד``ר ולרי טפליצקי16/07/2009שלום רב, רק אנטיהיסטמינים לא מומלץ לקחת לפני טסטים אלרגיים בגלל השפעתם הנוגדת על הטסטים.
תרסיס לאף פליקסונז ואנטיביוטיקה מותר ללא חשש.
במקרה ומצב בלתי נסבל אפשר גם לקחת אנטיהיסטמינים בהבנה שזה יכול להפריע לטסטים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלרגיה דלקת באוזן ובעין :) ותוצאות
שני19/07/2009תודה ד"ר טפליצקי,
בבדיקת טסטים לנשאפים התגלו הדברים הבאים: Agrostis, Dust Mite, Bermuda, Prietaria and Lolium. האבחנה הסופית היא ריניטיס.
הבנתי שברמודה זו יבלית, פרייטריה - כתלית יהודה וקרדית האבק כמובן. שאלותיי הינן מה ההבדל בין קרדית האבק - לקרדית אבק הבית (נעשתה הפרדה אצלי בטסטים בין השתיים) וכן מה אומרים כל השאר?
האם הסימפטומים שלי יכולים להצביע על אלרגיות נוספות מלבד נשאפות? האם בראייתך יש צורך לבצע כרגע בדיקות נוספות?
על איזה טיפול תרופתי היית ממליץ? האם ניתן לעבור חיסון? מה היית ממליץ כטיפול משלים עצמי - לא תרופתי?
בתודה מראש,
שני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלרגיה דלקת באוזן ובעין :) ותוצאות
ד``ר ולרי טפליצקי19/07/2009יש לטפל באבק בבית ולקחת תרופות בקיבלת קודם.
לא צריך בדיקות נוספות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני אלרגית!!!עדן15/07/2009
אני אלרגית ומחר יש לי טיול וכל התרופות שלי נגמרו אני מאוד לחוצה ואם (בבקשה)אתם יכולים לעזור ולתת לי אישהו תורפה שאפשר להכין בבית ושהיא תעזור לי בבקשה!!!!!.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני אלרגית!!!
ד``ר ולרי טפליצקי16/07/2009שלום רב, אני מקווה שאת מרגישה טוב,
תפני לבית מרקחת הקרוב, ישנם תרופות נגד אלרגיה שנמכרים ללא מרשם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אורטיקריה לשמשריקי15/07/2009
שלום,
אני סובלת כבר שנים מאורטיקריה לשמש שהחמירה במיוחד השנה.
האם ייתכן שהתרופות פלוטין ודפלפט כרונו, אותן אני לוקחת באופן קבוע, הן אלו שגורמות למחלה?
(יש לציין שרמת הדפלפט בדם מאד נמוכה למרות הכדורים)
אודה על תשובתך באופן דחוף כי אני כבר אובדת עצות.
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורטיקריה לשמש
ד``ר ולרי טפליצקי16/07/2009שלום רב,
יתכן מאוד שתרופות פלוטין ודפלפט גורמות לפוטוסנסיטיביות (רגישות לשמש).
צריך להימנע מחשיפה לשמש ולשאול רופא נוירולוג על אפשרות להחליפן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תגובה אלרגית??שירה14/07/2009
לבני בן השנתיים יש תופעה שחוזרת על עצמה בזמן האחרון.
פתאום מקבל כתמים אדומים עם פסים לבנים בפנים, המקום נראה כמו כוויה ושורף לו מאד או מגרד.
בפעם הראשונה חשבתי שעקץ אותו משהו אבל הדבר חוזר כל כמה ימים.
האם התאור נראה מוכר? האם זאת אלרגיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שירה
ד``ר בן רנר14/07/2009מדובר קרוב לוודאי בחרלת.גשי למרפאה אלרגית לבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה??sarit14/07/2009
בשלושת הפעמים האחרונות שאכלתי אבוקדו סבלתי מכאבי בטן חזקים במיוחד בקיבה העליונה ובחילות ישר אחרי ובמשך מספר שעות.יש לציין כי אני אוכלת אבוקדו כל חיי ואף פעם לא הרגשתי כאבים.יכול להיות שאני אלרגית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיה
ד``ר בן רנר14/07/2009רגישות לפירות טרופים היא דבר שכיח .ניתן לבדוק ע,י תבחינים עורים.גשי למרפאה אלרגית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אסטמה ואלרגיהאורלי14/07/2009
בני בן הארבע כמעט סובל מאסטמה הקשורה באלרגיית קרדית אבק הבית והוא גם אלרגי לחלב פרה:
1. לפני כשנתיים עבר בני בדיקות דם רסט (אלרגיה למזון).ליד החלב הופיע המספר 10. לפני כשנה חזרנו על הבדיקות שוב והמספר שהופיע ירד ל 5. האם ישנה חשיבות למספרים והאלרגיה במגמת ירידה.?האם פתאום מספרים אלו גם יכולים לעלות.?בקיצור - האם יש סיכוי טוב שבהמשך האלרגיה לחלב תחלוף?
2. פעם בחודש (בערך)בני סובל מנזלת המתפתחת לשיעול אסמטי.הוא מטופל באינהלציה. בדרך כלל אנו עושים לו שתי אינהלציות בערב ובבוקר והעניין מסתדר. מתוך בדיקות אלרגיה שנעשו התגלה שבני אלרגי לקרדית אבק הבית. כעשרה חודשים הוא לקח סינגולייר; תחילה ההתקפים המשיכו כרגיל ובשלושת החודשים האחרונים נעלמו. לפני כחודש הפסקנו לתת לו סינגולר בעצתו של הרופא שביקש לבדוק כיצד הוא מסתדר ללא הסינגולר. לצערי בשבת האחרונה היה לו התקף נוסף. האם לחזור לסנגולייר? ואם כן, האם מתוך הידע שלך אכן סיגולייר גורם להפרעות פסיכיאטריות? אני שואלת מפני שבזמן לקיחת הסינגולייר היו לילות שהוא היה מתעורר בבעתה וטוען שיש לו על המיטה נמלים או כל דבר אחר, הדבר המפחיד היה שהוא טען שהוא רואה אותן.ולפעמים היה נדמה לי שהוא דכאוני במקצת ובוכה יתר על המידה (אולי סתם הייתי מושפעת מהכתבות שקראתי).
סליחה על הכתיבה הרבה ותודה רבה על הזמן והמקצועיות שאתם משקיעים כאן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורלי
ד``ר בן רנר14/07/2009הירידה ברמת הרגישות מבטאת תהליך חיובי.אני מניח שהכול יחלוף בסופו של דבר.סבלנות.לגבי הסינגולר התופעות הנוירולוגיות אינן נפוצות.במידה ואת מתרשמת שאמנם יש בעינ עם התרופה הפסיקי.ניתן לתת משאף במקום.צריך רק להוכיח את הקשר באופן וודאי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

