וצה לרדת במשקל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • וצה לרדת במשקל
    מיואשת
    28/07/2011

    היי,
    אני רוצה לרדת במשקל, עליתי כמה ק"ג במהלך השנה האחרונה, אני לא יכולה לסבול את הגוף שלי ומרגישה מנופחת כל הזמן.
    ברגע שאני מחליטה לעשות דיאטה, הצורך במתוק ובפיצוי עצמי כ"כ גדול ואז אני הופכת להיות בולמית.
    גם בזמן לחץ ומצוקה רגשית אני הולכת לאכול ומיד אח"כ להקיא.
    אני מבקשת שתעזרו לי למצוא דיאטה או דיאטנית שתעזור לי לרדת 5 ק"ג וכך תרד לי תחושת הנפיחות. זה מציק לי בעיקר לפני מחזור כי הגוף אוגר נוזלים.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    וצה לרדת במשקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וצה לרדת במשקל - תגובה

    קרן אור
    02/08/2011

    מיואשת יקרה,
    אני מבינה את המצוקה שאת חשה,אבל האם באמת חשבת שבפורום תמיכה בה"א ניתן לך תפריט הרזיה????
    צר לי לאכזב אותך.רוצה להזכיר לך שהדרך להחלים ולהתגבר על הבולמוסים היא דווקא לא לצום אלא לאכול תזונה מאוזנת וקבועה,וזאת תוכלי לעשות בעזרתה של דיאטנית.
    הדגש צריך להיות על מניעת הבולמוסים .שום טיפול בה"א לא מתחיל בדיאטה.רק אחרי איזון וריפוי,ורק אם אח"כ תחליטו שאת באמת צריכה(ולא שזה עיוות של הפרעת האכילה ממנה את סובלת),ניתן יהיה לחשוב על תפריט אחר אבל ממש לא בתור התחלה.
    מציעה לך גם לפנות לטיפול נפשי שיעזור לך להבין ולהתיר את הקשיים האמיתיים שמבטאת הפרעת האכילה שלך.

    מקוה שאת בטוב,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום