שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    מאמינקה
    07/02/2008

    אחרי שיחה עם פסיכי(אטר) מומחה, הוא המליץ לי (כמובן) לפנות לטיפול.
    אני ואמא דיברנו והחלטנו שנפנה לקופ"ח על מנת לבקש הפנייה ליחידה המטפלת בה"א בביה"ח.
    השאלה היא כזאת:

    א. על איזו יחידה את ממליצה? (אשמח לשמוע-באזור המרכז)

    ב. האם ידוע לך אם יש טיפול\מקבלים לטיפול ביחידות הללו גם בנות במצב יציב (כמוני) אשר לא זקוקות לאישפוז יומי\מלא, אלא לטיפול פסיכולוגי ומעקב רפואי רק של פעם\פעמיים בשבוע?
    או שיגידו לי שאני לא מתאימה ואני אשאר ללא טיפול?
    (זה מפחיד אותי)

    תודה רבה על כל עזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום מאמינקה!

    קרן אור
    07/02/2008

    אין לי מספיק נתונים עלייך כדי שאוכל להמליץ לך על משהו מתאים.למה את מתכוונת שאת אומרת שאת במצב יציב??בת כמה את(יש יחידות לנוער ויש יחידות לה"א מעל גיל 18)??
    באופן כללי-באיזור המרכז יש את היחידה הגדולה והטובה לטיפול בה"א בתל השומר.אני מכירה בנות שהיו שם וקיבלו טיפול טוב.אבל מקומות כאלו בדר"כ מקבלים לאישפוז מלא או חלקי (יום).אם ברצונך בטיפול שבועי ניתן לפנות ליחידה לטיפול בה"א מטעם קופ"ח.במכבי זאת מרפאה שנמצאת ברמה"ש.בכללית-מרפאת הנוטרים ברעננה.אשמח לשמוע עוד קצת כדי שאוכל לכוון אותך יותר.
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום