עזרה ..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה ..
    חסוי
    24/08/2011

    יש לי משהוא בלב שאומר לי שיש בעיה והראש אומר להמשיך ...
    ואני מתכוונת ל-להמשיך לאכול מספר מצומצם של קלוריות .
    אני בתת משקל (1.56 על 43.4 קילו )
    אבל אני מפחדת לבקש מאמא שלי לקחת אותי לאבחון או לפסיכולוגית המתמחה בנושא כיוון שאני מפחדת מהתגובה של ההורים והמשפחה .
    אני באיזה שהוא אופן מודעת לכך שיש בעיה כי אני לא אוהבת את הגוף שלי , אוכלת מצומצם ובכללי האוכל והמלחמה איתו זה חלק גדול מהחיים שלי שאני לא יודעת אם אני מוכנה לוותר עליו אבל אני יודעת שההרגשה של החוסר מוכנות לא תעלם .
    אני אשמח אם תעזרי לי ותתני לי סוג של הכוונה ראשונית .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה ..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול מלווה...

    אלה
    25/08/2011

    היי חמודה, נכנסתי לפורום כאמא לילדה אשר סבלה מהפרעות אכילה מאוד קשות. אחרי שהיא ישבה ודיברה איתנו ואנחנו בהסכמה מלאה וברצון רב רצינו כ"כ לעזור לה, החלטנו לקחת אותה למכון פרטי שיש בתוכו יחידה להפרעות אכילה. פגשנו מבטפלת מקסימה למפגש ראשוני שאיבחנה את מצבה וליוותה אותנו בכל התהליך הדרוש והסבירה לנו למה הילדה זקוקה. קיום לאחר טיפול במרכז היא עלתה קצת במשקל ושמרה עליו כך כבר קרוב לחצי שנה! זה כיף גדול לעזור לילד שלך שכ"כ במצוקה וכל שרוצה זה לעזור לעצמו.. פשוט צריך להיעזר באנשי צוות מתאימים וליוי אישי. ממליצה לך בחום לדבר עם הוריך, בטוחה שהם ישמחו לעזור לך!! המכון שאנחנו טופלנו בו הוא המכון של ד"ר אילן טל, מקום מקסים בליווי אישי וצמוד, עזרו לנו ובמיוחד לביתנו המון. כדאי לך.. לא לוותר!!! בהצלחה שיהיה לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה .. - תגובה

    אפרת לוי
    25/08/2011

    שלום,

    ישנה משמעות גדולה לעובדה שאת מזהה שיש בעיה, גם אם כרגע אמא לא יודעת.
    הבעיה היא העיסוק והמלחמה באוכל. מה את חוששת שתהיה התגובה של אמך?
    את כרגע מסתירה את הבעיה, אך במידה ותמשיכי לרדת במשקל 'הבעיה' תיחשף ויכולים להגרם לך בנוסף נזקים בריאותיים.
    המטרה בטיפול היא לעזור לך להבין מה המאבק באוכל מייצג, מדוע אינך אוהבת את הגוף שלך (האם זה מספר שאינך אוהבת את עצמך, למשל? לא בטוח שזו התשובה, בטיפול ניתן לברר זאת).
    את יכולה לפנות לטיפול גם מבלי שתהיה לך מוכנות לוותר על המאבק באוכל, זה בסדר גמור, מצד אחד להכיר שיש בעיה שצריך לטפל בה ומצד שני לא לרצות לוותר עליה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה..

    חסוי
    25/08/2011

    עזרתן לי מאוד , המון תודה !
    דיברתי עם אמא שלי אחרי שהיא התחילה לשים לב
    שמשהוא לא בסדר כשישבנו במסעדה ..
    דיברתי איתה וזה היה רגע שמוצף ברגשות והמון המון בכי ( מהצד שלי .. )
    היא אמרה שהיא שמחה שפניתי אליה ושעוד השבוע הזה אנחנו נלך לבדוק איך ממשיכים הלאה ואיך לטפל בזה ..
    אבל אני מרגישה עכשיו שאני בסוג של משטר ואני אוכלת בשביל לרצות אותה ושהיא מסתכלת ואומרת לי שכשלה אבד הרעב הרופאה אמרה לה לאכול כל שלוש שעות ארוחה קטנה , אבל הרעב שלי לא אבד וכנראה שקשה לה לעכל את זה ..
    אני לא מאשימה אותה כי אני יודעת שזה לא קל שאומרים לך שמשהוא לא בסדר עם משהוא קרוב אליך שאתה אוהב ..
    אני מקווה שיהיה בסדר והכל יסתדר !
    המון תודה על העזרה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה.. - תגובה

    אפרת לוי
    26/08/2011

    כל הכבוד!

    עשית צעד משמעותי, את מוזמנת לשתף/להתייעץ בהמשך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום