שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    סיגל
    24/01/2008

    ההורים שלי מאיימים באישפוז.
    הם מנסים להכריח אותי לאכול ולפעמים מצליחים, תוך איומים להשבית לי הכל (חוגים ויציאות מהבית) אם אני לא אוכל.


    אני לא יודעת איך להתמודד עם זה, לגרום לזה שלא יכריחו אותי לאכול, שהחברים לא ידעו ושאני לא אלך לאישפוז.
    הפתרון היחיד שנראה לפעמים הוא לנסות לצאת כמה שיותר מהבית, שלא יוכלו לעקוב אחרי מה שאני מכניסה לפה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיגל יקרה!

    קרן אור
    25/01/2008

    נשמע שההורים שלך דואגים לך,ובצדק.ה"א תופסת את ההורים שלנו במקום של חוסר אונים ודאגה לשלומנו,והם לא יודעים מה לעשות עם זה אז לפעמים הם נוקטים בצעדים שניראים מבחוץ קצת מוגזמים.ה"א מביאה לשלל בעיות פיזיות ונפשיות,שאת רובם את כבר עוברת..עצתי לך -אל תתנגדי לטיפול המוצע לך.קחי את העזרה המושטת בזרועות פתוחות.ה"א מחמירה עם השנים וחבל על כל שנה שעוברת....אשמח לשמוע יותר עלייך-מי זאת סיגל??בת כמה את ??והאם שקלת לעבור טיפול פסיכולוגי בעבר??
    שבת שלום,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום