מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ילד בן 3 וחצי 6000 טסיותירון16/09/2018
שלום. בני בן 3 וחצי חולה בitp כבר 7 חודשים. בדרכ הערכים היו בין 14ל28 אלף טסיות. השבוע ירדן הטסיות ל6000. שוחחתמ טלפונית עםההמטולוגית הטפלת ואמרה שאם אין דימום לא חייב לבוא להמשיך לעקוב ולבצע בדיקה שוב עוד כמה ימים. עברו 4 ימים היום נעשתה בדיקה יש 7000 טסיות. האם הגישה מקובלת? האם כדאי לשמוע חוות דעת נוספת אני סהכ שמח שאין צורך בתרופות. אבל זה מלחיץ מאוד הערכים האלה. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר itp
ד``ר דרור לוין21/09/2018שלום
בהחלט צודקת ההמטולוגית שהקרטריון העיקרי לטיפול הוא הופעת סימני דמם ולא מספר הטסיות.
כמובן שילד בן 3 שנים שקשה להשגיש עליו 24/7 זו תמיד החלטה מורכבת.
לגבי חוות דעת שניה אני מאד בעד כיוון שגם במצב שלא יהיה כל חידוש ביעוץ , זה יתן לכם הרבה ביטחון בטיפול ויוריד חששות
רפואה שלמה
דרור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה-עדכון
ירון22/09/2018היי דוקטור. בהתייעצות שניה הוחלט לתת סטרואידים ל3 ימים לראות האם הילד מגיב. לצערי ביצענו בדיקה והיא נפסלה בנקבות קרישה של הדם במבחנה. כרגע יש חגים רק עוד כמה ימים נאכל לבצע את הבדיקה. מרגיש לי עפ הסימנים של הילד שיש עליה מקווה לטוב. עוד שאלה קטנה בבדיקה האחרונה יצא ana חיובי. האם יש משמעות לכך? מצרב בדיקה מאוד מודאג ויש עוד שבועיים עד הפגישה עם ההמטולוגית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהITP ונוגדנים עצמיים נוספים
ד``ר דרור לוין22/09/2018שלום
צדקו מאד הרופאים שלכם ששלחו לבדיקת נוגדנים עצמיים אחרים מלבד הנוגדנים כנגד הטסיות יכולים להיות נוגדנים אחרים
נוגדן מסוגANA הוא נוגדן כזה ובחלק מהמקרים זה יכול להיות סימן ראשון להבנה רחבה יותר של המצב
רפואה שלמה
דרור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









.jpg)
