מיואשת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מיואשת
    ש
    22/01/2008

    בת 20, במשך 7 השנים האחרונות אני נעה בין בולמיה לאנורקסיה
    לא קיבלתי מעולם טיפול מקצועי
    מצבי משתפר ומתדרדר לעיתים קרובות
    אני מיואשת!!!!!!!!!!!
    אני מנסה לשמור על בריאות, לאכול לפי שעות, לפי כמויות אך אני כל פעם נופלת שוב ושוב להרעבות או לבולמוסים הקאות וצריכת משלשלים
    אני חיילת ואני לא רוצה לעוף מהצבא על זה, במילא יש לי פרופיל נמוך מאוד בגלל בעיות רפואיות
    אני יודעת שאני מזיקה לבריאותי
    אני כבר לא יודעת איך לצאת מזה, לבד אני פשוט לא מצליחה
    אני רוצה להשתחרר מזה
    אני לא מסוגלת לשאת את זה יותר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיואשת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום ש

    קרן אור
    23/01/2008

    אני חושבת שאת מספרת לנו ובעיקר לעצמך עד כמה את צריכה טיפול,עד כמה המעמסה נהיתה כבדה ואת לא מסוגלת לצאת מזה לבדך,ונכון.קשה מאוד להחלים מה"א לבד בייחוד לאחר פרק זמן כה ארוך.לכן עצתי לך היא להקשיב למה שאת מרגישה ולפנות לקבלת עזרה מקצועית.לא בהכרח שיוציאו אותך מהצבא על זה(יש הרבה בנות שנשארות ומקבלות טיפול תוך כדי הכול תלוי במצב הפיזי שלך),אבל גם אם כן,אז מה ?כרגע סדר העדיפויות יהיה לטפל בעצמך ולהניח את כל השאר בצד.אני מניחה שאת יודעת את התשובה לשאלותייך,אני רק מקווה שתדעי לבחור נכון.
    מאחלת לך רק בריאות,יותר מזה לא צריך,
    שלך,קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום