מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נפיחותדינה27/07/2009
אני בת 45 לאחרונה מופיעה אצלי נפיחות כמו עקיצת יתוש אדומה ומגרדת שמתפשתת לכל הגוף חוץ מהפנים { לא יודעת אם זה קשור התחלתי ליטול כוד סימבקור}
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דינה
ד``ר בן רנר28/07/2009יש לבדוק בשטח.ייתכן מהתרופה.גשי למרפאה אלרגית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לחלבמרינה27/07/2009
שלום,
בני בן שנה התגלה כאלרגי לחלב בגיל 4 חודשים אחרי שאכל סימילאק (הקיא, פריחה בכל הגוף וקצת התנפח)
נאמר כי הוא אלרגי לחלב ואולי גם לסויה, למרות שלא בדקנו את זה.
באיזה גיל מומלץ לעשות בדיקת אלרגנים? איך זה מתבצע בדיוק? והאם כדאי לדחות את זה כמה שיותר?
ועוד שאלה... אני רוצה לתת לו עוגיות אבל אני לא מוצאת כאלו שאין בהם משהו שקשור לחלב או לסויה (אמרו לנו להמנע מסויה גם). יש עוגיות עם "לציטין סויה". האם מותר לתת לו אותן?
תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מרינה
ד``ר בן רנר28/07/2009לבדוק מיד.אין לשם מה לדחות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת IGEנירה27/07/2009
על פי הספר אלרגיות סמויות למזון נראה שאני סובלת מאלרגיה שמקורה במזון - ותוצאתה בצקת שאינה עוצרת בעצור. . היכן ניתן לעבור את הבדיקה IGE - באיזה מכון?
תודה.
נירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נירה
ד``ר בן רנר28/07/2009בכל קופות החולים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיהלעקיצת דבורה או צרעהברכה25/07/2009
שלןם. בני בן ה2.5 נעקץ הבוקר מדבורה או צרעה(אני לא יודעת בדיוק מה זה היה).הוא נעקץ ליד העין, והחלי שלו התנפחה במעט במשך כ12 שעות. לקראת הערב הנפיחות עלתה. מיד לאחר העקיצה הוא גם חומו עלה (לא היה חום לפני כן). במשך היום היה לו חום, לא הבאתי לו אקומול כיוןן שהתנהגותו היתה רגילה. עכשו החום מתחיל לרדת. זה תופעה נורמלית? יש צורך באיזה בדיקה? תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיה לעקיצת דבורה או צרעה
ד``ר ולרי טפליצקי26/07/2009צריך לפנות לרופא מייד. בנוכחות החום גבוה, יתכן ולא מדובר בעקיצה אלא בזיהום סביב העין שדורש טיפול אנטיביוטי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת אלרגיה לאופטלגיןחיפאית25/07/2009
עשו לי בעבר טסטים ולא מצאו רגישות לאף אחד מהחומרים , האם יש בדיקה שבודקת ספציפית רגישות לאופטלגין?
אתמול לקחתי כדור אופטלגין ותוך חצי שעה הייתי בבית חולים עם קוצר נשימה ונפיחות איומה , זה קרה לי בעבר אך לא ידעתי על מה לשים את האצבע.
האם זה בסדר שאני על דעת עצמי מחליטה שאני אלרגית לאופטלגין??
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת אלרגיה לאופטלגין
ד``ר ולרי טפליצקי26/07/2009הסיפור שלך מתאים לאלרגיה לאופטלגין. צריך להימנע ממנו באופן מוחלט.
יש לפנות לאלגולוג ליעוץ כולל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לחומרים משמרים וצבעי מאכלעדי25/07/2009
שלום,
אני בת 23. אני סובלת מכאבי ראש מילדות. בעזרתה של אמי בגיל קטן לנסות לברר את הגורם, עלינו על כך שאני אלרגית לצבעי מאכל ולחומרים משמרים. במשך שנים נמנעתי מאכילתם של מאכלים משומרים וצבעי מאכל אך כאבי הראש היו מופיעים מדי פעם. לפני כשנה לאחר שעשיתי בחינה מחודשת לתפריט שלי הורדתי מאכלים נוספים.. את המוצרים הללו נהגתי לאכול אך בגלל שלא היו גורמים להשפעה מיידית לא הבנתי שגם אותם אסור לי לאכול. שאר הדברים שאני לא אוכלת שיותר מלאים בחומרים היו פשוט גורמים לתגובה מיידית. התופעות הן- כאבי ראש איומים ובמקרים קשים מגיע עד הקאות.
במהלך השנים, יצא לי לעשות טסטים של אלרגיה אבל החומרים הללו לא נמצאים שם.
אני רוצה מאוד לדעת מה ניתן לעשות בעניין. כרגע אני נמנעת מהכל ואוכלת רק מזון טבעי וחלק גם מזון אורגני.
ישנם חומרים מסוימים שאני לא יודעת על בטוח אם אני אלרגית אליהם. למשל- חומצת לימון או מלח לימון. בעוד שלגבי ה-E למיניהם אני יודעת בבירור שכן. חוץ מE202 שאני צריכה לאכול ממנו הרבה בכדי שישפיע.
איכות חיי השתפרה בעקבות הדיאטה הרצינית אך אני לא שלווה עדיין. מה ניתן לעשות, למי ניתן לפנות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב ראש
ד``ר ולרי טפליצקי26/07/2009אלרגיה למאכלים או חומרים משמרים אינה גורמת לכאבי ראש כתופעה בודדת.
מאוד לא סביר שמדובר אצלך בתופעה אלרגית.
יתר סבירה אבחנה של מיגרנה. קיים טיפול תרופתי להתקף וקיים טיפול תרופתי מונע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלרגיה לחומרים משמרים וצבעי מאכל
עדי26/07/2009שלום,
ענית לי בהודעה הקודמת כי יכול להיות שמדובר במיגרנה.
אך מה ההסבר לכך שכאבי הראש מגיעים ישירות אחרי אכילת אוכל שמכיל חומרים משמרים ו/או צבעי מאכל ורק במקרה כזה זה מגיע עד להקאות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחה בבטן, מפשעות, חזה וידייםטל25/07/2009
שלום רב,
מזה מספר ימים מתפתחת אצלי פריחה בבטן, חזה, ידיים, מפשעות וישבן. השבוע הלכתי לבריכה, לאחר זמן רב שלא שחיתי. תחילתה של הפריחה (מלבד הבטן) הופיעה בצורת בגד הים ולכן חשבתי כי מדובר באלרגיה לכלור או לחומר אחר במים. הפריחה נראית כמו נקודות אדומות קטנטנות, דומה לחררה. מאחר ומשי פעם יש לי תופעות משונות על העור, לקחתי לורסטין מזה יומיים, בנוסף למריחת קלמין להרגעה, אך בינתיים ללא הועיל. מה עלי לעשות? מגרד לי נורא!
תודה, טל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריחה בבטן, מפשעות, חזה וידיים
ד``ר ולרי טפליצקי26/07/2009יתכן ומדובר בפריחה מסוג "אסטמה של עור" - אלרגיה לאלרגנים נשאפים מין האוויר, או רגישות לקרם נגד שמש.
יש לבצע בירור אלרגי אצל אלרגולוג,
טיפול עם משחות סטרואידים הניתנים עם מרשם רופא וכדורים אמטיהיסטמינים לדוגמת לורסטין או זילרג'י.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחה אצל התינוקותאורה24/07/2009
אתמול לבתי הייתה פריחה פתאומית בכל הגוף, כולל הפנים, העניים התנפחו, נאמר לי שזה ממאכל חדש, פריחה עברה כפי שהופיע, אבל לאחר זמן קצר חזרה שוב. גם בבוקר הופיע פריחה. האם זה יכול להיות מהחום בחוץ, או תופעות ליווי ממאכל מסויים יכולים להימשך גם אחרי 24 שעות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריחה אצל התינוקת
ד``ר ולרי טפליצקי26/07/2009כנרא מדובר באורטיקריה - סוג של פריחה אלרגית שאינה קשורה לאלרגנים סיביתיים או מזון, מופיעה ללא סיבה ונמשכת מספר שבועות.
תפני לרופא אלרגולוג לקבלת טיפול הולם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחה-על מה ולמה?...צורית23/07/2009
בתי, בת שנה וארבעה חודשים כבר יומיים עם פריחה אלרגנית. נתתי לה, בהמלצת רופא, "בזנטול"- אתמול המסתי ארבעה כדורים, היום בבוקר שניים, ופניסטיל משחה וטיפות. הפריחה החלה במהלך יום אתמול- כנראה בבוקר אבל לא ייחסתי לזה חשיבות. ב15.00 לקחתי אותה מהמעון, זה היה כבר בבטן ובגב. פריחה כמו כוויה, חמה, כשנוגעים נהיה לבן. אחרי הבזנטול, בלילה, נרגע בבטן ובגב, צבע העור חזר לקדמותו. אבל עדיין- כתמים פה ושם אדומים, עם מרכז לבן נפוח. במהלך היום נרגע ועלה לפנים בטיפול בפניסטיל. היא הייתה מבסוטה כל היום איתי בבית, מצברוח טוב. הערב, זה שוב חזר והפנים והאוזניים אדומות וחמות להפליא, ומעט בידיים.
היא עכשיו נרדמה ואני מנסה לחשוב למה הפריחה חזרה- אולי רגישות לחלב? א. ערב עם גבינה, מעדן ואח"כ בקבוק "סימילאק"? גם בבוקר היא שתתה בקבוק סימילאק אבל לא שמתי לב אם זה מה שהחמיר את העניין. אולי כי טיילתי בחוץ אחה"צ?
יש לציין שבפעם הראשונה שלקחה "מטרנה" בגיל 5 ח' היא פיתחה גם אלרגיה מהסוג הזה שחלפה מעצמה כעבור שעתיים. עד גיל שנה לא טעמה מוצרי חלב (תחליף צמחי), עשינו ניסיונות וה"סימילאק" עובד חלק כבר 4 חודשים. והגבינה, המעדנים, הכל.
האם זו אלרגיה לחלב? עוד פעם? ואם לא, למה יכול להיות שכן? ו..כמה זמן זה יכול להימשך?...
סליחה על האורך ואשמח להיענות...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריחה
ד``ר ולרי טפליצקי26/07/2009על פי תאורך מדובר באורטיקריה - סוג של פריחה אלרגית.
צריך לפנות לרופא ילדים ואלרגולוג להתאמת טיפול הולם.
לא סביר שמדובר באלרגיה לחלב לאחר תקופה ערוקה של סבילות מלאה של מוצרי חלב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לקטון CGאיריס21/07/2009
עברתי בדיקת טסטים בגב וגילו כי אני אלרגית לקטו CG. קראתי את ההתכתבויות בפורום ויש לי שאלה: האם Methylprpional (נמצא בג'ל לכביסה ובמרכך לכביסה) הוא גם שם נרדף לקטון?
תודה רבה, איריס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיה לקטון - שאלה נוספת
איריס21/07/2009ביקרתי אצל רופא העור שלי עוד לפני שידעתי על האלרגיה לקטון. הוא נתן לי כדורים נגד אלרגיה לבוקר - ARIUS ולערב - ZELLERGY למשך חודשיים. התחלתי להשתמש לפני יומיים. האם כעת שאני יודעת ממה האלרגיה נוצרה כדאי להפסיק את הכדורים או להמשיך חודש/חודשיים?
תודה, איריס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאריוס
איריס21/07/2009לי האריוס לא עזר כלל !!!
צריך לדעת להימנע מהחומר הזה , זה מאוד קשה.
הרופאה שלי אמרה לי שזה כמו להימנע מניקל, שקיים גם בכל מקום, זה רק נשמע פשוט.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיריס.
ד``ר בן רנר28/07/2009קחי מה שנאמר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה... דחוף!!! אפשר לקבל תשובה...
איריס27/07/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לאבקעידו20/07/2009
אני אלרגי לאבק ויכול רק לנושם דרך נחירי אחד .
הלכתי לרופא הוא הביא לי כדורים ומשאף אבל הם לא עזרים לי
האם הטיפול הבא הוא חיסון?
והוא נמשך ל3 שנים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עידו
ד``ר בן רנר20/07/2009כן ונמשך מינימום 3 שנים.מקובל עד 5 שנים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגייה לכלביםאיריס20/07/2009
בני בן ה-8.5 אובחן כאסמטי קל. מאז שנולד הוא סבל מדרכי הנשימה מדי פעם מקבל טיפול מונע בודיקורט. לפני מס' חודשים עשינו לו טסטים לאלרגייה כי חשדנו שהוא אלרגי לכלבים, כל שבוע שמגיעים לסבתא שיש לה כלב הוא חוטף התקף שיעול,צריבה בעיניים חמורה,גירודים באזור הצוואר,קוצר נשימה. הפרופסור שהיינו אצלו נתן לנו כדורים לאלרגייה והחלטתי לא לתת אותם. כל פעם אחרי התקף אני עושה לו אנהילציה עם בריקלין והוא חוזר לעצמו. השאלה אם בכל זאת אני אתן את הכדור שעה לפני שאנחנו הולכים לסבתא האם יש תופעות לוואי לסוג כדורי אלרגייה? לא זכור לי שם הכדור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגייה לכלבים
ד``ר ולרי טפליצקי20/07/2009שלום רב,
הדרכים להתגונן הם לאוורר את הבית שיש בו כלב, לנקות את הבית לפני הגעתכם,
אפשר גם לתת כדור אבל זה יכול לא להספיק וצריך לבצע אינהלציה של בריקלין גם לפני הביקר אצל סבתה כדי למנוע התקף.
חשוב מאוד למנוע התקף של אסטמה בגלל שמאוד לא נעים לילד להרגיש בהתקף של אסטמה, קשה לו לנשום, החזה שלו טפוס. לעיתים ההתקף יכול להיות מאוד חזק.
אם לילד יש אסטמה קלה הוא יכול להיות זקוק לטיפול קבוע גם ללא קשר לחשיפה לכלב. זה כנרא לא הגורם היחידי להתקפים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלריות כל השנהניצן אילוז19/07/2009
שלום, יש לי אלריה למס' דברים ביניהם קרדיט האבק. טיפול בכדורי אריוס אכן עזרו ל24 שעות. השאלה אם יש טיפול מעבר לכדורים כי אני לא רוצה כל החיים להיות תלויה בכדורים הללו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניצן
ד``ר בן רנר19/07/2009בהחלט.ניתן לקבל טיפול חיסוני במרפאות האלרגיה שבקהילה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה בצורת עקיצות?תומר19/07/2009
שלום,
כבר כמה שנים קורה לי שמדי פעם מופיעה לי על העור מעין "עקיצה" - אני מאמין שמדובר בשיחרור מאסיבי של היסטמין באותה נקודה, המרכז בהיר קשיח ובולט יותר ומסביב עיגול אדום, אך אני לא חושב שזה נגרם מעקיצה כלשהיא. לפעמים שאני כן נעקץ מיתוש זה מביא לתגובה זהה אבל במקרה הנ"ל אני לא מרגיש כלום עד שאני במקרה נוגע בזה ואז זה מחמיר ובדרך כלל זה מופיע על עור הפנים. לאחר כשעתיים שלוש אין זכר לכלום והעור חוזר למצב נורמלי.
האם זה נובע מאלרגיה פנימית לגורם כלשהו בגוף או יתכן וזה משהו מיקרוסקופי על העור שגורם לגירוי?
תודה,
תומר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תומר
ד``ר בן רנר19/07/2009רצוי לבדוק את התופעה. ייתכן וזו חרלת (אורטיקריה)הנובעת משחרור היסטמין מקומי.גש למרפאה אלרגית להתיעצות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת דםמיכל19/07/2009
בתי, תינוקת בת שנה וחצי עברה בדיקת דם לבירור מצבה הכללי על רקע העדר שגשוג. בין יתר התוצאות שהתקבלו התקבלה התוצאה הבאה: ige immunoglobulin e - ערך 5 מה זה אומר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקת דם
ד``ר ולרי טפליצקי19/07/2009זה ערך נמוך ובד"כ תקין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

