בבקשה עזרה!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בבקשה עזרה!
    אנונימית.
    14/08/2012

    בס"ד

    שלום, אני בת 15...הייתי מאושפזת בעבר במחלקה להפרעות אכילה במשך חמישה חודשים. עליתי 10 קילו, כיום אני מטופלת במרפאה להפרעות אכילה בעיר שלי.
    לאחרונה אני מרגישה התדרדרות במצבי, זאת אומרת..ירדתי במשקל, אני לא אוכלת לפי התפריט הקבוע שלי ומצמצת אותו בחריפות. מצד אחד אני מבינה שזה לא בסדר ואני ממש לא רוצה לחזור לאשפוז שני, כמה אפשר?..שוב? להתמודד עם העליות במשקל, עם האוכל? מצד שני קשה לי לבד כל כך, קשה לי לאכול את התפריט. יש ימי שאני אוכלת את כולו ואני מכריחה את עצמי, אבל בדרך כלל אחרי יומיים אני מוותרת.
    עזרה :(?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בבקשה עזרה!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה עזרה! - תגובה

    קרן אור
    18/08/2012

    יקרה,
    אני לא יודעת מהי מסגרת הטיפול בו את נמצאת,אבל מדברייך נשמע כי יש צורך בהעלאת האינטנסיביות הטיפולית בתקופה זאת.
    האם הצוות מודע למצבך?האם את משתפת אותם בקשיים שאת חווה ובהרגשת ההידרדרות שאת מרגישה?
    הטוב ביותר יהא בעיני לפתוח את הדברים ולנסות ביחד להקיף אותך בתמיכה בתקופה זו,ואולי זה יהיה מה שימנע את האשפוז.אבל גם אם לא,רוצה לומר לך מניסיון שאין כאן עניין של כשלון אלא של בשלות.לפעמים צריך לעבור כמה טיפולים וכמה אשפוזים כדי להחלים.
    אל תשאירי עצמך לבד בתקופה זו.
    אני כאן בשבילך ואשמח לשמוע מה את חושבת על דברי
    שבת שלום,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום