עמוק בבוץ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עמוק בבוץ
    מופרעת
    30/09/2012

    אין יום שבו אני לא מקיאה. בת 27 וכל הזמן חופרת לעצמי אם השמנתי או רזיתי, כל רגע שאני ערה אני בחרדות ולצערי לא ישנה טוב. זה נהיה כרוני. פעם עוד הייתה לי שליטה קצת. הייתי מקיאה פעמיים שלוש בשבוע, היו לי כוחות לנסות לצאת מזה. עכשיו מה שמפחיד אותי הוא שאני אדישה ותמו כל כוחותיי. מקבלת את המצב כמו שהוא. הייתי בטיפולים והייתי אמורה להתאשפז אבל דחיתי את כל הזמן. התייאשו ממני ועכשיו אני מיואשת מעצמי. זה שולט בחיי ואני לא מצליחה לתפקד בלימודים. בעבודה יש מזור מזה אך עם כל החגים והיציאה מהשגרה שאני כל כך שונאת זה נהיה רק קשה יותר. עוד ריצה, עוד הליכה, עוד פילאטיס ואוי ואבוי אם אוותר. חיי חברה כבר אין לי. היא שולטת בכל, הורסת את חיי. כל המקום שלה. ככה כבר 3 שנים. בת זונה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עמוק בבוץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עמוק בבוץ - תגובה

    קרן אור
    08/10/2012

    יקרה,

    את מתארת הפרעת אכילה שהלכה והחמירה עם השנים.לא מפתיע.המעגל הזה הוא הרסני אלא אם כן שוברים אותו.
    אני מבינה מבין השורות שבמשך השנים היית בטיפול יחד עם זאת כשהוצע לך אשפוז דחית אותו.ואני שואלת למה בעצם?קשה נורא לעזור למי שהודף כל ניסיון של עזרה.
    מה את בעצם מבקשת?מה את צריכה ע"מ להכנס למחויבות של תהליך טיפולי?

    אשמח לשמוע יותר פרטים כדי שנוכל לחשוב ביחד איך לעזור.
    אל תשאירי עצמך לבד.
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום