עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה
    חגית
    13/02/2008

    אני ממתינה כרגע שיתפנה מקום בתל השומר במרפאה לה"א, בנתיים נשלחתי למיון היום שם נתנו לי אינפוזיה ללא סוכר לדרישתי וכשרצו לשחרר אותי בדקו לי סוכר והוא היה מאוד מאוד נמוך ואמרו שאני חייבת להעלות את הסוכר לפני שאני הולכת, האופציות היו אינפוזיה עם סוכר או לאכול, מאחר ואני לא מסוגלת לאכול לאחר מאבקים קשים עם עצמי ושיכנוע מצד הרופאים הסכמתי לקבל חצי שקית של אינפוזיה עם סוכר (לדעתי זה 1/4 ליטר).
    האם מחר בבוקר אני אראה שהשמנתי?????
    אני בלחץ היסטרי, בבקשה תענו לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חגית יקרה!

    קרן אור
    13/02/2008

    מה את רוצה שאגיד לך,שהאישו כאן הוא לא המשקל אלא הסכנת חיים שאת נמצאת עקב מחסור בסוכר??סוכר הוא הדלק שלנו למוח,ללב לכל התפקוד הכללי...היפוגלקמיה גורמת לרעד,לעילפון למצב מסכן חיים.האם לאחר כל זאת זה ממש משנה אם תראי שעלית או לא??אני חושבת שעשית נכון כשפנית לתל השומר,הנקודה היא לנסות למזער את הסכנה שנשקפת לך בזמן ההמתנה,ובמידת הצורך ל"הפעיל שרירים" כדי לקבל קדימות בכניסה לאשפוז(ע"י רופא או פסיכולוג\פסיכיאטר).
    מאחלת לך רק בריאות,תשמרי על עצמך,יש נזקים שהם בלתי הפיכים....
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום