מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תפריטים06/07/2011
מישהי יכולה בבקשה לכתוב כאן תפריט לדוגמא שהביאו לה במרכז להפרעות אכילה? זאת אומרת תפריט לעלייה במשקל.
אני לא מצליחה לעלות עם התפריט שהדיאטנית הביאה לי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה ל-ים
ורו07/07/2011תביאי לי את המייל שלך אני יכולה להביא לך כמה תפריטים ובמספר קלוריות שונה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהורוניקה,
קרן אור13/07/2011היי,
הגבתי להודעה שלך בתגובה לים.
ומה שלומך?האם ישנם החלטות חדשות?איך את מסתדרת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתפריט - תגובה
קרן אור13/07/2011ים יקרה,
צר לי שאני קוראת את הודעתך רק עכשיו.
זה לא נכון ולא ראוי לתת לך תפריט מבלי להכיר אותך,את האנמנזה ואת ההיסטוריה של הפרעת האכילה שלך.אבל מה שיותר מדאיג אותי הוא שאת נמצאת בטיפול אבל לא משתפת את הדיאטנית שלך ועולה בדעתי שאולי היא לא יודעת שאת לא עולה במשקל?אולי את מחבלת בשקילות?שהרי אם לא היית עולה הדיון הזה לא היה מתנהל כאן אלא בחדר הטיפולי..יכול להיות שאת לא דבקה בתפריט ומקצצת ולכן לא עולה?
אני מניחה שאת יודעת מה הפתרון...במוקדם או במאוחר תצטרכי להתעמת עם זה.
זה ברור וטבעי שיהיה לך קשה אבל את צריכה להביא את הדברים לטיפול כדי שאפשר יהיה לדבר עליהם ולהקל.
תקני אותי אם אני טועה....
וורוניקה-אנחנו אף פעם לא יודעות מי יושב מאחוריי המסך ומאיזה נקודה הוא מתחיל את העלייה התזונתית ,זה לא יהיה נכון לספק תפריטים מבלי לדעת זאת.מה גם שלכל אחת יש צרכים,העדפות וחוסרים משתנים על פיהם התפריט נבנה.אני מבינה את הרצון שלך לעזור,אבל בה"א כמו בה"א הראש עובד שעות נוספות והכוונות שלך עלולות להתפס בצורה אחרת אצל האחר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

