אשפוז בכפייה-דיון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אשפוז בכפייה-דיון
    קרן אור
    21/02/2012

    אני מניחה שרובכם שמעתם שהחוק על אשפוז אנורקטיות במצב מסכן חיים עבר בכנסת.עד כמה שחקיקה זאת מבורכת בעיני היא מעלה שאלות קשות הנוגעות במימוש הבירוקרטי,בקביעת הקריטריונים והסמכות ובפגיעה בזכויות החופש של האדם.
    היתרונות ברורים.

    מעניין אותי לשמוע מה אתם חושבים.אשמח אם תשתפו.

    שלכם,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אשפוז בכפייה-דיון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דעתי ושאלה

    אני
    21/02/2012

    הרעיון עצמו הוא מבורך. יש בנות מעל גיל 18 שאם לא יאשפזו אותן בכפייה, הן פשוט ימותו. איך באמת החוק הזה יפעל? זאת כבר שאלה אחרת, מהיכרותי עם המערכת, זה יהיה רע.
    ושאלה- כשאומרים אשפוז בכפייה בעקבות הפרעת אכילה למה מתכוונים? בית חולים רגיל, בית חולים פסיכיאטרי או מחלקה להפרעות אכילה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דעתי ושאלה - תגובה

    קרן אור
    25/02/2012

    אני חושבת שכמו כל חוק חדש דרך היישום לא הולכת להיות קלה.
    בעיקרון,אמורים להקצות עוד כמה מיטות בתה"ש ובירושלים לצורך מימושו.היישום יהא זהה ליישום של אשפוז חולה נפש בכפייה.זימון לבדיקה כפויה ע"י פסיכיאטר מחוזי,אשפוז לשבוע עם יכולת הערכה מחודשת עד ל-3 חודשים בהרכב ועדה מיוחדת.

    אני מברכת על החוק החדש בגלל המטרה שלו אבל גם חושבת שלהחיל חוק כל כך אנטי דמוקרטי בגלל 25 חולות בשנה תוך שלילת כבוד האדם ורצונו קצת קשה לתפיסתי.הרי אפשר בקלות להרחיבו לנרקומנים ועוד מכורים לסוגיהם(אפילו מעשן כבד מסכן את בריאותו בסרטן ריאות..)
    שלא לדבר על בנות שמגיעות למחלקה להפרעות אכילה מרצונן ומה זה עושה להן לראות מישהי שמתנגדת לטיפול?

    אני מניחה שמבחן הזמן יוכיח עד כמה זה ראוי.
    אבל עד אז..נתאזר בסבלנות ורק נקווה שיוצאו כמה שפחות אשפוזים בכפייה כאלו שזה יהווה יותר כמין גבול אדום שומר ושבנות יגיעו לאשפוז מתוך רצון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום