לא שולטת יותר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא שולטת יותר
    קורין
    30/05/2012

    שלום
    אני סטודנטית ולאחרונה אני פשוט זוללת ללא שליטה.
    יום אחד אני אוכלת 2500 קלוריות ולמחרת מצמצמת נזקים ואוכלת רק 500 קלוריות ומתאמנת במכון...
    יום בולמוס ויום צום ככה זה כבר שבוע.
    קדם לזה , עקב החג, אכילה בלתי נשלטת של פשטידות ועוגות...
    השמנתי מאוד ואני מתבייישת בעצמי.
    לא קרה שום דבר חריג...
    אני ממש אובדת עצות כבר...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא שולטת יותר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא שולטת יותר - תגובה

    אפרת לוי
    04/06/2012


    שלום קורין,

    ברמה הפיזיולוגית ,חשוב שתדעי, שהצומות 'מעודדים' בולמוסי אכילה בכך שהם יוצרים חסך והגוף מפצה את עצמו.
    ברמה הנפשית, החוויה של חוסר השליטה היא קשה ומעוררת תחושות של פחד, בושה, גועל וייאוש. ההתנהלות שלך סביב האוכל משקפת מצוקה בה את נמצאת ( שיתכן מאוד ואינך יודעת מה היא והיא מתבטאת דרך האוכל). חשוב מאוד שתפני לקבלת טיפול פסיכולוגי. כתבת שאת סטודנטית, בכל אוניברסיטה או מכללה קיים היום שירות פסיכולוגי לסטודנט בו מעניקים טיפולים פסיכולוגיים בעלות סמלית, הטיפול דיסקרטי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פסיכולוג

    קורין
    04/06/2012

    חשבתי שאוכל להתמודד עם זה לבד...
    השירות הפסיכולוגי מהאוניברסיטה עולה 180 לפגישה.. זה דיי יקר ואני בטוחה שלא די בטיפול בודד...

    האם זה הפתרון היחידי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום