שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    ירון
    14/01/2008

    שלום,
    גילתי על עצמי אחרי הרבה שנים שהעלמתי עין שיש לי הפרעות אכילה התקפי זלילה בעיקר במצבי רוח קשים ולצערי היו הרבה בחיי ובנוסף כפיצוי על כל שאולי לא היה לי בחיי, היום אני מנסה לעבוד על זה אבל זה קשה נורא לבד בעיקר שהמשפחה אף פעם לא יודעת מזו הבעיה כי בתכלס הם אף פעם לא רואים אני מנסה לעזור לעצמי מנסה להתשלט על ההתקפים אבל לעיתים נשבר כמובן שזה מתבטא בעודף משקל אומנם לא רציני אבל עדין משפיע עליי וגורם לי להרגיש דחיה שמתבטא בהרבה מובנים אחרים בחיי .

    האם אפשר פה אולי לקבל כתף חמה וטיפים שאוכל ללכת בדרך טובה יותר.

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי ירון

    קרן אור
    14/01/2008

    אשמח לתת לך כתף חמה...אבל נראה לפי מה שאתה מספר כי אתה צריך טיפול,עמ"נ להבין מה האוכל מסמל בשבילך,ואילו רגשות אתה מנסה להדחיק....
    לא כתבת בין כמה אתה,זה משנה לבחירת אופן הטיפול וכן הדיסקרטיות.
    אשמח לשמוע יותר פרטים,כפי שאתה מוצא לנכון.
    שלך,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום