פורום אלרגיה, טיפול באלרגיות - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רגישות למתכות
    דני
    05/10/2009

    כשאני שם חגורה, לאחר יומיים-שלושה, מופיע לי גרוד באזור בו נמצא האבזם (גם אם אין מגע ישיר של האבזם עם הגוף). כשאני עונד שעון עם גוף מתכתי או טבעת וכד.., מופיע לי גרוד חזק באזור המגע בין המתכת לעור.
    לעומת זאת, טבעת הנישואין, העשויה מכסף וזהב, לא גורמת לשום גירוי.
    לפני מספר שנים אמר לי רופא שיש לי אלרגיה למתכות ובדיקת אלרגיה אישרה זאת. מה אסור ומותר לעשות, איפה ניתן למצוא מידע בנושא? איך מסתדרים עם הדברים הפשוטים כמו חגורה למכנס שיוצרת אלרגיה גם מבעד למכנס? הסתרת הכפתור של הג'ינס שעובר גם דרך התחתון?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רגישות למתכות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רגישות למתכות

    ד``ר ולרי טפליצקי
    05/10/2009

    מדובר ברגישות למתכת ניקל,
    היקר, להיזהר ממוצרים מתכתיים,
    בקניית שעון לשאול לגבי נוכחות של ניקל,
    ישנו תכשיר שנקרא NICKEL TEST שבודק באופן מיידי נוכחות ניקל במתכת.
    ניתן לרכוש אותו ,למשל, בסוכנות קבי פארם בטלפון 08-9356820 052-2802474 קביליו או איילת.
    מכוון שניקל נפוץ מאוד בסביבה מדי פעם תהיה לך פריחה. במקרה שה קיים טיפול מקומי יעיל .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלרגיה לאלכוהול
    בחור25
    02/10/2009

    שלום אני בן 25 יש לי אלרגיה לאלכוהול לפחות נראה לי ככה לפי התופעות לאחרי השתייה, שגם תלויים בכמות שאני שותה. התופעות הן פריחה על הגוף וקוצר נשימה. התופעה של הפריחה היא מופיעה גם במגע חיצוני של העור. למשל בבדיקות דם שמחטאים את האזור.
    השאלה העם יש תרופות נגד אלרגיות שאפשר לקחת אותם עם אלכוהול כך שגם אני יוכל מדי פעם להנות מיציאה לפאב המקומי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אלרגיה לאלכוהול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם אני

    זהר
    11/08/2011

    אלרגית אבל בלי קוצר נשימה
    ולשתות אלכוהול כשאתה אלרגי זה רק אומר שזה לא מתפרק לך בדם ואוכל לך את הכבד הרבה יותר מהר מאנשים רגילים
    אני לא שתיתי הרבה בחיים אבל אני יודעת שעוד פעם פעמים ואני יכולה למות
    ולמדתי שאתה לא צריך לשתות כדי להנות
    ולפחות יש מי שינהג הביתה:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלכוהול

    ד``ר בן רנר
    04/10/2009

    אין לשתות אלכוהול חד וחלק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלרגיה לאוקסי
    לירון
    02/10/2009

    שלום דוקטור,
    לפני כשנה בערך השתמשתי במשחה אוקסי לפצעים ולקח לפנים שלי חודש לחזור לקדמותם אחרי האלרגיה הנוראית שיצאה לי בגלל המשחה. הפנים התנפחו מאוד והאדימו ולקחתי לורטדין יום יום לטיפול.
    עכשיו מרחתי משחה מיוחדת מהקוסמטיקאית שלי וזה הוציא לי אלרגיה אפילו גרועה יותר מלפני שנה ואני מניחה שזה בגלל שזה מכיל חומרים דומים.
    אמא שלי רגישה ליוד וחשבנו,האם יכול להיות שהמשחה אוקסי מכילה את זה בתוכה ושזה בעצם גנטי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אלרגיה לאוקסי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוקסי

    ד``ר בן רנר
    04/10/2009

    תקראי את דף ההוראות המצורף.זה חומר מקלף ולכן גורם תופעות כאלה לבעלות עור רגיש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלרגיה שעברה?
    אופק
    01/10/2009

    שלום. הייתי ממויין לקורס טיס, בשלבי בדיקות רפויאות. נמצאתי כשיר בהכל, אך ראו שלפני כ-3 שנים היו לי תסמינים אלרגים (עיניים אדומות, נזלת אלרגית) ורצו שאבדוק זאת. הלכתי לבדיקה אלרגתית ונמצאתי אלרגי לעץ ברוש. עכשיו, בתקופה האחרונה אני לא סובל משום תופעה אלרגית(לא ב-2 האחרונות כפי שידוע לי) ובחיים לא ניזקקתי לתרופה נגד אלרגיה. חיל האוויר הדיח אותי, ושלחתי ערעור ודחו אותו. השאלה שלי אליך, זה האם חיל האוויר מסתמך על זה שהאלרגיה יכולה לפרוץ עוד בעתיד? האם אלרגיה ל"ברוש" אכן משמעותית כלכך? והאם אין אפשרות שנעלמה לי האלרגיה לחלוטין..? תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אלרגיה שעברה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אופק

    ד``ר בן רנר
    04/10/2009

    ברור שאין לרגישות לפריחת הברוש שום קשר להדחה מקורס טייס.היות ומספר המועמדים רב כל תלונה ואפילו בלתי רלוונטית יכולה להוות עילה להדחה. אלו החיים .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרד וניפחות בכפות ידיים ורגליים
    איתי
    30/09/2009

    שלום. בשנה האחרונה בכל פעם בכפות רגליים או בכפות ידיים בעיקר באצבעות מתנפחות עם גרד בלתי נסבל וכאבים . היתי אצל רופא אלרגיה נתנה לי כדורים ומשחה אבל בלי שום שינוי. עד עכשיו לא עברתי שום בדיקת דם עבור הבעייה. אבקש דחוף את עזרתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדי

    ד``ר בן רנר
    04/10/2009

    מדובר קרוב לוודאי בחרלת.הטיפול כדורי אנטיהיסטמיניקה .אני משער שהרופא ישלח אותך גם לבדיקות כלליות לשלול מחלת רקע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • CT סינוסים +כאבי בטן לאחר חיסון
    נירית
    30/09/2009

    שלום, מזה כמס' חודשים אני סובלת מכאבי ראש עזים באיזור המצח, רופא אאג שלח לCT בו נראית ציסטה בסינוס מקסילרי שמאלי+ עיבוי רירית ברוב תאי אוויר אתמואידיאליים ומערות המצח משני הצדדים+ היפרטרופיה בינונית של מערות האף. ממצאי רנטגן מראים גם כן את הציסטה. בעבר היו לי הרבה דלקות סינוסים. קוצר ראייה גבוה -13 , מרבה לשבת מול המחשב והמיקרוסקופ ואז הכאב מתגבר. נוירולוג שלל בעייה נוירלית.
    מדדי דם: HB 10.8 , EOS 0.9 , ESR 60, CRP 0.81 , מדדי דלקת יכולים להיות גם עקב דלקת גידי אכילס ממנה אני סובלת.
    האם ייתכן שכאבי ראש נובעים מאלרגיות, (בילדות טסט לא הראה רגישות מיוחדת), האם מדובר בבעייה במבנה האף?האם יש פתרון לצמיתות כנגד הכאבים חוץ מאנטי הסטמינים?

    שאלה נוספת: לאחרונה התחסנתי בכחמישה חיסונים למזרח הרחוק, כשבוע לאחר המנה השנייה שכללה טטנוס+ צהבת החלו להופיע כאבים חזקים בבטן צד שמאל מתחת לצלעות, אולטרה סאונד של דרכי שתן+ בטן היה תקין. האם זה קשור לחיסונים? האם להמשיך למנת חיסון ה-3? האם יתכן ביטוי אלרגי שכזה? האם נשקפית סכנה לכבד? (במשפחתי 2 דורות סכרתיים האם יש קשר?)

    תודה רבה וחג סוכות שמח!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נירית

    ד``ר בן רנר
    04/10/2009

    לגבי כאבי הבטן יש לשאול ל במרפאת המטיילים. זו לא אלרגיה. כאבי הראש שכיחים בדלקות סינוסים.גשי למרפאה אלרגית לשלול גורם אלרגי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נזלת אלרגית וחדר מלח
    גילה
    30/09/2009

    האם למישהו יש אינפורמציה לגבי טיפול בחדר מלח בנזלת אלרגית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נזלת אלרגית וחדר מלח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חדר מלח

    ד``ר בן רנר
    04/10/2009

    מדובר בשהיה בחדר נקי מאבק עם לחות גבוה ואידי מלח. האם זה עוזר.? תלוי את מי שואלים.מכיוון שהאלרגיה נשארת בכל מקרה התשובה ברורה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חדר מלח-לי זה עזר

    סיוון
    05/10/2009

    אני מטופלת בחדר מלח בעקבות נזלת אלרגית ואני חייבת לציין שהטיפול מאוד עוזר לי. אמנם אני עוד רגישה לאבק אבל התגובה שלי ממש כלום לעומת מה שהיתה לפני הטיפול. לי זה מאוד עזר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלרגיה בפנים
    אביבית
    30/09/2009

    שלום,
    לפני 6 ימים התחלתי לשים ג'יל נגד אקנה וולגריס בשם זינדקלין בבוקר וג'יל בשם אדפרין בערב. עפ"י הרופא, נדרשתי לשים את הג'יל במשך כחודש. בנוסף, התחלתי להשתמש בסבון פנים של ד"ר עור בשם אלפא קלין סקין לעור בעייתי. כעבור 4 ימים הפנים שלי נהיו ממש אדומות ומגרדות וגם במצח נהיו לי כמו הרים קטנים אדומים. הלכתי לרופאה והיא אמרה שנכוותי מהג'יל כי הוא ממש חזק וכנראה זה אלרגיה. היא נתנה לי משחה בשם אפלומיצין לשים במשך 4 ימים פעמיים ביום. רציתי לדעת תוך כמה זמן המצב אמור לחזור לקדמותו ואיך זה ישפיע על האקנה הקיים. רציתי לציין כי המראה כרגע הוא לא אסטתי, וכי אני לא יודעת אם זו אלרגיה או יובש חריף.

    תודה,
    אביבית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אלרגיה בפנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אביבית

    ד``ר בן רנר
    04/10/2009

    אמנם האודם מהג'ל ויש חהפחית את ריכוז החומר הפעיל ולהתחיל מחדש בזהירות.כל החומרים הללו הם חומרים מקלפים ויש להזהר ממריחה מוגזמת .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלרגיה בעור
    קרן
    30/09/2009

    שלום,
    בתי בת 10 ,הופיע לה אלרגיה בעור-גירוד בחלקי גוף בטן גב,עורף וקצת בפנים וברגלים . נראה כמו עקיצות יתוש -פסים אדומים . היא קיבלה מרופאת משפחה במשך כשבוע :לורתרים,שלא עזר לה ולכן קיבלה למשך 3 ימים דנלון. הדלנון עזר והעלים את הפריחה אבל ביום הרביעי לאחר סיום התרופה חזרה האלרגיה עם גירוד ,נזלת וקשיי נשימה בלילה. (הילדה היתה אלרגית עד גיל 3 לחלב וסויה).מה עלי לבדוק ?ומה הטיפול כרגע באלרגיה זו?תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אלרגיה בעור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן

    ד``ר בן רנר
    30/09/2009

    מדובר קרוב לוודאי בתופעה שפירה הנקראת חרלת.גשי למרפאה אלרגית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלרגיה לבן 3 בעיניים
    מיה
    29/09/2009

    שלום
    בני בן השלוש סובל מאדמומיות קשה בעניים כול פעם שהוא משחק במשחק הבלון זה עם הסבון
    אני חושבת שהוא אלרגי לסבון ולעוד דברים האם אפשר לעשות בדיקת אלרגיה לבן 3 כידי לראות מה גורם לעניים להיות ככה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אלרגיה לבן 3 בעיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיה

    ד``ר בן רנר
    30/09/2009

    אפשר בהחלט במרפאה אלרגית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלרגיה בהריון
    נטלי א
    28/09/2009

    שלום רב,
    אני בשבוע 20 להריון
    לפני שבוע הייתי בטורקיה ושם התחילה אצלי מעין פריחה, חררה בעור בבטן וברגליים קרוב לברכיים. הפריחה מאוד מגרדת,
    הפריחה התפשטה למקומות נוספים לכל הבטן (בהתחלה זה היה רק במרכז) לידיים (החלק הפנימי), לחלק התחתון של הרגליים וגם האוזניים שלי מגדות מדי פעם. חוץ מזה איני סובלת מאף סימפטום אחר.
    רופאת משפחה אבחנה את זה כאלרגיה, אך לא הייתה בטוחה וגם לא ידעה לומר לי ממה נובעת האלרגיה, בינתיים אני סובלת... הרופא נתנה לי סבון בלנאום וקרם קלמין.
    המצב לא משתפר.
    1. האם ישנה סכנה לעובר.?
    2 האם יתכן שזו לא אלרגיה,? ממה שידוע לי אלרגיה אמורה להיות מלווה שם בשיעול, גודש באף, עיניים וכו'.
    3. תוך כמה זמן זה אמור לעבור?
    4. האם מותר לבצע אבחון אלרגיה בהריון?
    5. האם ישנן תרופות יותר יעילות ממה שהרופא רשמה לי?

    אודה על תשובה בהקדם
    נטלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אלרגיה בהריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלרגיה בהריון

    ד``ר ולרי טפליצקי
    29/09/2009

    1. האם ישנה סכנה לעובר.? - לשאל את הגינקולוג
    2 האם יתכן שזו לא אלרגיה? - יתכן, לא כל פריחה היא אלרגית, צריך לבצע בירור אצל אלרגולוג כדי לאבחן את הסיבה

    3. תוך כמה זמן זה אמור לעבור?- תלוי באבחנה אצל אלרגולוג
    4. האם מותר לבצע אבחון אלרגיה בהריון? - מותר ללא ספק
    5. האם ישנן תרופות יותר יעילות ממה שהרופא רשמה לי? - יש בוודאי תרופות יותר יעילות מקלמין ובלנאום, תרופות שהם גם מותרות בהריון ובטוחות ויעילות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלרגיה לשוקולד וסויה - תגובה

    ד``ר ולרי טפליצקי
    20/04/2012

    שלום רב, הכל לטובתך, יש טסטים אלרגיים לסויה ולשוקולד, מותר זילרגי בהיריון. תבואי לבדיקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר טיפול כימי
    אולגה
    27/09/2009

    שלום רב

    לפני 4 ימים עשיתי החלקה יפנית לשיער והרגשתי די בסדר.
    ועכשיו אני מרגישה אדמומיות ויובש וגירויי באזור הפנים והידיים והחזה
    אני סובלת מסבוריאה ואלרגיה .

    מה אפשר לעשות?

    תודה רבה מאולגה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לאחר טיפול כימי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יובש ואדמומיות בפנים

    ד``ר ולרי טפליצקי
    29/09/2009

    יתכן וזאת החמרה של סבוריאה או אלרגיה חדשה לאלרגנים סביבתיים או חומרים של החלקת השיער.
    בסבוראיה ובפריחה אלרגית מטפלים עם קרמים רפואים מקומיים ונגד אלרגיה ניתן לקחת גם כדור אנטיהיסטמיני. בשלב ראשון ניתן להסתפק גם בכדורים שמוכרים בבית מרקחת ללא מרשם.
    בהמשך מפני למומחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קטון CG במי בריכות שחיה ?!?!
    ש
    26/09/2009

    שלום,
    ראיתי תכתובת ארוכה בפורום זה לגבי אלרגיה לחומר הנ"ל, וגם אני רגישה אליו לאחר בירור עם מדבקות על הגב.
    הבנתי מאיזשהו ספר שמקורו בחו"ל שהחומר מוסף גם למים של בריכות שחיה ,בתור חומר משמר.
    אולי לא קראתי/הבנתי נכון ?
    האם תוכלו לעזור לי ? כי אם זה נכון, אז מובן לי למה הגרד מתגבר מאוד בקיץ.

    אני נתקלתי בקטע מתוך עמוד 214 מהספר, סעיף C:
    Handbook of food, drug, and cosmetic excipients מאת Susan C. Smolinske‏

    תודה רבה.
    (אולי אצטרך לבטל את המנוי לבריכה..)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קטון CG במי בריכות שחיה ?!?!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קטון CG במי בריכות שחיה

    ד``ר ולרי טפליצקי
    26/09/2009

    הדווח ורפרנס שלך מאוד מענינים. כמוון בתנאי שאכן מוסיפים חומר זה לבריחה שלך.
    אשמח לקבל כאן המשך האם באמת מוסיפים חומר זה לבריחה שלך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה עושים שטלפסט לא עוזר
    יונתן
    25/09/2009

    שלום שמי יונתן בן 26 מאובחן כ 7 חודשים עים אסטמה שלפי הרופא קלה ואלרגי לעצי זית +++ וקרדית האבק +++ ועץ אלון. ++
    כיום אני נוטל טלפסט פעם ביום בערב וסובל גם מנזילה אחורית מותר לציין שערך הige שלי הוא 492 והטלפסט לא עוזר עים הנזילה ואתקפי ההאסטמה מטופל גם בפלקסטינוז כ 3 חודשים ואין שיפור מה עליי לעשות ....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה עושים שטלפסט לא עוזר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה עושים שטלפסט לא עוזר

    ד``ר ולרי טפליצקי
    25/09/2009

    טיפול של אלרגיה מורכב מ3 אספקטים: טיפול סביבתי, תרופתי וחיסוני.
    טיפול סביבתי במקרה שלך זאת פעילות נגד קרדית אבק בית: בנוסף לפעילות רגילה (להוציא שטיחים, לשאב מזרן וכרית) ניתן גם לרכוש מטהר אוויר ולהשתמש בתכשירים כוטלי קרדית אבק.
    טיפול תרופתי: צריך להתאים ולנסות תרופות אחרות פרט לטלפסט.
    טיפול חיסוני, המטרה: בניית עמידות וחיסון. לקבל פרטים אצל אלרגולוג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רגישות או אלרגיה לאבוקדו
    לין
    24/09/2009

    שלום רב,
    הבעיה:

    אני בת 37, ללא בעיות בריאות מיוחדות. לאחרונה אני מגלה כי לאחר אכילת אבוקדו, מיד נוצרים אצלי כאבי בטן ובחילות, ממש כמה דקות עם סיום האכילה.

    הרקע (לא חובה לקרוא):

    איך הבנתי שזה מאבודקו? לאחר שאכלתי סושי (אני הכנתי) עם פרוסות אבוקדות בפנים (כמו שאני עושה כבר שנים, ללא בעיה) מיד החלו כאבי הבטן. לא ייחסתי להם גורם כלשהו.
    למחרת אכלתי שתי פרוסות לחם עם אבוקדו - שוב, כאבי בטן, בחילות - הרבה יותר חזק (יותר אבוקדו בתפריט...). מיד עשיתי הקשר, ונמנעתי מאבוקדו.
    אמש (לאחר כ -3 חודשים) שוב יצא לי לטעום אבוקדו, בכמות ממש קטנה, אולי כפית וחצי. ושוב חזרו כאבי הבטן והבחילות שלא חשתי כבר זמן רב.


    השאלה:

    האם אפשר בגילי המופלג, פתאום וללא סיבה נראית לעין לפתח רגישות למזון שאני אוכלת כבר שנים (לא באופן תדיר מאד, אבל מדי פעם)? האם זו אלרגיה, רגישות? מה עושים עם הבעיה המצחיקה הזו? האם אבוקדו מוכר כ troublemaker?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רגישות או אלרגיה לאבוקדו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לין

    ד``ר בן רנר
    24/09/2009

    קודם כול ארגיע אותך שגיל 37 אינו מופלג ואאחל לך אריכות ימים.אבוקדו הוא פרי אלרגני ידוע.trouble makerכפי שאת קוראת לזה.אציע לבצע מבחן עורי על מנת לקבוע בוודאות את האבחנה.
    שנה טובה וחתימה טובה בלי אבוקדו(שאני מאד אוהב)
    דר' ורנר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה, דוקטור! שנה טובה :-)

    לין
    30/09/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום