נמאס כבר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נמאס כבר
    :(
    10/12/2011

    היי אני בת 15 ולפני שנה בערך התחלתי לרדת במשקל כי הרגשתי ממש שמנה ירדתי 8 קילו והלכתי לטיפול אצל דיאטנית בעיר אבל זה לא עזר המשכתי לרדת ופעם אחת עליתי אחרי ששמעתי שעליתי ב קילו וחצי תוך שבועיים נבהלתי נורא ולא אכלתי כמעט והצלחתי לרדת אותם בשבועה אחרי המקרה הזה הופנתי למרפאה מיוחדת בצפון להפרעות אכילה ושם אובחנתי כחולה באנורקסיה זה נראה לי הזוי ובלתי אפשרי זה ממש לא הגיוני לי הבעיה היא שאני גרה מאוד רחוק מהמקום הזה ו אני נאלצת לטוס פעם בשבועה ולכן אני מפסידה יום לימודים וההורים שלי מפספסים יום עבודה ונמאס לי לתרתר אותם בגללי וחוץ מזה אני מרגישה שאני משמינה וזה גורם לי לעצב ממש גדול אני ואני מרגישה שאני ממש משמינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נמאס כבר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נמאס כבר - תגובה

    קרן אור
    11/12/2011

    יקרה,
    אני רוצה להתחיל לענות לך בשאלה דווקא-אם למישהו מהקרובים אלייך או מבני משפחתך היתה מחלה פיזית קשה כדוגמת סרטן חלילה והיו אומרים לכם שהטיפול הכי טוב למחלה שלו מצריך הפסד יום עבודה\לימודים ונסיעה מרוחקת האם היית ממליצה לו לא לטפל?האם היית מקבלת את חוסר הנוחות שהוא חש בכך שאולי הוא מטרטר אותך?הרשי לי להניח את התשובה.ודאי שלא.את היית רוצה להיות שם בשבילו ואת לא היית מרפה עד שהוא היה מקבל את הטיפול הכי טוב שהמליצו לו לקבל ולא משנה אילו ויתורים ייאלץ\צו לעשות.
    אז במה שונה המקרה שלך?תפקידם של הורים הוא ללוות,לטפל,לדאוג לך.כל מטרתם הוא הרווחה הנפשית והפיזית שלך והם נמצאים שם ברצון בשבילך.
    אני לא מכירה אותך ואת הנתונים שלך אבל רק מלקרוא על איך שאת רואה את עצמך ומה שזה עושה לך ברמה הריגשית ,די ברור שיש לך הפרעת אכילה.
    אבל גם ברור לי שאת מחפשת תירוצים כדי להמנע מטיפול ואת בעצמך כותבת "אני ממש מרגישה שאני משמינה(בגלל הטיפול)".גם להרגשה הזאת יש מקום במרחב הטיפולי ואני מציעה לך להתמסר לטיפול כדי למנוע התדרדרות נוספת שתדרוש מצידה יותר מיום בשבוע ואת זה את הרי לא רוצה נכון?

    אני יודעת שזה קשה.טיפול הוא לא דבר קל,אבל יכולה להבטיח לך שהוא היחיד שמשתלם.
    אשמח אם תעדכני,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום