אני לא מאמינה שזה קורה לי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני לא מאמינה שזה קורה לי
    לירון
    29/09/2011

    עליתי במשקל.. הכל בגלל הבולמוסים.
    כבר שבוע אני אוכלת בלי סוף. כל כך רוצה להפסיק וזה פשוט לא מצליח.
    הדיכאון גדול יותר מהכל.
    אני שונאת את החיים האלה. אני שונאת את העובדה שזה מעסיק אותי.
    המשקל שלי הוא תקין אבל אני רוצה רק תת משקל! רוצה להיות רזה!
    אני לא מבינה מה זה המחשבות החולניות האלה? המצחיק הוא שאני לגמרי מודעת לכך שה"רזון" שאליו אני שואפת הוא לא טוב ולא בריא אבל זה פשוט לא עובד. אני יודעת שזה חולה אבל נגעלת מהגוף שלי ובקושי מצליחה להסתכל במראה..

    מה לעשות?
    אני אובדת עצות לחלוטין!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני לא מאמינה שזה קורה לי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני לא מאמינה שזה קורה לי - תגובה

    אפרת לוי
    05/10/2011

    שלום לירון,

    אני ממליצה לך לפנות ולקבל עזרה מקצועית בתחום של הפרעות אכילה.
    את מזהה נכון שהעיסוק שלך ברזון ובתת המשקל אינו רגיל ואינו מיטיב איתך.
    בנוסף תחושות הגועל כלפי גופך גם הם מעידים על קושי רגשי רחב יותר.

    אם את מתחת לגיל 18 עלייך לפנות להורייך על מנת שיעזרו לך בהכוונה ומציאת טיפול מתאים עבורך.

    בהצלחה ושנה טובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום