ילד בן 3 וחצי 6000 טסיות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילד בן 3 וחצי 6000 טסיות
    ירון
    16/09/2018

    שלום. בני בן 3 וחצי חולה בitp כבר 7 חודשים. בדרכ הערכים היו בין 14ל28 אלף טסיות. השבוע ירדן הטסיות ל6000. שוחחתמ טלפונית עםההמטולוגית הטפלת ואמרה שאם אין דימום לא חייב לבוא להמשיך לעקוב ולבצע בדיקה שוב עוד כמה ימים. עברו 4 ימים היום נעשתה בדיקה יש 7000 טסיות. האם הגישה מקובלת? האם כדאי לשמוע חוות דעת נוספת אני סהכ שמח שאין צורך בתרופות. אבל זה מלחיץ מאוד הערכים האלה. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד בן 3 וחצי 6000 טסיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • itp

    ד``ר דרור לוין
    21/09/2018

    שלום
    בהחלט צודקת ההמטולוגית שהקרטריון העיקרי לטיפול הוא הופעת סימני דמם ולא מספר הטסיות.
    כמובן שילד בן 3 שנים שקשה להשגיש עליו 24/7 זו תמיד החלטה מורכבת.

    לגבי חוות דעת שניה אני מאד בעד כיוון שגם במצב שלא יהיה כל חידוש ביעוץ , זה יתן לכם הרבה ביטחון בטיפול ויוריד חששות
    רפואה שלמה
    דרור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התגובה-עדכון

    ירון
    22/09/2018

    היי דוקטור. בהתייעצות שניה הוחלט לתת סטרואידים ל3 ימים לראות האם הילד מגיב. לצערי ביצענו בדיקה והיא נפסלה בנקבות קרישה של הדם במבחנה. כרגע יש חגים רק עוד כמה ימים נאכל לבצע את הבדיקה. מרגיש לי עפ הסימנים של הילד שיש עליה מקווה לטוב. עוד שאלה קטנה בבדיקה האחרונה יצא ana חיובי. האם יש משמעות לכך? מצרב בדיקה מאוד מודאג ויש עוד שבועיים עד הפגישה עם ההמטולוגית


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ITP ונוגדנים עצמיים נוספים

    ד``ר דרור לוין
    22/09/2018

    שלום
    צדקו מאד הרופאים שלכם ששלחו לבדיקת נוגדנים עצמיים אחרים מלבד הנוגדנים כנגד הטסיות יכולים להיות נוגדנים אחרים
    נוגדן מסוגANA הוא נוגדן כזה ובחלק מהמקרים זה יכול להיות סימן ראשון להבנה רחבה יותר של המצב
    רפואה שלמה
    דרור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו