מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פריחה בפניםאבא מודאג17/08/2009
שלום לבתי בת החודש החלה להופיעה פריחה שבטיפת חלב טענו שזה הורמונים רופאת ילדים חושדת שזה אלגיה לחלב והומפט המליץ להמינע מחלב
עכשיו אני מבולבל כן יש לה אלגיה אין לה
כאשר הילדה בטמפרטורה של 24 מעלות ורגעוה פחות רואים את הפריחה
שחם לה או שהי עצבנית הפריחה מתחילה להיות בולטת ואדומה
בעיקר הופיע בפנים ובקרקפת למרות שמתחיל להיתפשט לבטן והצוואר
אנא את עזרתכם
בברכה
כפיר שחר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגהי אלרגיה לחלב
שיר18/08/2009יכול להיות שמדובר בכלל בתופעה של אסטמת עור ולא באלרגיה לחלב, תפנו לרופא ילדים לבדיקה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכפיר
ד``ר בן רנר19/08/2009מחלות עור קשה לאבחן ברשת.אין קשר לחלב והורמונים בתינוקות |(בלבד) יכולים לגרום לאקנה(פצעי בגרות של תינוקות)גש לר' עור ולאלרגולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליחה כרונית שקופה בגרוןשלמה16/08/2009
שלום רב עשיתי את כל הבדיקות אצל אלרגולוג , לבדוק האם אני סובל
מאלרגיה כל שהיא , והוא לא מצא שום דבר .
אני מטופל אצל רופא א.א.ג ע"י כל מני כדורים , ולא פתר לי את הבעיה .
מה עושים ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלמה
ד``ר בן רנר19/08/2009ברור שאיך אלרגי..אאג אמור לטפל בבעיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרד מטריד בכל חלקי הגוףארז16/08/2009
במשפחה שלנו יש תופעות של גרד בזרועות ברגלים בגב ועוד,כמעט לכולם.
אנחנו לא יודעים מה מקור האלרגיה שקיים בבית: באיזור המגורים , בסבון שמשתמשים, באוכל.
היום ראיתי באינטרנט שאבקת כביסה מכילה אנזימים יכולה לגרום לאלרגיה (דבר שלא חשבנו עליו).
האם יש אבקות ללא אינזימים או רעיון אחר להיפטר מהצרה הזו . תודה למשיבים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ארז
ד``ר בן רנר19/08/2009לא סביר שכל בני המשפחה יגרדו אלא אם חלו בגרדת |(סקביאס) או עקיצות חרקים.גש למרפאה אלרגיה או עור.רגישות לאנזימי אבקת הכביסה תוארה רק בכובסות הודיות שעובדות במפעלי הדטרגנטים הענקיים בהודו ולא באנשים מן הישוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות לזיהוי אלרגיותמור15/08/2009
שלום דוקטור,
רציתי לשאול איזה בדיקות יש בשביל לזהות אלרגיות?
אני לפני ניתוח כריתת קונכיות ואני חושש שיש לי פשוט אלרגיה,
(אני סובל מאף סתום כ90 אחוז מהיום)
עשיתי בדיקת טסטים במרפאת אלרגיה ולא מצאו לי כלום,הרופא שלח אותי לעשות בדיקות דם
עשו לי בדיקה של LG-E TEST והערך שקיבלתי הוא 70 שהטווח הוא בין 10-100.
אני משתמש בתרסיס לאף שנקרא אלגרו והוא עוזר לי ממש ובגלל זה מתחזק לי התחושה שיש לי אלרגיה.
השאלה שלי אלייך היא האם יש עוד דרך לשלול אלרגיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מור
ד``ר בן רנר19/08/2009ע"פ הבדיקות אינך אלרגית ולמעשה נעשית את הבדיקות שניתן לבצע ואין סביבה להוסיף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע שיערתמי13/08/2009
שלום. אמי כבת 77 סובלת מפיברוזיס ריאתי על רקע של וסקוליטיס. מקבלת חמצן באופן קבוע מזה 3 חדשים. האם ניתן לאפשר לה לצבוע את שיערה בצבע נטול אמוניה ונטול רזורצינול (והמכיל אחוז חמצן נמוך)? (עד לפני כשלושה חודשים, בטרם התדרדר מצבה נהגה לצבוע שיער דרך קבע בצבע המכיל את הנ"ל ולא הראת שום סימני רגישות או תופעות נשימתיות בסמוך).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמי
ד``ר בן רנר19/08/2009אין מניעה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אסטמה ותיקנים יונתןיונתן טיסקר12/08/2009
שלום ד"ר
בהמשך לתשובתך
השאלה עים אני ניפתר מהתיקנים הוא בהנחה שזה תיקנים הוא מההלרגן שמפריע לי
העים אני יפתר מההסטמה הוא שההסטמה היא דבר בלתי הפיך ?
כמו כן אני מלווה בכיך השאלה עים כיך מגיע מחלל האף הוא כנה הנשימה
לידיעתך מתופל ב סרוטייט דיסקוס פעמיים ביום
וונטולין לפי הצורך
טיפות אף על בסיס סטרואידי ששככתי את שמו
בתודה יונתן טיסקר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יונתן
ד``ר בן רנר19/08/2009לאסטמה הרבה גורמים והתיקנים רק חלק מהסיבות .לכן לא ניתן לענות על השאלה בהחלטיות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תיקנים ואסטמה יונתן טיסקריונתן11/08/2009
שלום ד"ר
בהמשך לתשובתך
עים אני מבודד את האלרגן אז אני יכול להיפתר מההסטמה
קיים טסט לאלרגיה לתיקנים
יש חיסון נגד הלגן זה
בתודה יונתן טיסקר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יונתן
ד``ר בן רנר12/08/2009בדיקה יש חיסונים אין לבודד ניתן.ע,י ריסוס הבית וסגירת כל פתחי הכניסה והיציאה של התיקנים במטבח שירותים כל חרכי הקיר לדעתי משימה קשה אבל אפשרית.התיקנים המעופפים אינם הבעיה אלא אלה המתגוררים בקירות ומאחורי אביזרי המטבח והארונות והביוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סימילאקקרן11/08/2009
בני בן 5 חודשים. עד היום ינק כמעט מלא, למעט בקבוק אחד ביום של סימילאק.
לאחרונה עברתי ל 4 בקבוקי סימילאק ביום של 180 מ"ל ו 2 הנקות. מאז התינוק סובל מכאבי בטן ושלשולים (בעיקר אחרי ארוחה לא משנה איזו).
האם מדובר ברגישות לסימילאק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סימילאק
ד``ר ולרי טפליצקי12/08/2009לא ברור כעת האם מדובר ברגישות לסימילק.
יציאה רכה אופיינית לתינוקות.
יש לפנות לאלרגולוג לביצוע טסט אלרגי לחלב פרה.
צריך לספור כמות היציאות ביום, לשים לב לצבע של היציאה, לנוכחות דם בצואה.
לשים לב להרגשה הכללית של התינוק, תאבון, עליה במשקל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גבינה צהובה ואלרגיהליהי11/08/2009
שלום,
בני בן 20 חודש רגיש לחלב מאז היולדו (בדקנו גם בטסטים עוריים). נאמר לי כי למרות רגישותו אפשר לתת לו גבינה צהובה, כי היא לא מכילה את החלבון. האם זה נכון?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גבינה צהובה ואלרגיה
ד``ר ולרי טפליצקי12/08/2009אסור לתת גבינה צהובה לילד שאלרגי לחלב פרה.
כן מותר לתת גבינה במקרים של רגישות לסוכר חלב לקטוז שזה לא המקרה אצל פאוט בד"כ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תיקנים ואסטמהיונתן10/08/2009
שלום ד"ר
רציתי לשאול אזה אלרגן מופיע אצל תיקנים ומידת חומרותו
בתודה יונתן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חחחחח
ייייייי10/08/2009דיי אם השטויות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיונתן
ד``ר בן רנר10/08/2009האלגן נקרא Bla g 1 והוא גורם לתופעות אלרגיות כמו קרדית האבק.החומרה תלויה ברגישות הספציפית של חולה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוזניים אדומות אצל פעוטה בת 7 חודשילימור09/08/2009
שלום
בתי היא בת 7 חודשים לאחרונה היא נוגעת הרבה באוזנים
רופאת ילדים אבחינה שכתוצאה מהחום הילדה קיבלה אלרגיה באוזנים ולכן יש למרוח לה משחה .
עלי לציין שאין במהלך היום ,שום אדמומיות או נקודות מסביב לאוזן
לאחר מספר ימים הלכתי לרופא אף אוזן גרון שאיבחן כי אין שום דבר וכי הילדה גילתה את האוזנייים
אך אני חוששת ומרגישה שמשהו לא בסדר הילדה לאורך כל היום נוגעת באוזנים וכאשר היא אוכלת האוזנים לאחרונה הופכים להיות אדומים .
אבקש לדעת לאן לגשת לאתר את הבעיה אני מאמינה שהיא לא נוגע סתם ככה באוזנים
היא מושכת בהם ומכה אותם כאילו משהו מפריע לה
אשמח תשובה במהרה .
לימור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לימור
ד``ר בן רנר10/08/2009האם את מתכוונת לאפרכסות ?אם כן ,.עור האפרכסת עדין ובהיר והשכבה התת עורית דקה.לכן כל זרימת דם מרובה תגרום לאודם חום ולפעמים וגרד.התופעה נפוצה לאחר שתיית יין אלכוהול חשיפה למקור חום חיצוני כגון תנור וכן שחרור היסטמין בזמן תגובה אלרגית. התופעה נפוצה וחולפת עם הזמן.ניתן לבצע בדיקות לאלרגיה אך אני בספק אם תתגלה הסיבה.עקבי מתי זה קורה ובעקבות מה.סיבה נוספת לגרד היא כניסת חלב מבקבוק ההנקה לאוזן בזמן הזנה במצב שכיבה. זו לא אלרגיה אלא גירוי מקומי.סיבה נוספת היא סבון הרחצה .בכל מקרה אוזניים אלרגיות אין!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורותגיא09/08/2009
לפני כתשעה חודשים התחלתי לסבול מסחרחורות (לא מהסוג שהכל מסתובב, אלא יותר הרגשה כמו של שיכור). הסחרחורות נמשכות (ז.א. לא התקפים קצרים). בשכיבה ובשינה זה נעלם אך במשך היום זה נמצא. במשך תשעת החודשים היו תקופות של שבועות בהן הסחרחורת נעלמה ולאחר מכן חזרה בבת אחת. עברתי בירורים שונים כולל אאג, נוירולוגיה (כולל MRI מח מכוון אוזניים, בדיקה קלינית ועוד), קרוטיס, בדיקות דם (כולל B12 חומצת פולי ועוד), לב במאמץ, לחץ דם – והכל תקין. רופא המשפחה ושאר הרופאים לא ממש יודעים כיצד לתקוף את הבעיה ונאלצים לפטור את העניין ב-"זה בטח משהוא ויראלי שיעבור" או "זה פסיכוסומטי תפסיק לחשוב על זה" אך מודים כי הם סבורים כך כי אין להם שום מידע שיכול לכוון אותם... כמה נתונים נוספים: אני בן 40, סובל מטיניטוס קל דו אוזני יותר מ 10 שנים, סבלתי בעבר מנזלת אלרגית – אבל חוץ מזה בכל 40 שנותי הייתי בריא. בשנה האחרונה אני עובד מהבית. בנוסף, הכנסנו הביתה תוכי (לפני כ 10 חודשים). שאלתי היא האם יש סיכוי שתופעה אלרגית כלשהיא עשויה להסביר את הסחרחורות? איזה שהיא עצה אחרת? תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גיא
ד``ר בן רנר10/08/2009סחרחטרת אינה בעיה אלרגית.גש לרופא אאג .הסיבה השכיחה ביותר הוא דלקת באוזן הפנימית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירוד אינטנסיבי באףנטלי07/08/2009
בשנה האחרונה התחיל לי גירוד באף שבכל כמה דקות אני מרגישה צורך לגרד אותו וזה נראה כאילו יש לי עיוות בפנים. הלכתי לבדיקה של אלרגיה וראו שיש לי אלרגיה לאבק, כרדית הבית וחתולים.
אני מגרדת באף בכל מקום בין אם הוא נקי או לא, וזה נראה ממש נורא. אני מגרת את האף בחלק החיצוני שלו.
גירוד האף הוא 24 שעות ולא נראה שהוא חלק מהאלרגיה.
מה זה יכול להיות?
כששאלתי רופא הוא ישר אמר לי שזה אלרגיה אבל זה לא הגיוני כי זה מופיע אצלי כבר שנה ולא מפסיק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גירוד אינטנסיבי באף
ד``ר ולרי טפליצקי09/08/2009אלרגיה זה למצב קבוע.
תנסי טיפול עם תרופות אנטיהיסטמיניות וספרי לאף. זה מאוד עוזר ולא מזיק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לתות עץנטע בראל06/08/2009
בתי בת ה 3 אלרגית לתות עץ, כך מסתבר.
במסגרת הפעוטון אכלה תות עץ שחור, ובלילה התעוררה עם סימנים אדומים ונפוחים על הבטן.
בשבועיים הבאים זה הלך והחמיר, נפיחות בפנים בשפתיים, סביב העיניים, גפיים, גב ובטן.
מעבר לאודם והנפיחות כמובן שזה גירד מאוד.
טופלנו ע"י רופא המשפחה ולאחר שבועיים נפרדנו מהצרה.
האם תות שדה הינו מאותה משפחה, וחוץ ממנו האם יש עוד פירות או ירקות שעלי להרחיק ממנה?
תודה ואשמח לתשובה, נטע, אמא מודאגת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נטע
ד``ר בן רנר06/08/2009לא אין קשר.השם דומה רק בעברית.גשי למרפאה אלרגיתלבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לחלב, בדיקת LRH+ACTHליאור05/08/2009
שלום רב
ביתנו בת ה-7 רגישה לחלב מאז שהיא נולדה, במשך השנים עשינו מספר בדיקות שהעידו שהיא עדיין רגישה. (מתבטא בנפיחות ודמומויות סביב הפה, עד כאבי בטן והכאה).
לאחרונה הומלץ לנו לעשות בדיקת דם לאלרגיה LRH+ACTH ,
כל התוצאות יצאו פחות מ - 0.2 למעט התוצאה Milk f2 - 23.3
האם זהו ערך שמעיד על אלרגיה חריפה, או מעטה, מה המשמעות של ערך זה ומה דרך הפעולה שיש לעשות?.
תודה
ליאור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליאור
ד``ר בן רנר06/08/2009בדיקה מצביעה על אלרגיה לחלב.לLRH ACTHאין קשר זו מערכת אינדוקרינית שלא קשורה לנושא.כנראה השתרבבה לטופס הבדיקה בטעות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

