מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צריכה עצה!ליהי24/11/2011
שלום, יש לי חברה (חח לא אני, באמת חברה..)
שהיא לא שחיפה או רזה, אבל גם אי אפשר לקרוא לה שמנה! היא טיפה מלאה.. יש לה צורה נשית.... בעבר היא הייתה הרבה יותר שמנמנה ועשתה מאמצים במשך השנים והצליחה להשיל כמה קילוגרמים ע"י ספורט ודיאטות
היא ממש הצליחה לרזות יפה.. ואפילו די מרוצה מהתוצאה וכולם מפרגנים לה והכל....
אבל יש בעיה- ההורים שלה!
ההורים שלה ממש מייאשים ומדכאים אותה.. אבא שלה כל הזמן עוקץ אותה על זה שהיא שמנה, ושהיא צריכה לעשות דיאטות.. הוא אומר לה שהוא לא רוצה שהבת שלו תהיה שמנה
ואמא שלה תומכת בו ומחזקת את מילותיו..
היא כל הזמן בוכה בגללם , ורבה איתם על זה.. והם לא מבינים את גודל העוול שהם עושים לה כי היא אפילו בכלל לא כזאת שמנה!!
אני מפחדת שאולי היא תתחיל לפתח הפרעות אכילה בגללם ותהיה בולימית או שהיא אפילו עושה את זה בלי ידיעתנו.. (החברות הטובות שלה)
אנחנו כל הזמן אומרות לה שלא תיתן להם להרוס לה את ההרגשה.. שהיא רזתה ממש יפה ושהיא לא צריכה לרדת עוד במשקל כי כמו שהיא נראית כרגע היא בסדר גמור!
מה לעשות?!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דרך אגב.. אנחנו בנות 20
ליהי24/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצריכה עצה! - תגובה
אפרת לוי26/11/2011שלום ליהי,
ההתקפה של ההורים של חברתך עליה אינה מוסיפה לדימוי העצמי שלה ולתחושת הערך שלה, ישנו סכון שתפתח הפרעת אכילה, אך זה לא וודאי.
העובדה שאת וחברותייך תומכות בה ומעודדות אותה מהווה גורם תמיכה חשוב.
אם את מתרשמת שמצב רוחה ירוד, היא מרבה לבכות ויש פגיעה בתפקודה ( הפסיקה לעבוד, ישנה הרבה וכו') עודדי אותה לפנות לטיפול. את יכולה גם להפנות אותה לפורום על מנת להתייעץ ולקבל עזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

